آخرین ایردارپ همیتر کمبت

بازی همستر کمبت زمان آخرین ایردارپ را اعلام کرد

بازی همستر کمبت، بزرگترین بازی کریپتو مبتنی بر «کلیک برای کسب درآمد» در تلگرام از نظر تعداد بازیکن، اعلام کرد که اولین فصل جوایز درون بازی در تاریخ ۲۰ سپتامبر (یعنی ۳۰ شهریور ۱۴۰۳) به پایان می‌رسد. این اطلاعیه درست یک هفته پیش از عرضه توکن HMSTR و ایردراپ آن منتشر شد.

تا لیست شد، به ریال تبدیلش کن

فروش آنی و بدون محدودیت همستر

تا لیست شد، به ریال تبدیلش کن

فروش آنی و بدون محدودیت همستر

براساس اطلاعات نمایش داده شده در بازی، “فصل ۱ در تاریخ ۲۰ سپتامبر به پایان می‌رسد” و دستاوردهای بازیکنان تا آن زمان به توکن‌های HMSTR تبدیل می‌شود. همستر کامبت بازیکنان را تشویق می‌کند تا پیش از این تاریخ برای ارتقاء سطح خود تلاش کنند. تیم بازی همچنین معیارهای درون بازی که برای تخصیص توکن‌ها استفاده می‌شود را به اشتراک گذاشته است.

تیم Hamster Kombat در یک پست انجمنی در تلگرام که روز سه‌شنبه اعلام کرد که در ساعت ۱۸ به وقت UTC در تاریخ ۲۰ سپتامبر، از درآمدها و وضعیت بازیکنان اسکرین شات می‌گیرد. همچنین، طبق اعلام قبلی، فصل دوم جوایز درون بازی نیز پس از ایردراپ برنامه‌ریزی شده است.

توئیت همستر کمبت در رابطه با گرفتن اسکرین شات از درآمد بازیکنان برای بستن اولین فصل بازیتوکن HMSTR در تاریخ ۲۶ سپتامبر روی شبکه The Open Network (TON) عرضه خواهد شد و بازیکنان می‌توانند از طریق ایردراپ این توکن‌ها را دریافت کنند. تاکنون همستر کمبت ادعا کرده است که بیش از ۳۰۰ میلیون بازیکن داشته و داده‌های اپلیکیشن تلگرام نشان می‌دهند که ۹۴ میلیون بازیکن فعال در ماه گذشته داشته است، که آن را به محبوب‌ترین بازی تلگرام تبدیل کرده است.

با وجود اینکه عرضه توکن HMSTR به شدت مورد انتظار است، نگرانی‌هایی درباره تاثیر احتمالی آن بر شبکه TON وجود دارد. در اواخر ماه آگوست، TON دو بار دچار قطعی شد، به دلیل یک ایردراپ کوچکتر برای یک پروژه دیگر، و این نگرانی را ایجاد کرد که ایردراپ همستر کامبت می‌تواند بار دیگر این شبکه را مختل کند.

در واقع، توسعه‌دهندگان اصلی TON هفته گذشته در یک پست تلگرام اذعان کردند که عرضه توکن HMSTR و همچنین عرضه توکن CATI بازی Catizen که در تاریخ ۲۰ سپتامبر انجام می‌شود، ممکن است فشارهای فنی بیشتری را به همراه داشته باشد و احتمالاً برخی از مشکلات پیش‌بینی‌نشده رخ دهد.

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست