قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه

پیش‌ بینی قیمت همستر کامبت

 همستر کامبت که پیش از این قرار بود در بازار کو کوین عرضه شود؛ حالا در بازار پیش از عرضه Gate.io راه‌اندازی شده است. قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io به حدود ۰.۳۴۵ دلار رسیده است. به نظر می‌رسد که کل عرضه HMSTR در بازار پیش از عرضه Gate.io به ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ واحد برسد. همچنین راه‌اندازی همستر کامبت در بازار پیش از عرضه کوکوین که قرار بود در ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) انجام شود؛ به تعویق افتاد. در اطلاعیه جدید قرار بر این است که در ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) در کوکوین شروع شود.

 قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟

پیش از هرچیز باید به یاد داشته باشید سکه‌هایی که در همستر کامبت به دست می‌آورید توکن‌های شما نیستند. بنابراین تعداد امتیازهای شما معادل توکن‌هایی که برداشت می‌کنید، نخواهد بود. این‌ سکه‌ها فقط امتیاز برای تخصیص ایردراپ هستند. بنابراین، طبق روال سایر ایردراپ‌ها، باید نرخی برای توزیع توکن‌ها وجود داشته باشد. در حال حاضر، سکه های همستر هیچ ارزش ذاتی ندارند و صرفا به عنوان امتیاز برای تخصیص ایردراپ در آینده عمل می کنند. به عنوان مثال ممکن است ۱ میلیون امتیاز معادل ۱ توکن همستر باشد. طبق پیش بینی‌ها، قیمت هر توکن همستر کامبت بین ۰.۰۰۱ تا ۰.۰۰۰۹ دلار خواهد بود.

بهترین نرخ‌ها در انتظار شماست

فروش آنی تتر

بهترین نرخ‌ها در انتظار شماست

فروش آنی تتر

تاریخ لیست شدن همستر کامبت

طبق اطلاعیه، انتظار می‌رود تاریخ لیست شدن همستر کامبت در تیرماه باشد. به یاد داشته باشید که این تاریخ تخمینی است و قطعی نیست. چنانکه پیش از این در مورد  پ سواپ دیدیم که تاریخ راه اندازی آن از اول خرداد به تیرماه به تعویق افتاد. دلیل این تأخیر، مشکلات بلاکچین بود. همان‌طور که می‌دانید، آن‌ها تصمیم گرفتند توکن خود را روی سولانا (Solana) راه‌اندازی نکنند.

قیمت همستر کامبت در همین صفحه به‌روزرسانی خواهد شد.

 

 

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست