توکن داگز (DOGS)در پلتفرم لانچ‌پول بایننس لیست شد

پس از کش و قوس‌های فراوان و اخبار متفاوتی که در روزهای اخیر از توکن داگز به گوش رسید؛ بالاخره صرافی بایننس از افزودن توکن DOGS به پلتفرم لانچ‌پول خود خبر داد. داگز  یک میم‌کوین از جامعه تلگرام بوده که از تاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۲۴ ساعت ۰۰:۰۰ UTC برای استخراج در دسترس خواهد بود. کاربران می‌توانند با استیک کردن BNB و FDUSD به مدت سه روز، توکن‌های داگز را کسب کنند.

نقد فوری توکن داگز به ریال

فروش آنی و بدون محدودیت داگز

نقد فوری توکن داگز به ریال

فروش آنی و بدون محدودیت داگز

راه‌اندازی توکن DOGS: جزئیات استیکینگ و معامله در بایننس

توکن داگز که حداکثر عرضه‌ای معادل ۵۵۰ میلیارد دارد؛ با یک عرضه اولیه معادل ۵۱۶.۷ میلیارد توکن، حدود ۹۳.۹۵٪ از کل عرضه است. بایننس توکن DOGS را با جفت‌های معاملاتی مثل DOGS/USDT، DOGS/BNB، DOGS/FDUSD، و DOGS/TRY لیست خواهد کرد. بایننس اولین پلتفرمی است که توکن DOGS را لیست می‌کند. کاربران برای شرکت در استخراج داگز باید حساب خود را تأیید کرده و از مناطق مجاز باشند.

کاربران می‌توانند از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ آگوست با استیک کردن BNB یا FDUSD در بایننس، داگز را استخراج کنند. مجموع پاداش‌های این رویداد استخراج ۲۲ میلیارد توکن DOGS، معادل ۴٪ از کل عرضه، خواهد بود. استخر BNB ۱۸.۷ میلیارد داگز (۸۵٪ از پاداش‌ها) و استخر FDUSD ۳.۳ میلیارد DOGSداگز (۱۵٪ از پاداش‌ها) را ارائه می‌دهد.

 

جزئیات استیکینگ BNB و FDUSD برای استخراج DOGS در بایننس

برای استخراج DOGS، کاربران ابتدا باید BNB یا FDUSD را در استخرهای جداگانه استیک کنند. علاوه بر این، استخر BNB دارای سقف ساعتی ۲۵,۹۷۲,۲۲۲.۲۲ توکن DOGS به ازای هر کاربر است؛ در حالی که استخر FDUSD سقف ۴,۵۸۳,۳۳۳.۳۳ توکن DOGS به ازای هر کاربر دارد. همچنین پاداش‌ها به صورت ساعتی محاسبه و توزیع می‌شوند. بنابراین کاربران می‌توانند آن‌ها را به محض در دسترس بودن به حساب‌های اسپات خود منتقل کنند. توکن داگز  روی بلاکچین Ton اجرا خواهد شد. درواقع کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را هر زمان لغو استیک کرده و به استخرهای دیگر اختصاص دهند.

 

جزئیات ایردراپ و استخراج DOGS: محدودیت‌های منطقه‌ای و محاسبه پاداش

بایننس از درخواست‌های ایردراپ داگز برای کاربران مجاز که توکن‌های DOGS را به حساب‌های بایننس خود واریز می‌کنند، پشتیبانی خواهد کرد. صفحه درخواست ایردراپ به زودی فعال خواهد شد. برخی کشورها از جمله کانادا، ایالات متحده و ژاپن به دلیل مقررات محلی از شرکت در استخراج و ایردراپ محروم هستند.

بایننس در طول دوره استخراج، از موجودی کاربران به صورت ساعتی اسکرین‌شات خواهد گرفت تا پاداش‌ها را محاسبه کند. دارایی‌های استیک شده و پاداش‌های مطالبه نشده پس از پایان دوره استخراج به صورت خودکار به حساب‌های اسپات کاربران منتقل می‌شوند.

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست