Ethereum ETF

تغییر قیمت اتریوم به زودی با عرضه ETF اتریوم تا دو هفته دیگر

بر اساس پیش بینی تحلیلگران قیمت اتریوم با توجه به ETF گونگ اتریوم تا ۴ ژوئیه به زودی حرکت صعودی خود را شروع خواهد کرد. شاخص‌های زنجیره‌ای اتریوم همگی نشانگر شانس‌ بالای صعودی صعود این ارز دیجیتال در آینده است.

نکات برجسته

  • به نظر می‌رسد تغییر قیمت اتریوم در آستانه آغاز به کار  ETF اتریوم تا ۴ جولای اتفاقی قریب الوقوع باشد.
  • Nate Geraci همه نگاه‌ها را به صندوق سرمایه گذاری اتریوم شرکت Grayscale دوخته است که می تواند چالشی برای صندوق سرمایه گذاری بیت کوین به حساب بیاید.
  • آدرس‌های فعال اتریوم به بالاترین حد سه ماهه خود رسیده است، زیرا هزینه‌های گس (گاز) به پایین‌ترین حد در چند سال اخیر رسیده است.

قیمت اتریوم (ETH) در روز یکشنبه، ۲۳ ژوئن، در بحبوحه اصلاحات گسترده‌تر بازار، ۳.۷۲ درصد افزایش یافت. با این حال، این موقعیت را می‌توان فرصتی خوبی برای ماهیگیری از آب گل آلود دانست! زیرا پس از این ممکن است معکوس شدن قیمت اتریوم در دیدرس باشد و ETF‌های اتریوم تنها تا دو هفته دیگر فعال شوند.

آیا ETF اتریوم تا دو هفته دیگرتایید می‌شود؟

جمعه گذشته، نزدیک به ۸ شرکت اصلاحیه‌های S-1 را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه کردند. این در حالی است تمامی این شرکت‌ها در بحبوحه آماده سازی خود برای راه‌اندازی ETF نقطه‌ای اتریوم تا پایان هفته اول جولای هستند.
Nate Geraci، رئیس فروشگاه ETH، اظهار داشت که دو هفته آینده برای بازار ارزهای دیجیتال بسیار مهم خواهد بود. او اظهار داشت که تایید ETF نقطه ای اتریوم می‌تواند پیامدهای گسترده‌ای داشته باشد و پتانسیل بازگرداندن کریپتو را در مسیر صعودی دارد.

Geraci در توییت اخیر خود در پلتفرم X اظهار داشت:

بزرگترین چیزی که من به دنبال آن هستم، کارمزد صندوق سرمایه گذاری اتریوم در Grayscale’s است.

او معتقد است که این کارمزد می‌تواند موج‌های شوکی را به بازار ETF بیت‌کوین وارد کند.
علاوه بر این،  در یک پیش‌بینی عمده، گرکای همچنین بیان کرد که دارایی‌های موجود در ETFهای نقدی نقدی تا این زمان در سال آینده از ETFهای طلای فیزیکی پیشی خواهند گرفت.

 توییت اخیر Geraci در پلتفرم X در رابطه با ETF اتریوم

قیمت ETH به زودی تغییر می‌کند؟

در این مدت، اتریوم نیز همراه با بیت کوین، قربانی فشار فروش بوده و قیمت آن به کمتر از ۳۴۰۰ دلار در زمان انتشار رسیده است. با این حال، شاخص‌های زنجیره‌ای نشانگر یک تغییر قیمت سریع برای اتریوم در آینده‌ای نزدیک است.
علیرغم اینکه فعالیت قوی Layer-2 به بالاترین حد خود رسیده است، هزینه گاز اتریوم در سال‌های اخیر کمترین میزان بوده است. این نشان می‌دهد که شبکه بلاک چین اتریوم کاملاً آماده است تا مقیاس پذیری بالاتری را مدیریت کند. علی مارتینز، تحلیلگر رمزارز نیز اظهار داشت که آدرس‌های فعال اتریوم به بالاترین حد خود در سه ماه گذشته رسیده است و در نتیجه در مجموع به ۶۱۷۱۷۰ رسیده است.

 

اتریوم به تازگی شاهد بزرگترین افزایش آدرس‌های فعال $ETH در سه ماه گذشته بوده و در مجموع به ۶۱۷۱۷۰ آدرس #ETH فعال رسیده است.

منبع: coingape

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست