آموزش نصب کیف پول تراست ولت

راهنمای ساخت کیف پول ارز دیجیتال Trust Wallet برای موبایل

برای خرید، فروش و نگهداری امن ارزهای دیجیتال، جای هیچ شکی نیست که به کیف پول ارز دیجیتال نیاز دارید. گوشی‌های هوشمند، هر تریدر و هودلری را به استفاده‌ی نسخه‌ی موبایلی کیف پول هل داده‌اند. یکی از کیف پول‌های مطمئن و پرطرفدار ارز دیجیتال، کیف پول Trust Wallet است. کیف پول Trust Wallet را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین ولت‌های رمزارز دانست که از تمامی ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. با این کیف پول قادر هستید بیت کوین، تمامی ارزهای دیجیتال شبکه اتریوم، ارزهای دیجیتال شبکه بایننس چین و حتی کلکسیون‌ آثار دیجیتالی مانند NFT را خرید و فروش کنید.

هر ارزی که بخوای داریم

امن و آنی و نامحدود. ۳۵۰+ ارز دیجیتال

این اپلیکیشن علاوه بر ایجاد پلتفرمی آسان برای خرید و فروش دارایی‌ها، اجازه می‌دهد تا رمزارزهای خود را معامله کنید، سود ارزهای دیجیتال خود را به این کیف پول منتقل کنید، قیمت‌ها و آمار رمزارزها را دنبال کنید و دارایی خود را با امنیت کامل نگهداری کنید.

لازم به ذکر است که Trust Wallet کیف پول رسمی صرافی ارز دیجیتال Binance است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از امنیت و کیفیت این اپلیکیشن مطمئن شوید. در این مطلب با راهنمای ساخت این کیف پول روی گوشی‌های هوشمند همراه ما باشید. همچنین اگر به کیف پول دیگری به جز Trust Wallet نیاز دارید که وابسته به هیچ صرافی خاصی نباشد، می‌توانید راهنمای ساخت کیف پول دیجیتال MetaMask برای موبایل را مطالعه کنید.

کیف پول Trust Wallet‎

آموزش ساخت کیف پول Trust Wallet‎

این کیف پول از دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند. برای دانلود آن با توجه به مدل سیستم عامل گوشی خود از دو لینک زیر می‌توانید کمک بگیرید:

۱. پس از دانلود و نصب Trust Wallet روی گوشی همراه یا تبلت خود، با دو گزینه مواجه می‌شوید. گزینه Create a new Wallet برای کاربران تازه وارد و گزینه I already have a wallet برای کاربرانی که پیش از این حساب کاربری ساخته‌اند.

۲. با انتخاب گزینه‌ی اول برای ساخت کیف پول، صفحه‌ی پشتیبانی کیف پول ظاهر می‌شود. پس از انتخاب گزینه Continue، با ۱۲ واژه‌ی مختلف مواجه خواهید شد. این واژه‌ها مختص به شما هستند. کار آن‌ها ایجاد امنیت دارایی‌هایتان است. همچنین در صورتی که اپلیکیشن کیف پول پاک شد یا به هر دلیلی مجبور به تعویض گوشی همراه خود شدید، با این ۱۲ حرف می‌توانید دوباره به دارایی‌های خود دسترسی پیدا کنید.

۳. پس از تیک I Understant، روی گزینه Continue کلیک کنید. بعد از آن ۱۲ واژه‌ی مورد نظر برای شما نمایش داده می‌شوند. این ۱۲ واژه را روی یک کاغذ یا به هر نحوی که ترجیح می‌دهید یادداشت کنید و در امن‌ترین جای ممکن برای همیشه نگه دارید.

نکته امنیتی و مهم: هرگز این ۱۲ واژه را با هیچ فردی به اشتراک نگذارید. همچنین از آن‌ها در هیچ اپلیکیشن آنلاینی به جز تراست ولت استفاده نکنید.

۴. پس از یادداشت این واژه‌ها و انتخاب گزینه‌ی Continue، در مرحله بعد باید تمام واژه‌هایی که تراست ولت در اختیار شما قرار داده بود را به ترتیب وارد کنید. این کار برای تایید و اعتبارسنجی واژه‌هایی است که برای امنیت کیف پول خود دریافت کرده‌اید.

۵. پس از وارد کردن تمامی واژه‌ها، با لمس گزینه Continue کار ساخت کیف پول را به اتمام برسانید. با لمس گزینه OK وارد کیف پول خود شوید و از خرید و فروش رمزارزها با امنیت کامل لذت ببرید.

خرید ارز دیجیتال از نیک پرداخت

هودلر یا تریدر، تفاوتی ندارد. امنیت صرافی آنلاین اولین معضلی است که باید حل شود. با ثبت نام در سایت نیک پرداخت به بیش از ۳۵۰ ارز دیجیتال برای خرید و فروش دسترسی خواهید داشت. تمامی این ارزها را می‌توانید در کیف پول Trust Wallet خود نگهداری کنید. بدون محدودیت، فروش بدون احراز هویت، امنیت چندلایه و انجام اتوماتیک سفارش تمام آن چیزهایی هستند که برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال نیاز دارید.

پیشنهاد نیک پرداخت

خرید ارز دیجیتالفروش ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست