زمان لیست شدن ارزهای دیجیتال

چطور تاریخ دقیق لیست شدن ارزهای دیجیتال جدید را پیدا کنم؟

با وجود رشد پرسرعت ارزهای دیجیتال، تعداد افراد بیشتری به دنبال کسب اطلاعات در مورد زمان لیست شدن ارزهای دیجیتال جدید خواهند بود تا بتوانند به‌موقع از این ارزها سود خوبی را کسب کنند.

اطلاع پیدا کردن از زمان دقیق لیست شدن ارزهای دیجیتال بهتر است از منابع معتبر انجام شود. ارزهای دیجیتالی مثل نات کوین که در سال جاری لیست شده است، این نوید را به علاقه‌مندان این حوزه می‌دهد که برای لیست شدن ارزهای بعدی مثل همستر کامبت یا تپ سواپ امیدوار باشند. منابعی وجود دارد که به‌راحتی می‌توانید زمان لیست شدن ارزهای دیجیتال جدید را در آن‌ها دنبال کنید. در ادامه به معرفی چند سایت می‌پردازیم که در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند:

coin market cap

کوین مارکت کپ (CoinMarketCap): فهرستی از ارزهای دیجیتال جدید، قیمت آن‌ها، ظرفیت بازار و حجم معاملات آن‌ها را جمع آوری کرده و نمایش می‌دهد. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا ببینید آیا علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری در این ارزهای جدید دارید یا خیر. همچنین تاریخ راه‌اندازی و لیست شدن ارزهای جدید را هم از طریق این سایت می‌توانید دنبال کنید.

لیست کوین (CoinList) :لیست کوین یک پلتفرم لیستینگ ارز دیجیتال است که به پروژه‌های جدید برای راه‌اندازی و افزایش سرمایه کمک می‌کند.

بهترین نرخ‌ها در انتظار شماست

فروش آنی تتر

بهترین نرخ‌ها در انتظار شماست

فروش آنی تتر

 

کوین گکو (CoinGecko): اطلاعات مشابهی با CoinMarketCap ارائه می‌دهد و می‌تواند منبع مفیدی برای یافتن تاریخ لیست شدن ارزهای دیجیتال جدید باشد.

کوین بیس (Coinbase) : کوین بیس به طور کلی ارزهای دیجیتال جدید را در وب سایت خود لیست می‌کند. برای دسترسی به لیست کامل و مشاهده جزئیات بیشتر، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. از طریق این سایت می‌توانید تاریخ لیست شدن ارزهای دیجیتال جدید را به‌طور دقیق ببینید.

بایننس (Binance) : بایننس یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که لیست گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال جدید را ارائه می‌دهد. می‌توانید بدون ایجاد حساب کاربری، لیست ارزهای جدید و تاریخ لیست شدن ارزها را در آینده مشاهده کنید.

کریپت ویوو (KryptView)این سایت می‌تواند به شما در پیدا کردن تاریخ دقیق لیست شدن ارزها کمک کند. همچنین به شما امکان می‌دهد نام یا آدرس توکن را وارد کنید و اطلاعاتی در مورد تراکنش‌ها، قراردادها، دارندگان، قیمت‌ها و موارد دیگر را مشاهده کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا ببینید آیا افراد دیگری نیز در این ارز دیجیتال فعال هستند یا خیر.

 BSCCheck :این سایت علاوه بر اطلاع از تاریخ لیست شدن ارزهای جدید به شما امکان می‌دهد توکن‌ها را در بایننس اسمارت‌چین بررسی کنید. این ابزار اطلاعات مشابهی با KryptView ارائه می‌دهد و می‌تواند برای یافتن کلاهبرداری‌ها و پروژه‌های نامعتبر مفید باشد.

کوین تلگراف (Cointelegraph): یک وب سایت خبری است که اخبار و تحلیل‌های مربوط به ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد. آن‌ها همچنین بخش اختصاصی برای ارزهایی که قرار است به‌زودی لیست‌ شوند دارند.

کوین دسک (CoinDesk): وب سایت خبری دیگری است که به طور مفصل در مورد ارزهای دیجیتال و بلاک چین گزارش می‌دهد. می‌توانید بخش Markets آن‌ها را برای یافتن اطلاعات در مورد ارزهای دیجیتال جدید بررسی کنید.

مجله نیک پرداخت (Nikpardakht): سایت نیک پرداخت یکی دیگر از مراجعی است که می‌توانید از آن برای پیدا کردن اخبار جدید درمورد ارزهای دیجیتال استفاده کنید و تاریخ لانچ و لیست شدن ارزهای جدید را در آن پیدا کنید.

توجه داشته باشید که از طریق شبکه‌های اجتماعی متفاوت مانند X  یا توییتر و همچنین کانال‌ها و ربات‌های تلگرامی معتبر می‌توان اطلاعات لازم برای لیست شدن ارزها را به‌دست آورد.

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست