کسب ارز دیجیتال واقعی در بلوم: توکن‌های $DOGS در انتظار کاربران فعال!

کسب ارز دیجیتال واقعی در بلوم: توکن‌های $DOGS در انتظار کاربران فعال!

ایردراپ بلوم (Blum) به‌تازگی خبر هیجان‌انگیزی منتشر کرده است که کاربران این بازی تلگرامی می‌توانند ارز دیجیتال واقعی به دست بیاورند! در این خبر اعلام شده است که این پلتفرم قابلیت جدیدی را راه‌اندازی کرده که به کاربران فعال خود امکان جمع آوری ارز دیجیتال واقعی، به‌ویژه توکن‌های $DOGS، را مستقیماً درون بازی می‌دهد.

جامعه رسمی بلوم در اکانت X خود نوشت:

 نسخه $DOGS اینجاست! 🔥
انتظار به پایان رسید! حالا می‌تونید در بازی Drop بلوم ارز دیجیتال واقعی به دست بیارید. ما با @realDogsHouse همکاری کردیم، پس حالا می‌تونید علاوه بر امتیازهای بلوم، توکن‌های $DOGS رو هم جمع کنید! 🎮🐕

پست تلگرام بلوماگرچه بلوم معیارهای دقیق را برای جلوگیری از سوءاستفاده فاش نکرده است، اما تمرکز بر روی تعامل واقعی کاربران است.

توزیع توکن $DOGS بلافاصله برای همه کاربران در دسترس نخواهد بود، اما بلوم وعده داده است که به‌صورت منظم برای کاربران برتر عرضه شود. به عنوان یک نکته جالب، ۱۰۰,۰۰۰ کاربر خوش‌شانس بلوم به‌صورت تصادفی برای دور اول این توزیع انتخاب شده‌اند. همچنین بلوم برخی از ابهامات را روشن کرد: این به‌روزرسانی مربوط به کسب ارز دیجیتال واقعی درون بازی است و جدا از قابلیت “میم‌پد” است که به کاربران اجازه می‌دهد میم‌کوین‌های خود را راه‌اندازی کنند و همچنان در مرحله آزمایش قرار دارد.

بلوم با همکاری DogsHouse اکنون به کاربران این امکان را می‌دهد که توکن‌های $DOGS را در بازی مورد علاقه خود به دست آورند.

منبع: cryptotimes

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست