استارز major ایردراپ جدید تلگرام

ایردراپ جدید تلگرام به نام استارز (Major) راه‌اندازی شد

استارز یا major نام پروژه‌ جدید تلگرام است. این بات متعلق به خود تلگرام بوده و قرار است پرداخت‌های داخل تلگرام با استفاده از آن انجام شود. در واقع ایردراپ جدید، یک توکن داخلی بوده که بازیکنان می‌توانند از آن به‌عنوان اعتبار خرید محصولات دیجیتال استفاده کنند. کاربران تلگرام می‌توانند این ارز دیجیتال را به ارزهای شبکه TON تبدیل کنند. ربات استارز دارای تیک آبی تلگرام بوده که نشان می‌دهد استارز از جمله ایردراپ‌های رسمی تلگرام است.

تا قیمتش پایینه، نات کوین بخر

خرید آنی و بدون محدودیت نات کوین

تا قیمتش پایینه، نات کوین بخر

خرید آنی و بدون محدودیت نات کوین

 

استارز همچنین به صاحبان کانال‌ها اجازه می‌دهد ستاره‌ به دست بیاورند و با استفاده از پلتفرم Fragment آن‌ها را به Toncoin تبدیل کنند. اگر تون‌کوین دارید، می‌توانید ارزهای دیجیتال را از طریق صرافی‌های مختلف معامله کنید و به حساب بانکی خود پول انتقال دهید. از طرف دیگر، صاحبان کانال‌ها می‌توانند از ستاره‌ها برای دریافت تخفیف برای تبلیغات استفاده کنند. در واقع از این طریق می‌توانند کانال‌های خود را تبلیغ کنند.

این بازی جدید تلگرام هنوز مانند سایر ایردراپ‌های تلگرام نیست. ممکن است در آینده تلگرام تصمیم‌های تازه‌ای برای این بازی بگیرد. در حال حاضر در استارز هدف جذب افراد و افزایش دعوت (invite) است. در ازای هر دعوت، ستاره دریافت می‌کنید.

به‌نظر می‌رسد راه‌اندازی استارز می‌تواند به تلگرام کمک کند تا به سمت دنیای Web3 حرکت کند. پس از اینکه نات کوین توانست محبوبیت زیادی به‌دست بیاورد؛ ایردراپ‌های جدید تلگرام بلافاصله مورد توجه قرار می‌گیرد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود این ارز نیز مانند ارزهای دیگر تلگرام مورد استقبال قرار بگیرد.

 

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست