پی پال

رشد ۹۰ درصدی عرضه استیبل‌کوین پی پال PYUSD پس از ورود به شبکه سولانا

عرضه استیبل‌کوین پی‌پال (PYUSD) پس از راه‌اندازی در شبکه بلاک‌چین سولانا در ماه می، ۹۰ درصد افزایش یافته و از ۸ جولای به ارزش بازاری بیش از ۵۰۰ میلیون دلار دست یافته است. برای درک بهتر این رقم، باید بدانید که این مقدار بیش از سه برابر حجم معاملات هفتگی قبلی آن، یعنی ۱۵۰ میلیون دلار است. بر اساس داده‌های دی‌فیلاما (DeFiLlama)، در ۸ جولای، کل عرضه استیبل کوین دلاری پی پال PYUSD در شبکه‌های سولانا و اتریوم به حدود ۵۲۰ میلیون دلار رسیده است.

پل بین دنیای دیجیتال و پول نقد 

تراکنش‌های بین‌المللی امن

پل بین دنیای دیجیتال و پول نقد 

تراکنش‌های بین‌المللی امن

 

سولانا، موتور محرک رشد PYUSD

بررسی توزیع عرضه استیبل‌کوین پی پال در دو شبکه مذکور نشان می‌دهد که ۳۹۹ میلیون دلار (۷۷%) آن در شبکه اتریوم و ۱۱۸.۶۵میلیون دلار (۲۳%) در شبکه سولانا قرار دارد. با این حال، تحلیل دقیق‌تر داده‌ها نشان‎دهنده افزایش پذیرش استیبل کوین پی پال PYUSD در شبکه سولانا است. طی هفته گذشته، عرضه آن در این شبکه ۵۸% افزایش یافته، در حالی که عرضه PYUSD در اتریوم در همین مدت ۶% کاهش یافته است.

به‌طور طبیعی، افزایش عرضه و پذیرش بهتر، حجم معاملات این استیبل‌کوین را نیز تقویت کرده است. داده‌های ویزا و پلتفرم تحلیل بلاک‌چین آلیوم‌لبز نشان می‌دهد که حجم معاملات هفتگی PYUSD در پایان ماه گذشته از ۵۰۰ میلیون دلار فراتر رفته است؛ در حالی که میانگین قبلی آن حدود ۱۵۰ میلیون دلار بود. این رشد سریع، پل فیدیکا، توسعه‌دهنده سولانا را بر آن داشت تا PYUSD را یک پدیده ناگهانی در سولانا توصیف کند؛ زیرا این استیبل‌کوین به تقویت شبکه بلاک‌چین به عنوان یک جایگزین مالی مناسب کمک می‌کند.

برای آشنایی و بررسی استیبل کوین دلاری پی پال PYUSD ، مقاله زیر را پیشنهاد می‌کنیم حتما مطالعه کنید:

پذیرش PYUSD در پروتکل‌های دیفای سولانا

کارشناسان بازار گفته‌اند که ادغام PYUSD با پروتکل‌های پیشرو دیفای مبتنی بر سولانا به ایجاد یک اکوسیستم برای این استیبل‌کوین در این شبکه بلاک‌چین کمک می‌کند. بر اساس داده‌های دی‌فیلاما، سولانا یکی از بزرگترین اکوسیستم‌های دیفای فعال را دارد و از نظر ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده، در بین پنج اکوسیستم برتر این صنعت قرار می‌گیرد.

استیبل‌کوین پی پال در حال حاضر در صرافی‌های غیرمتمرکز بزرگ مستقر در سولانا مانند جوپیتر و اورکا در دسترس است. طبق گزارش‌ها، این صرافی‌ها در حال معرفی محصولات جدیدی برای تشویق استفاده از PYUSD هستند. این استیبل کوین با بزرگترین پروتکل وام‌دهی و نقدینگی سولانا، یعنی Kamino Finance، نیز ادغام شده است. تام وان، تحلیلگر ۲۱Shares گفته است که این پلتفرم دیفای بازده سالانه (APY) 23 درصدی را برای PYUSD ارائه می‌دهد که برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال فرصت‌های کسب سود هستند، جذاب بوده است.

 

منبع: cryptoslate

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست