همستر کمبت لیست می شود

لیست شدن همستر در صرافی‌های معتبر OKX و Bitget

– تاریخ عرضه توکن و ایردراپ همستر کامبت (Hamster Kombat) برای ۲۶ سپتامبر برنامه‌ریزی شده است.
– صرافی‌های معتبر از جمله OKX و Bitget اقدام به لیست کردن توکن همستر Hamster Kombat Coin (HMSTR) خواهند کرد.

تا لیست شد، به ریال تبدیلش کن

فروش آنی و بدون محدودیت همستر

تا لیست شد، به ریال تبدیلش کن

فروش آنی و بدون محدودیت همستر

 

بازی همستر (Hamster Kombat) که به‌عنوان یکی از داغ‌ترین موضوعات این روزها شناخته شده، با افزایش بحث‌ها در شبکه‌های اجتماعی توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این بازی از نوع tap-to-earn در فضای مجازی شهرت زیادی یافته و اعلامیه‌های اخیر مبنی بر لیست شدن توکن آن در صرافی‌های بزرگ، خوش‌بینی بازار را افزایش داده است. این در حالی است که پروژه همستر کمبت پیش از این برنامه عرضه توکن و ایردراپ خود را برای سپتامبر اعلام کرده بود.

لیست شدن Hamster Kombat در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال

در ۲۸ آگوست، همستر کامبت (Hamster Kombat) اعلام کرد که عرضه توکن و ایردراپ آن برای ۲۶ سپتامبر برنامه‌ریزی شده است و این خبر موجی از هیجان را در جامعه سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال ایجاد کرد. با وجود اینکه این پروژه ابتدا قرار بود توکن خود را در ماه جولای عرضه کند، اما با تأخیرهایی مواجه شد. اکنون با نزدیک شدن به تاریخ جدید، صرافی‌های بزرگی از جمله OKX آمادگی خود را برای لیست کردن این توکن اعلام کرده‌اند.

صرافی OKX پیش از این توکن همستر (HMSTR) را در پلتفرم معاملات آتی پیش‌فروش خود با اهرم ۲ برابری ارائه کرده بود و به کاربران اولیه امکان داد تا قبل از تاریخ رسمی لیست شدن، با این توکن تعامل داشته باشند. علاوه بر OKX، صرافی‌های بزرگ دیگری همچون Bitget و BingX نیز برنامه‌های خود برای لیست کردن HMSTR را تأیید کرده‌اند که انتظار می‌رود به افزایش نقدینگی اولیه کمک کند.

به‌روزرسانی درباره عرضه و ایردراپ توکن HMSTR

با بیش از ۳۰۰ میلیون بازیکن، این بازی به دنبال برگزاری “بزرگ‌ترین ایردراپ در تاریخ ارزهای دیجیتال” است. با این حال، حجم زیاد توکن‌های در دسترس ممکن است پس از عرضه باعث فشار فروش بالا شود.

بازی همستر در پستی اخیر در شبکه اجتماعی X، از دنبال‌کنندگان خود خواست که تاریخ ۲۶ سپتامبر را برای رویداد تولید توکن و ایردراپ به خاطر بسپارند.
این پروژه با برگزاری کمپین‌های مختلف در این صرافی‌ها به دنبال حفظ هیجان و جذب کاربران جدید است. اما چالش‌های زیادی در این مسیر وجود دارد.

طبق گزارش پروژه توکنومیک (the project’s tokenomics)، ۶۰٪ از کل عرضه HMSTR برای کاربران در نظر گرفته شده است که نگرانی‌هایی در مورد نوسانات بازار پس از لیست شدن به وجود آورده است. برخی از تحلیلگران پروژه‌های مشابهی مانند Notcoin را با این وضعیت مقایسه می‌کنند و سرمایه‌گذاران در حال بررسی هستند که آیا این بازی تلگرامی پس از فروکش کردن هیجان ایردراپ همچنان می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند یا خیر.

منبع: coingape

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست