ساخت کیف پرفکت مانی

جایی امن برای ووچر؛ کیف پول پرفکت مانی

برخلاف خیلی‌ها، دغدغه اصلی من درآمد دلاری نبود. برای فردی مثل من و شما که به درآمد ارزی رسیده‌ایم، الان بزرگ‌ترین دغدغه ما انتقال و ذخیره امن دلارهاست. هرجا می‌رویم یک محدودیتی وجود دارد، هر کاری می‌کنیم باید هزینه‌های سنگین پرداخت کنیم، هر چقدر که مراقب باشیم باز هم نگران امنیتیم. به هر دری هم که می‌زنیم، تهش یک جایی به تحریم‌ها ختم می‌شود. تنها خواسته ما چیزی جز دریافت راحت پول و نگهداری امن درآمدهامون نیست. پس با این همه موانعی که تو کشور ما وجود دارد، راه چاره چیست؟ من راه چاره را پیدا کردم؛ یک کیف پول دیجیتال که می‌تونیم بدون محدودیت پول‌هامون رو دریافت کنیم و امن نگه‌شان داریم. این راه چاره، کیف پول پرفکت مانی است. البته پیدا کردن این راه چاره فقط اول راه بود. امنیت، احراز هویت و وریفای کردن، هر کدام پله به پله مسئله را پیچیده‌تر می‌کردند. قیمت بالا و احراز هویت و کلی دردسر دیگه هر کدام می‌توانند ما را از یک چاه به چاهی دیگر بندازند. اما من برای همه این چاه‌ها، راه چاره‌ای می‌شناسم که راحت دورشان بزنید و با خیال راحت به کار فریلنسری و کسب درآمدتان بپردازید. این راه چاره ارزان، بدون دردسر و سریع است. در ادامه این مطلب با من همراه باشید تا با ویژگی‌های کیف پول پرفکت مانی آشنا شویم. در انتها نیز به شما خواهم گفت که چطور در ایران بتوانید کیف پول پرفکت مانی وریفای شده داشته باشید و با آن به راحتی ووچر خرید و فروش کنید.

دنبال ووچری؟ نمایندگیش اینجاست.

آنی و اتوماتیک.

این کیف مثل ساعت کار می‌کند

مایی که به هر دلیلی درآمد دلاری داریم، پرفکت مانی دقیقا همان پلتفرمی است که مثل ساعت کارمان را راه می‌اندازد. کیف پول پرفکت مانی امنیت فوق‌العاده‌ای دارد، سرعتش بالاست، محدودیتی نمی‌شناسد و با ارزها و دارایی‌های مختلفی مثل دلار، طلا و بیتکوین تعامل پذیر است؛ یک ویژگی مهم دیگر پرفکت مانی هم پشتیبانی کامل از زبان فارسی است!

این‌ها گوشه‌ای از ویژگی‌های پرفکت مانی است که آن را به انتخابی مناسب تدبیل می‌کند:

  • انتقال پول بین کاربران بدون حتی یک وقفه کوتاه
  • خرید و نقد ووچر پرفکت مانی که به سرعت برق و باد صدها هزار دلار را می‌تواند جابه‌جا کند
  • دریافت و ارسال پرداختی‌ها از هر نقطه دنیا برای کسب و کارها و مشتریان
  • نگهداری تضمین شده و امن دلارها در کیف پول الکترونیکی
  • سود سپرده ماهانه
  • پرداخت سرویس‌ها و کالاهای مورد نظر در فروشگاه‌های اینترنتی
  • خرید و نگهداری بیت کوین، طلا، دلار و یورو به صورت آنلاین و بدون واسطه

امنیت پرفکت مانی

تضمین امنیت با کیف پول پرفکت مانی

کیف پول پرفکت مانی؛ مو لای درز امنیتش نمی‌رود

پرفکت مانی یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پرداخت بین المللی دنیاست. دلیلش چیست؟ امنیت بسیار بالا. این ویژگی باعث شده تا به کاربران با خیال راحت صدها هزار دلار را جابه‌جا کنند و نگه دارند.

تراکنش‌ها در پرفکت مانی غیرقابل بازپرداخت یا به اصطلاح non-refundable هستند. این ویژگی دلیلی بر ایجاد چندین لایه امنیتی شده که از مهم‌ترین آن‌ها را باید به انتقال پول به صورت محرمانه اشاره کرد. یعنی پولی که به کیف پول شما واریز یا خارج می‌شود، به صورت ناشناس ثبت می‌شود. با این حال پرفکت مانی لایه‌های امنیتی مختلف دیگری هم تدارک دیده تا این کیف پول را به یک انتخاب ایده‌آل تبدیل کند:

ویژگی‌های امنیتی پرفکت مانی:

  • شناسایی هویت: اجازه نمی‌دهد تا فردی با مشخصاتی غیر از شما (ایمیل، IP، شماره شناسایی و…) وارد حساب‌تان شود.
  • ورود با اس‌ام‌اس: ارتباط مستقیم بین حساب مشتری و شماره موبایل که اجازه می‌دهد فقط خود شما قادر به ورود به حساب‌تان باشید.
  • کارت حفاظتی: ارسال کدهایی خاص به ایمیل مشتری پیش از تکمیل هر تراکنش یا سایر فعالیت‌ها.
  • سیستم ضد کلاهبرداری: بررسی تمامی تراکنش‌ها با سیستم حفاظت در برابر کلاهبرداری برای جلوگیری از لو رفتن مشخصات کاربران.

سود سپرده ماهانه پرفکت مانی

سود سپرده ماهانه کیف پول پرفکت مانی، تمام ویژگی‌های این پلتفرم را تکمیل می‌کند. کافی است فقط پول خود را در این کیف پول نگه دارید تا سالانه ۴ درصد سود ببرید.

بگذارید با یک مثال، محاسبه این سود را برای‌تان روشن کنم. اگر یک فریلنسر باشید که سالانه ۱۰۰ هزار دلار درآمد دارید. با نگهداری پول خود در کیف پول پرفکت مانی ماهانه و با احتساب قیمت دلار در بازار فعلی، نزدیک به ۱۲ میلیون تومان ماهانه یا ۱۴۰ میلیون تومان سالانه به حساب‌تان واریز خواهد شد!

خرید بیت کوین با پرفکت مانی

خرید و فروش بیت کوین با پرفکت مانی

 خرید و هولد ارز دیجیتال با پرفکت مانی؛ تخصص نیاز نداری

بعد از باب شدن استفاده از کریپتو در بسیاری از سایت‌های مختلف برای کسب درآمد یا پرداخت به کاربران، پرفکت مانی علاوه بر ووچر، آغوش گرم خود را برای طرفداران ارز دیجیتال هم باز کرد. حالا با پرفکت مانی علاوه بر اینکه یک کیف پول امن برای دلارها و یوروها دارید، ارزهای دیجیتال را هم می‌توانید با پرفکت مانی خریداری و هولد کنید. خوبی پرفکت مانی هم در این است که نیازی به تخصص فنی برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال خود ندارید.

یک نکته دیگر هم اضافه کنم؛ تمام قابلیت‌های امنیتی فوق‌العاده پرفکت مانی، شامل حال هولدرهای بیت کوین هم می‌شود.

خرید و فروش ووچر با کیف پول پرفکت مانی

خرید و فروش ووچر ستاره طلایی پرفکت مانی است؛ پرداخت با آن به شدت سریع انجام می‌شود، استفاده از آن راحت است، خبری از مراحل پردازش وقت‌گیر نیست و امنیت آن به شدت بالاست. اما باید گفت که برجسته‌ترین نکته مثبت ووچر برای ما هم عدم تحریم آن برای کاربران ایرانی است. پس وقتی یک حساب وریفای شده پرفکت مانی دارید، چرا با ووچر به کارهای‌مان سرعت نبخشیم؟ با ووچر انتقال و دریافت پول خیلی ساده، سریع و راحت است، شارژ حساب پرفکت مانی در یک چشم بهم زدن انجام می‌شود و آن را با هر ارزی که بخواهید می‌توانید معامله کنید. البته برای این کار باید طرف حساب شما مطمئن‌ باشد!

این طرف حساب شما چطور می‌تواند امن باشد؟ در صورتی که نماینده رسمی پرفکت مانی در ایران باشد! اما نماینده رسمی ووچر در ایران کجاست؟ شما پس از افتتاح حساب کیف پول پرفکت مانی،‌ می‌توانید از نیک پرداخت به عنوان نماینده رسمی پرفکت مانی در ایران، ووچر خود را دریافت کنید. پس خیلی راحت، بدون دردسر، مثل آب خوردن خرید ووچر در ایران را تجربه کنید!

افتتاح حساب پرفکت مانی‌؛ بی‌دردسر با نیک پرداخت

احراز هویت و وریفای حساب پرفکت مانی کار راحتی نیست. پس برای این کار به یک سایت واسطه نیاز داریم که کارمان را راه بندازد. حالا دردسر بعدی اینجاست: قیمت به شدت بالای این سایت‌ها برای یک احراز هویت و وریفای ساده! اینجاست که نیک پرداخت می‌تواند با کمترین قیمت یک حساب وریفای شده در اختیارتان قرار دهد. پس با خیالت راحت برای دریافت کیف پول پرفکت مانی از خدمات نیک پرداخت بهره‌مند شوید.

با کمک نیک پرداخت، شما یک حساب پرفکت مانی وریفای شده خواهید داشت که از امنیت کاملی برخوردار است و دیگر نگران دلارها و سایر دارایی‌های ارزشمند خود نخواهید بود. فقط یک کلیک تا پرفکت شدن.

افتتاح حساب پرفکت مانیپرفکت مانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست