آموزش بازی ایکس امپایر X Empire

بازی ماسک ایمپایر یا ایکس ایمپایر از سری بازی‌های مبتنی بر کلیک است. هدف اصلی که کاربران در این بازی آن را دنبال می‌کنند کسب سکه و رشد و ارتقای کاراکتر ایلان ماسک است. به نظر می‌رسد ایردراپی برای این بازی در راه است که به‌زودی اعلام خواهد شد. این بازی هم مانند سایر بازی‌های مبتنی بر کلیک در تلگرام انجام می‌شود. بعد از بازکردن تلگرام و جستجوی بازی یا به‌طور مستقیم از طریق لینک‌های ورود می‌توانید بازی ایکس امپایر را باز کنید.

آموزش مرحله به مرحله بازی Musk Empire

وارد ربات این ایردراپ در تلگرام شوید. گزینه شروع (Start) و سپس بازی (Play) را بزنید. لانچ (Launch) و وارد محیط بازی (بخش mining) شوید. یا از طریق لینک دوستانتان به‌صورت مستقیم به صفحه mining وارد شوید.

در بخش Quests در قسمت Hype Zone می‌توانید ماموریت‌های مختلف این بازی  را ببینید. در این بازی هم با انجام هر ماموریت مقداری سکه به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

یکی از ماموریت‌های این بخش پاداش روزانه است. مانند همستر کامبت اگر هرروز به بازی سر بزنید می‌توانید تعدادی سکه پاداش بگیرید. بخش‌های دیگری هم برای دریافت جایزه در این بخش وجود دارد؛  مانند دعوت از دوستان، مشارکت در شبکه‌های اجتماعی، ارتقای آیتم‌ها، برنده شدن در مذاکرات (Negotiation) و تسک‌های مرتبط با ثبت نام در صرفی بای بیت که با انجام هر کدام سکه دریافت خواهید کرد.

در بخش Content می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی این بازی عضو شده، ویدیو ببینید و سکه‌های بیشتری کسب کنید.

 

در بخش Improve شما می‌توانید با دعوت دوستانتان درست مثل سایر بازی‌ها امتیاز کسب کنید. اگر از طریق لینک شما ۵۰۰ نفر به بازی پیوسته باشند شما می‌توانید جامعه (Communities) خودتان را تشکیل دهید.

قوانین متفاوتی هم برای این بازی تعریف شده است .  به‌عنوان مثال یادتان باشد در سرمایه‌گذاری روزانه شما هر روز ۳ ابزار برای سرمایه‌گذاری دارید. مورد بعدی درمورد کارت‌های مخفی است؛ هیچ کس نمی داند کدام کارت‌ها سودآور خواهند بود. به استراتژی بازیتان توجه کنید؛ سود یا زیان شما به استراتژی انتخاب شده بستگی دارد.

اتصال به کیف پول در بازی X Empire بسیار راحت صورت می‌گیرد.  باوارد شدن به بازی در همان صفحه اصلی روی آیکون سه‌خط موازی بالا سمت راست کلیک کنید.  گزینه Airdrop را انتخاب نمایید. پس از آن در صفحه نمایش داده‌شده روی Connect wallet کلیک کنید.

 

 

توجه داشته باشید که تمام اخباری تا این لحظه درمورد لیست شدن ماسک امپایر وجود دارد همه در حد شایعه است و برای اینکه بدانیم آیا این بازی مانند سایر بازی‌ها ممکن است لیست شده و سودآور باشد یا نه کمی باید صبر کنیم.

 

 

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست