قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟

همستر کامبت، که به اختصار HMSTR نامیده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا دارایی دیجیتال است. قیمت هر واحد همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io حدود  ۰.۲۲۴۶۶  دلار است. علاوه بر آن در صرافی Bybit کف قیمت HMSTR در حدود ۰.۰۰۱ دلار خواهد بود. همستر کامبت در بازار پیش از عرضه کو کوین هم قیمتی در حدود ۰.۰۰۱ دلار دارد. بازار معاملات تا این لحظه بسیار داغ بوده و به‌طور مداوم سفارش‌های جدیدی در بازارهای پیش از عرضه صرافی‌های معتبر ثبت می‌شود. به دلیل اینکه همستر هنوز در صرافی‌ها لیست نشده است؛ ارزش بازار آن در حال حاضر حدود ۰ دلار است و آن را در رتبه ۱۰۰۹۵ در بازار قرار می دهد. در ۲۴ ساعت گذشته تغییر قیمتی نداشته است.

 

تا لیست شد، به ریال تبدیلش کن

فروش آنی و بدون محدودیت همستر

تا لیست شد، به ریال تبدیلش کن

فروش آنی و بدون محدودیت همستر

بازار پیش از عرضه چیست؟

بازار پیش از عرضه یا (Pre-Market) یک مکان معاملاتی ویژه است که به شما امکان خرید توکن‌های جدید را می دهد. این  بازار مانند یک بازار خصوصی عمل می کند که در آن خریداران و فروشندگان می توانند مستقیماً در مورد قیمت این توکن‌های منتشر نشده مذاکره کنند. بنابراین، می‌توانید قیمت مورد نظر خود را قفل کنید و مطمئن شوید که خریداران یا فروشندگان کافی در زمان عرضه رسمی وجود دارد.

تا زمان  لیست شدن‌ HMASTR نمی‌توان به‌طور دقیق درباره قیمت همستر کامبت اظهار نظر  قطعی کرد.  بنابراین بد نیست اگر بازیکنان همچنان به تلاش خود ادامه دهند تا درصورت لیست شدن همستر که احتمال آن زیاد هم هست؛ امتیاز بیشتری داشته باشند.

منبع: imdweather

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست