تاریخ لیست شدن ایکس امپایر

ایکس امپایر (X Empire) توکن $X و ایردراپ خود را در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۳ آبان) عرضه می‌کند

ایکس امپایر (X Empire) اعلام کرده است که توکن $X خود را در شبکه باز (TON) عرضه خواهد کرد و این توکن به بازیکنان در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۲۴ مورخ ۳ آبان ۱۴۰۳ به‌صورت ایردراپ (Airdrop) توزیع می‌شود.

عرضه توکن یا در واقع همان رویداد لیستینگ ایکس امپایر در ابتدا برای اوایل این ماه برنامه‌ریزی شده بود، اما پس از پایان “مرحله ماینینگ” در ۳۰ سپتامبر با تأخیر مواجه شد. تیم توسعه اعلام کرده که مشکلات پیش‌بینی‌نشده باعث این تأخیر شده است، بنابراین آن‌ها یک “مرحله استراحت” کوتاه را از هفته گذشته معرفی کردند تا بازیکنان را درگیر نگه دارند و برای عرضه توکن آماده شوند.

پست ایکس امپایر با موضوع عرضه توکن ها در 24 اکتبر

در طول این مرحله استراحت، تمام پیشرفت‌های بازیکنان به صفر بازنشانی می‌شود و به همه فرصت شروعی دوباره داده می‌شود. تیم امپراتوری X، ۵٪ اضافی از کل عرضه توکن را به‌عنوان پاداش برای بازیکنانی که در این فصل کوتاه شرکت می‌کنند، کنار گذاشته است. در مرحله “استراحت”، بازیکنان همچنین می‌توانند ۳۴.۵ میلیارد توکن X اضافی کسب کنند.

X Empire قصد دارد ۷۵٪ از کل عرضه توکن $X، معادل ۵۱۷.۵ میلیارد توکن از مجموع ۶۹۰ میلیارد توکن، را توزیع کند. مابقی توکن‌ها برای کاربران جدید و مراحل آینده بازی ذخیره خواهد شد.

علاوه بر این، توزیع توکن بر اساس میزان مشارکت بازیکنان انجام خواهد شد. وظایف مختلفی مانند تعداد معرفی‌ها، سودهای کسب شده در هر ساعت و مأموریت‌های تکمیل‌شده مورد توجه قرار خواهد گرفت. معیارهای دیگر شامل تعاملات با پلتفرم، مانند اتصال کیف‌پول و تراکنش‌ها در شبکه TON، خواهد بود.

تیم توسعه ایکس امپایر همچنین وعده داده است که: توزیع به‌طور منصفانه انجام شود “تا هر شرکت‌کننده‌ای که به جامعه کمک کرده و زمان خود را صرف کرده است، به‌طور سخاوتمندانه پاداش بگیرد.”

در مورد قیمت ایکس امپایر در زمان لیست‌شدن، تحلیل‌گران مختلف در X پیش‌بینی کرده‌اند که بسته به تعداد بازیکنان، قیمت بین ۰.۰۰۲ تا ۰.۰۲ یا ۰.۰۳ دلار متغیر خواهد بود.

منبع: پست اکانت رسمی ایکس در X Empire

Cryptotimes

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست