نوسانات قیمت داگز (DOGS) بعد از لیست شدن

بعد از چند بار عوض شدن تاریخ لیست شدن داگز این توکن بالاخره در روز دوشنبه ۵ شهریور (۲۶ آگوست) در صرافی‌ها لیست شد. باتوجه به اینکه داگز توجه ویژه‌ای به مخاطبان قدیمی تلگرام نشان داد و با توجه به سابقه افراد در تلگرام در ابتدا مقدار مشخصی پاداش به آن‌ها اختصاص داد؛ محبوبیت این توکن به سرعت افزایش پیدا کرد. علاوه بر آن لیست شدن داگز زودتر از سایر بازی‌های مبتنی برکلیک محبوب تلگرام مانند همستر کامبت اعتماد بیشتری در بین کاربران خود به‌دست آورد.

نقد فوری توکن داگز به ریال

فروش آنی و بدون محدودیت داگز

نقد فوری توکن داگز به ریال

فروش آنی و بدون محدودیت داگز

کدام صرافی های بزرگ دنیا داگز را لیست کرده اند

داگز (DOGS) پس از لیست شدن در صرافی‌های معتبر جهانی، به سرعت توانست جایگاه خود را در بازار رمزارزها تثبیت کند. برخی از صرافی‌های بزرگ مانند بایننس (Binance)، کوین‌بیس (Coinbase)، گیت آی او (Gate.io)، بیت گت (Bitget)اوکی اکس (OKX) و بای بیت (Bybit) این توکن را لیست کرده‌اند. بایننس از اولین صرافی‌های معتبری بود که داگز را لیست کرد و طبیعی است که با لیست شدن داگز در صرافی‌های معتبر و بزرگ اعتبار این توکن افزایش پیدا می‌کند و سایر سرمایه‌گذاران را به سوی خود می‌کشد.

 

خرید ارز دیجیتال

خرید آنی و بدون محدودیت تمامی ارزهای دیجیتال

خرید ارز دیجیتال

خرید آنی و بدون محدودیت تمامی ارزهای دیجیتال

 

نوسانات قیمت پس از لیست شدن داگز در صرافی‌ها

طبیعتا پس از لیست شدن داگز در صرافی‌ها قیمت داگز دست‌خوش نوساناتی شد. در ابتدای کار، قیمت داگز با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران و حجم بالای معاملات، افزایش قابل توجهی داشت. این افزایش قیمت در ساعات اولیه لیست شدن داگز در صرافی‌ها، موجب شد که بسیاری از سرمایه‌گذاران به خرید این ارز روی بیاورند. در برخی صرافی‌ها، قیمت داگز به سرعت تا چندین درصد افزایش یافت که نشان‌دهنده تقاضای بالای بازار بود. اما طبیعی است که پس از کم شدن تب و تاب اولیه نوساناتی اتفاق بیفتد و در ساعات بعدی قیمت داگز تا ۲۰ درصد هم کاهش یافت. به نظر می‌رسد بعد از بالا رفتن قیمت این توکن بازار نسبتا پایداری را تجربه می‌کند.

قیمت داگز در صرافی‌ها

با توجه به نوساناتی که در قیمت داگز به‌وجود آمده است نمی‌توان انتظار یک قیمت ثابت برای آن را داشت. قیمت توکن داگز در روز سه شنبه ۶ شهریور (۲۷ آگوست) در صرافی بایننس ۰.۰۰۱۲۵۳ است. جالب است بدانید بیشترین قیمتی که داگز در صرافی بایننس به آن دست یافت، در آغاز معاملات و به میزان ۰.۰۰۱۸ دلار بوده است.

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست