نات کوین اکسپلور چه مزیتی برای کاربران دارد؟

نات کوین از نسخه بتا خارج شد. نات کوین ۱۲جولای (۲۲ تیر) اکسپلور را راه‌اندازی کرد. درواقع از این به بعد سیستم ضربه زدن در نات کوین وجود نخواهد داشت. این بازی از  این به بعد برای کاربران خود تسک‌هایی را تعیین می‌کند که کاربران می‌توانند؛ با اجرای این تسک‌ها امتیاز به‌دست بیاورند. نات کوین که از نخستین بازی‌های تلگرامی مبتنی بر ضربه بود در ماه می به کاربران خود اجازه داد پاداش خود را دریافت کنند.

منفعت نات کوین اکسپلور

سوالی که به ذهن می‌رسد این است که نات کوین اکسپلور چه منفعتی برای کاربران خواهد داشت؟ نات کوین با به اتمام رساندن نسخه بتا و لانچ کردن اکسپلور در فاز سوم به کاربران خود این دسترسی را می‌دهد که پیشنهادات ویژه دریافت کنند. درواقع تسک‌هایی برای کاربران تعریف می‌شود که با انجام دادن این تسک‌ها می‌توانند امتیازهای متفاوتی کسب کنند. نات کوین برای پروژه‌های web3 طراحی شده است؛ بنابراین کاربر می‌تواند پاداش‌های متفاوتی دریافت کند.

 

notcoin explore

 

از طرفی حالا کاربران می‌توانند سطح خود را ارتقا بدهند. در واقع می‌توانند سطح بالاتر را خریداری کنند. سطح هر کاربر توسط مقدار نات کوینی که استیک کرده‌اند مشخص می‌شود. این کار به شما اجازه می‌دهد سریع‌تر به سطح بالاتر بروید و امتیازهای بیشتری که در سطوح پایین‌تر نمی‌توانید کسب کنید را به دست بیاورید. کاربران می‌توانند با ارتقای سطح خود به سطوح Gold یا Platinum، به پیشنهادات ویژه‌ای مانند افزایش نرخ پاداش و پیش فروش‌های توکن دسترسی پیدا کنند.

همچنین نات کوین به شما اجازه می‌دهد مانند همستر کامبت با دعوت دوستانتان به نات کوین، پاداش دریافت کنید. از این به بعد در نات کوین شما می‌توانید با دعوت دوستان خود ۱۵ درصد از خرید سطح توسط آن‌ها، توکن دریافت کنید. اگر تعداد دوستانی که از طریق لینک شما به نات کوین پیوسته‌اند به ۳۰۰ نفر برسند ۲۵ درصد سهم و یک نقش جدید دریافت می‌کنید. از دیگر ویژگی‌های نات کوین اکسپلور می‌توان به راه‌اندازی کمپین‌های خودکار اشاره کرد.

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست