ورود همستر کامبت به بازار پیش از عرضه بیا گت

Bitget همستر کامبت را در لیست الویت بازار پیش از عرضه خود قرار داد

Bitget، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال و شرکت Web3، امکان دسترسی کاربران به توکن‌های HMSTR از اکوسیستم بازی محبوب همستر کامبت (Hamster Combat) را از طریق پلتفرم Pre-market فراهم می‌کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا از اخبار قیمت‌گذاری زودهنگام HMSTR مطلع شوند و معاملات اولیه برای این این دارایی دیجیتال پس از فهرست شدن در بورس‌های مختلف را آسان‌تر کنند.

معاملات همستر در بازار پیش از عرضه بیت گت در ساعت ۰۸:۰۰ صبح به وقت جهانی (UTC) روز ۲۱ ژوئن آغاز خواهد شد. کاربران Bitget اکنون از مزیت دسترسی زودهنگام به توکن‌های HMSTR برخوردارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد قبل از راه‌اندازی رسمی توکن، اقدام به خرید و فروش آن نمایند.

Hamster Combat، یک بازی جذاب کلیکی است که به عنوان بازی مبنی بر قانون ” درآمد در ازای کلیک”  و در پلتفرم تلگرام راه اندازی شده است. این بازی پس از محبوبیت نات کوین با لیست شدن آن،  به سرعت با بیش از ۶۰ میلیون بازیکن به شهرت رسید و توجه مشابهی مانند Notcoin (NOT) به خود جلب کرد. حالت Player vs. Player (PvP) در این بازی به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد با ضربه زدن روی صفحه نمایش خود سکه‌های درون بازی کسب کنند. این سکه‌ها قابل تبدیل به توکن‌های HMSTR هستند که در شبکه باز (TON) قابل مبادله‌اند و به دستاوردهای بازیکنان در بازی ارزش واقعی می‌دهند.

تا قیمتش پایینه، نات کوین بخر

خرید آنی و بدون محدودیت نات کوین

تا قیمتش پایینه، نات کوین بخر

خرید آنی و بدون محدودیت نات کوین

این بازی دارای وظایف روزانه، ماموریت‌ها و برنامه ارجاع برای افزایش پتانسیل کسب سکه و بهره‌وری است. ادغام Hamster Combat با TON، تراکنش‌های ایمن و شفاف را تضمین کرده و اعتماد و تعامل بین بازیکنان را تقویت می‌کند.

عرضه پیش از بازار Bitget یک ابزار استراتژیک برای معامله‌گران فعال و سرمایه‌گذارانی است که به دنبال دسترسی زودهنگام به توکن‌های امیدوارکننده هستند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا با توکن‌هایی مانند HMSTR قبل از اینکه در بازار گسترده‌تر در دسترس باشند، معامله کنند. Bitget با تمرکز بر معاملات پیش از فهرست، قصد دارد اکوسیستم خود را به عنوان راه‌حل جامع برای معامله‌گران تازه‌کار و با تجربه ایجاد کند.

پلتفرم معاملاتی عرضه پیش از بازار (Pre-Market) برای توکن‌های HMSTR اکنون برای کاربران Bitget فعال است و فرصتی را برای آنها فراهم می‌کند تا در فعالیت‌های معاملاتی اولیه شرکت کنند. این ابتکار با اهداف توسعه گسترده‌تر Bitget در سراسر نقاط خود و دیگر راهروهای تجاری همسو است. Bitget با تمرکز بر فراهم کردن فرصت‌هایی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های پرطرفدار و ارزشمند، اکنون یکی از ۱۰ پلتفرم معاملاتی رمزنگاری Spot برتر با بیش از ۹۰۰ سکه و ۱۰۰۰+ جفت است. Bitget همچنان در بازار مشتقات کریپتو پیشتاز است و شاخص بهره باز (OI) آن در ۴ می از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت و سهم قابل توجهی از ۲۵ درصد از کل بازار را تضمین کرد. ماه گذشته، Bitget با ۹۷۵.۴ میلیون دلار سرمایه جدید، بالاترین ورودی ماهانه را در بین تمام صرافی‌های متمرکز ثبت کرد و موقعیت خود را به عنوان رهبر صنعت تثبیت کرد.

عرضه پیش از بازار Bitget که در آوریل ۲۰۲۴ راه‌اندازی شد، به کاربران امکان دسترسی زودهنگام به پروژه‌هایی مانند EigenLayer (EIGEN)، Merlin Chain (MERL)، Renzo (REZ)، BounceBit (BB)، شبکه Meson (MSN)، Zerolend (ZERO)، Notcoin (NOT)، ZeroLayer (ZRO)، ZkSync (ZKSYNC) و اکنون جدیدترین بازی تلگرامی از Hamster Combat (HMSTR) را وارد لیست خود کرده است.

 

 

منبع: bitget

 

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست