برای همستر کامبت پرافیت مهمتر است یا تعداد سکه ها؟

در همستر کامبت، پرافیت مهم تر است یا تعداد سکه؟

بازی محبوب همستر کامبت (Hamster Kombat) بازی مبتنی بر پلتفرم تلگرام مانند نات کوین است که پس از لیست شدن نات کوین بسیار پرطرفدار شد. یکی از نکات سؤال‌برانگیز برای کاربران، تفاوت بین پرافیت (Profit per hour) و موجودی سکه (Coin balance) است. نکته مهم پیش از لیست شدن همستر کامبت این است که پرافیت مهم تر است یا تعداد سکه؟

موجودی سکه یا همان بالانس در همستر کامبت در واقع تعداد سکه‌های به دست آمده توسط هر کاربر است. این سکه‌ها ممکن است از روش‌های مانند ضربه‌زدن روی صفحه، انجام تسک‌های مشخص شده در بازی،دعوت دوستان به بازی، واردکردن کد مورس، پیداکردن کارت‌های Combo روزانه و … به دست آمده باشد.

 

پرافیت ساعتی یا Profit per hour در بازی همستر کامبت، میزان شکه‌هایی را نشان می‌دهد که به صورت اتوماتیک هر ساعت برای کاربران استخراج می‌شود و به سکه‌های آنها اضافه می‌شود. افزایش پروفیت تنها از طریق خرید کارت‌های بازی از بخش Mine امکان‌پذیر است. این کارت‌ها در صورت آنلاین نبودن شما در بازی، تا سقف ۳ ساعت موجودی سکه شما را با نرخی مشخص افزایش می‌دهد.

پرافیت مهم‌تر است یا سکه؟

طبق اعلام تیم همستر کامبت در کانال‌های رسمی آن در تلگرام و یوتیوب، ایردراپ توکن‌های بازی «بسته به پرافیت ساعتی خواهد بود، نه تعداد سکه‌های هر کاربر». پس توصیه ما به شما این است که تا می‌توانید سکه‌های موجود خود را به پرافیت تبدیل کنید تا پس از لیست شدن همستر کامبت بتوانید سود بیشتری به دست آوردید.

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست