خرید اکانت Tradingview

خرید اکانت تریدینگ ویو (TradingView) در ایران

خرید اکانت TradingView این امکان را برای سرمایه‌گذاران بازارهای مختلف به وجود می‎‌آورد تا با استفاده از نمودارها و اطلاعات تحلیلی آن، بتوانند در دنیای تجارت، موفق شوند و هیچ فرصت طلایی و استثنایی را در آینده شغلی خود از دست ندهند. خب، چه بهتر از این که می‌توان خرید اکانت تریدینگ ویو را در ایران هم تجربه کرد و با تکیه بر قابلیت‌های آن، به یک تریدر موفق و سودآور تبدیل شد؟ با ما تا انتهای این مقاله تخصصی همراه باشید تا بدانید که چرا تریدینگ ویو یک ابزار ویژه و منحصربه‌فرد است و چه قابلیت‌هایی در آن وجود دارد که هم افراد مبتدی و هم افراد متخصص می‌توانند از آن‌ها برخوردار شوند.

خرید اکانت تریدینگ ویو برای سرمایه‌گذاران

معامله‌گران و به طور کلی، تریدرها برای موفقیت در سرمایه‌گذاری و معاملات خود نیاز دارند تا از چارت‌ها و جداول بسیاری برای تجزیه‌وتحلیل وقایع آینده بازار استفاده کنند. خرید اکانت تریدینگ ویو یکی از همان روش‌هایی است که می‌تواند به تریدرها در این حوزه کمک بسیار ویژه‌ای کند. به طور کلی، با خرید اکانت تریدینگ ویو می‌توان از یک نرم‌افزار نموداری مبتنی بر سرمایه‌گذاری استفاده کرد که به صورت تخصصی برای سرمایه‌گذاران و تریدرها ساخته شده است. اطلاعات اولیه و استفاده از نمودارهای ابتدایی، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، اما برای استفاده از تمامی ویژگی‌های این برنامه، باید خرید اکانت تریدینگ ویو را تجربه کرد.

خدمات و قابلیت‌های تریدینگ ویو هم‌اکنون برای تمامی سیستم‌های کامپیوتری و دسکتاپ و همچنین، برای سیستم‌عامل iOS از طریق Apple Store قابل دریافت است. همان‌طور که گفتیم، تریدرها و سرمایه‌گذارانی که در بازارهای مختلف از جمله فارکس، کریپتوکارنسی و غیره فعالیت می‌‎کنند، نیاز دارند تا ابزار تخصصی برای پیش‌بینی و تحلیل وضعیت بازار استفاده کنند. تریدرها برای تحقق موفقیت‌ها و سودآوری بیشتر، یا باید از یک دستیار متخصص برای این کار استفاده کنند (که بسیار هزینه‌بردار و غیر معقولانه است) و یا باید از برنامه‌های ویژه‌ای مثل تریدینگ ویو بهره‌مند شوند.

ارزیابی مدرک تحصیلی WES
برای خرید در سایتهای خارجی کلیک کنید

معرفی سایت تریدینگ ویو

برای اینکه بدانیم، سایت تریدینگ ویو از چه ویژگی‌هایی برخوردار است، لازم است در ابتدا، بدانیم این پلتفرم دقیقا چیست و با چه هدفی راه‌اندازی شده است. تمامی کاربرانی که برای خرید اکانت تریدینگ ویو اقدام می‌کنند، از یک ویژگی بسیار مهم این پلتفرم بهره‌مند می‌شوند؛ ویژگی و قابلیتی که امکان پیشبینی و قدرت تجزیه‌وتحلیل را به صورت دقیق هدیه می‌دهد.

اگر وارد سایت تریدینگ ویو شوید، تصویری از یک کوهنورد را خواهید دید که به دره پایین پای خود، زل زده است؛ در کنار این تصویر، هم یک جمله با عنوان Look First نوشته شده است. همه این نشانه‌ها بیانگر آن است که مجموعه TradingView، قابلیت دید عمیق بازارهای مختلف سرمایه‌گذاری و همچنین، قدرت محاسبه و پیش بینی قبل از اقدام را برای شما به ارمغان می‌آورد. با خرید اکانت تریدینگ ویو، می‌توان از نرم‌افزاری بهره برد که با جمع‌آوری و غربال کردن اطلاعات سهام بازارهای آنلاین، دید گسترده و وسیعی از سرمایه‌گذاری را ارائه خواهد داد.

تمامی ابزارهایی که با تکیه بر تریدینگ ویو به دست می‌آیند، به کاربران و تریدرها این امکان را می‌دهد تا آن‌ها با تحلیل‌های نموداری و دقیق، قابلیت سرمایه‌گذاری و ترید کردن سودآور را داشته باشند. به عبارت دیگر، استفاده از نمودارها و قابلیت‌های این پلتفرم دقیقا مثل این می‌ماند که شما بخواهید از یک ارتفاع بلند بپرید و با استفاده از یک سری ابزار، مطمئن شوید که پس از سقوط، روی یک مکان ایمن فرود می‌آیید و دچار آسیب نخواهید شد.

تریدینگ ویو چه زمانی راه‌اندازی شد؟

ژوئن سال ۲۰۱۲ بود که تریدینگ ویو به عنوان یک پلتفرم اجتماعی برای معامله‌گران، سرمایه‌گذاران و به طور کلی، تریدرها ارائه شد. این پلتفرم با تکیه بر زبان برنامه‌نویسی یا اسکریپت خود، امکان سفارشی‌سازی کردن نمودارها و شاخص‌ها را برای کاربران فراهم می‌کرد. این سفارشی‌سازی باعث می‌شد تا کاربران بتوانند تمامی شاخص‌های مورد نظر خودشان را داشته باشند؛ برای مثال، اگر یکی از تریدرهای بازار فارکس وارد این پلتفرم می‌شد، می‌توانست تمامی شاخص‌ها و به دنبال آن، تمامی نمودارهای تحلیل فارکس را در دستان خود داشته باشد.

به دلیل تطبیق‌پذیری و سهولت کاربری این پلتفرم، بسیاری از تریدرها و شرکت‌های نرم‌افزار مالی، از تریدینگ ویو به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل یاد می‌کنند. البته ناگفته نماند که یکی از نقاط منفی این پلتفرم این است که اکثر کارگزاری‌های بزرگ هنوز به صورت مستقیم با تریدینگ ویو وارد معامله و همکاری نشده‌اند و به نوعی، آن را (هنوز) به رسمیت نمی‌شناسند. کاربران می‌توانند با خرید اکانت تریدینگ ویو، به مفاهیم جدید دست پیدا کنند و نوسانات بالا و پایین بازار را مورد بررسی قرار بدهند. همچنین، امکان بررسی نتایج نمودارها، همکاری با معامله‌گران دیگر، چت کردن و گفت‌وگو؛ پرسیدن سؤالات مهم و همچنین، تمرین معاملات به صورت هوشمند هم از جمله قابلیت‌ها و ابزاری است که خرید اکانت تریدینگ ویو به همراه خواهد داشت.

خرید اکانت Tradingview
نمایی از فضای داخلی یک اکانت Tradingview

سیستم تریدینگ ویو چگونه کار می‌کند؟

ازجمله ویژگی‌های دیگری که کاربران را برای خرید اکانت تریدینگ ویو ترغیب می‌کند، حجم انبوه اطلاعات بازارهای مختلف است. حتی جالب‌تر، این است که کاربران پیش از خرید اکانت تریدینگ ویو هم می‌توانند از بخش عمده‌ای از این اطلاعات که در صفحه اول سایت وجود دارد، استفاده کنند. برای مثال، همینکه شما وارد صفحه اصلی سایت می‌شوید، علاوه بر آن عکس و جمله‌ای که در موردشان صحبت کردیم، با چند تحلیل کوتاه در رابطه با BTC، USD/ETH، EUR/USD و یا BTC/USD مواجه خواهید شد که میزان نوسان یا تغییر قیمتی آن‌ها به صورت سبز (افزایش) یا قرمز (کاهش) مشخص شده است.

هنگامی که شما برای خرید اکانت تریدینگ ویو اقدام می‌کنید و از ویژگی‌های پریمیوم آن بهره‌مند می‌شوید، به انجمن اصلی پلتفرم و نمودارهای ویژه آن هم دسترسی خواهید داشت. با ثبت نام در تریدینگ ویو و برخورداری از اکانت پریمیوم تریدینگ ویو می‌توان از هشدارها و تجزیه‌وتحلیل‌های شاخص‌ها و نمودارهای سهام بازار مطلع و آگاه شوید. البته همان‌طور که گفته بودیم، تنها نقطه‌ضعف برجسته این پلتفرم در حال حاضر، محدودیت همکاری آن با کارگزاران مختلف است؛ هم‌اکنون، این مجموعه تنها با کارگزاران زیر در ارتباط است:

  • Merrill (از طریق CQG API)
  • Modalmais
  • Alor

تریدینگ ویو با کارگزاری‌های مختلف فارکس هم در ارتباط و همکاری متقابل است و می‌توان روی آن بخش از دنیای سرمایه‌گذاری‌ها هم حساب ویژه‌ای باز کرد. برای اطلاع از اسامی کارگزاری‌های فارکس که با TradingView همکاری می‌کنند، کافی است روی این لینک کلیک کنید. همچنین، اگر در دنیای فارکس فعالیت و معامله می‌کنید، توصیه می‌کنیم که مطلب بهترین بروکرهای فارکس در سال ۲۰۲۱ کدامند؟ را مورد مطالعه قرار بدهید.

کاربرد اکانت تریدینگ ویو

شاید این پرسش در ذهن شما پیش آمده باشد که اصلا خرید اکانت تریدینگ ویو چه فایده‌ای دارد و چه کاربردهایی را می‌توان از این پلتفرم و قابلیت‌هایش انتظار داشت. برای اینکه بدانیم، خرید اکانت تریدینگ ویو چه فایده‌ای دارد و کاربرد آن دقیقا چیست، لازم است تا با ویژگی‌های مهم این پلتفرم آشنا شوید. استفاده از اکانت TradingView،  چند ویژگی مهم دارد که به صورت مشخص، ضرورت استفاده از این پلتفرم را توضیح می‌دهند.

  • نمودارهای HTML5: تریدرها می‌توانند با توجه به نیاز خود، نمودارهای ساده‌ای برای ردیابی یک یا دو سهام ایجاد کنند. همچنین، امکان رسم و ایجاد نمودارهای گویا که بازارهای سهام مختلف و متنوع را ردیابی می‌کنند هم از جمله قابلیت‌های این مجموعه است.
  • ارسال هشدارهای ویژه از سوی سرور: خرید اکانت تریدینگ ویو، باعث تنظیم هشدارهایی می‌شود که شرایط خاص بازار یا وضعیتی ویژه از معیارهای تعیین‌شده توسط کاربران را اعلان می‌کند. به طور کلی، ۱۲ وضعیت ویژه برای تنظیم هشدار وجود دارند که می‌توان آن‌ها را به وجود آورد. برای مثال، اگر یک تریدر، شاخصی تعیین‌شده (مثل مقایسه USD با BTC) را در حالتی مشخص قرار دهد، با تغییر وضعیت مورد نظر، هشدارهای ویژه‌ای به گوشی موبایل یا اکانت او اعلان خواهند شد. این اعلان‌ها باعث می‌شوند که تریدر، چند قدم از وضعیت نامطلوب جلوتر باشد و بتواند از ضررهای احتمالی بگریزد.
  • نمایشگر سهام: یکی دیگر از کاربردهای تریدینگ ویو، چیدن سهام مورد نظر بر اساس معیارهای معین شده توسط تریدر است. همچنین، با استفاده از تریدینگ ویو و زبان برنامه‌نویسی مخصوص آن که Pine script نام دارد، می‌توان نمودارها و شاخص‌های خود را از همان ابتدا به وجود آورد.
  • تمرین تجارت: همان‌طور که گفته بودیم، یکی از ویژگی‌های این پلتفرم، امکان تمرین کردن تریدها یا معاملات بازارهای مختلف است. کاربران مبتدی می‌توانند بدون صرف هزینه یا خرید سهام، چند معامله تمرینی را در تریدینگ ویو انجام دهند تا به قول معروف، قِلِق کار دستشان بیاید.
  • دسترسی به صرافی‌ها: بسته به نوع برنامه مورد نظر، می‌توان به بیش از ۵۰ صرافی مختلف در سرتاسر جهان دسترسی داشت.
  • ارتباط با معامله‌گران فعال: یکی دیگر از مزایای خرید اکانت تریدینگ ویو، این است که می‌توان در جمع تریدرهای فعال و موفق قرار گرفت و نظرات آن‌ها بهره‌مند شد.
  • ارائه پایگاه داده‌ها و اطلاعات انبوه: علاوه بر اطلاعات بسیار جماع و کاملی که در رابطه با سهام هر بازار وجود دارد، می‌توان از یک صفحه مخصوص برای کسب آگاهی در رابطه با نحوه کار در این پلتفرم هم برخوردار شد.

نحوه ثبت نام در سایت تریدینگ ویو و کار با آن

پیش از خرید اکانت تریدینگ ویو، لازم است تا در سایت آن ثبت نام کنید. برای این کار هم لازم است تا به صفحه اصلی سایت بروید و روی گزینه Sign in که در سمت راست بالا صفحه قرار گرفته است، کلیک کنید. در ادامه، روی گزینه Sign up که در قسمت پایین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. همچنین، شما می‌توانید با استفاده از پروفایل‌های صفحات اجتماعی خود، وارد شوید.

خرید اکانت Tradingview
بخش‌های علامت‌گذاری‌شده مربوط به پروسه ثبت نام هستند.

نحوه باز کردن نمودار در تریدینگ ویو

پس از ثبت نام در تریدینگ ویو، می‌توانید وارد بخش طراحی و تحلیل نمودار شوید. این بخش حتی قبل از خرید اکانت تریدینگ ویو هم امکان‌پذیر خواهد بود. یا کلیک روی گزینه Chart که در قسمت چپ بالای صفحه قرار دارد، نموداری را در تریدینگ ویو باز کنید. شما می‌توانید، نمادها یا شاخص‌های مورد نظرتان را با کلیک کردن روی قسمت چپ بالای صفحه تغییر دهید؛ این امکان، با تایپ کردن نماد یا شاخص مورد نظر هم امکان‌پذیر است.

خرید اکانت Tradingview
تمامی چارت‌ها و شاخص‌ها در صفحه کاربری تریدینگ ویو وجود دارند.

در این بخش شما حتی می‌توانید با سرچ کردن نماد مورد نظر، آن را به راحتی در فضای تریدینگ ویو پیدا کنید.

اگر خیلی حرفه‌ای هستید و می‌خواهید در ادامه از امکانات بیشتر خرید اکانت تریدینگ ویو بهره‌مند شوید، می‌توانید از اندیکاتور هم استفاده کنید و برای اینکه بتوانید اندیکاتور مورد نظرتان را روی نمودار ایجاد کنید، کافی است که روی نماد fx در بالای نمودار کلیک کنید. با باز شدن منو، اندیکاتور را به نمودار اضافه کنید.

خرید اکانت Tradingview
نمایی از نحوه انتخاب اندیکاتور در تریدینگ ویو

نحوه خرید اکانت تریدینگ ویو

برای خریدن اکانت تریدینگ ویو کافی است تا در ابتدا روی گزینه pricing بین گزینه‌های صفحه اصلی سایت کلیک کنید. در ادامه با ۳ نوع اکانت غیر رایگان تریدینگ ویو آشنا خواهید شد که هرکدام از آن‌ها با توجه ویژگی‌هایی که دارند، از قیمت‌های مختلفی برخوردار شده‌اند. به طور کلی، ۳ نوع اکانت غیر رایگان برای تریدینگ ویو وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • اکانت Pro (1) با ۳۰ درصد تخفیف: ۱۰.۵۰ دلار آمریکا برای هر ماه
  • حساب Pro (2) با ۴۰ درصد تخفیف: ۱۷.۹۵ دلار آمریکا برای هر ماه
  • طرح ویژه Premium با ۵۰ درصد تخفیف: ۳۰.۰۰ دلار آمریکا برای هر ماه

پس از انتخاب کردن هرکدام از این اکانت‌ها می‌توانید به بخش بعدی برای پرداخت از طریق درگاه‌های مختلف مثل Google Pay یا Pay Pal بروید. تخفیف‌هایی که در موارد بالا مشاهده کردید، فرصتی بی‌نظیر برای خرید اکانت تریدینگ ویو ارزان محسوب می‌شوند. برای پرداخت از طریق پی پال، لازم نیست که نگران چیزی باشید. پلتفرم حرفه‌ای و قدرتمند نیک پرداخت در کنار شما ایستاده است با راحتی هرچه تمام‌تر و کارمزد بسیار معقولانه، این کار را به راحتی به پایان برسانید. برای ادامه خرید از طریق پی پال، می‌توانید روی آدرس الکترونیکی خدمات پی پال در نیک پرداخت کلیک کنید. همچنین شما می‌توانید با افتتاح حساب پی پال در نیک پرداخت، تمام پرداخت‌های مختلف مرتبط با پی پال را خودتان انجام دهید.

ارزیابی مدرک تحصیلی WES
برای خرید در سایتهای خارجی کلیک کنید

تفاوت اکانت پرمیوم با نسخه رایگان و نحوه قیمت‌گذاری آن‌ها

برای خرید اکانت تریدینگ ویو، ۴ گزینه مختلف برای شما وجود خواهد داشت؛ یکی از این اکانت‌ها رایگان و ۳ تای دیگر پولی (قیمت هزینه ماهانه هرکدام از این ۳ اکانت در بخش بالا ارائه شد) هستند. گزینه‌های صورتحساب، به صورت ماهانه، سالانه و یا هر ۲ سال یک‌بار ارائه می‌شوند و هر اکانت غیر رایگان با یک طرح ویژه رایگان به مدت ۳۰ روز به کاربران عرضه می‌شود. شما می‌توانید از طرح ۳۰ روزه رایگان اکانت‌های غیر رایگان استفاده کنید و پس از راضی بودن، برای خرید اکانت تریدینگ ویو اقدام کنید. جدول زیر، به درک بهتر از ویژگی‌ها و تفاوت‌های این ۴ اکانت مختلف کمک خواهد کرد:

اکانت رایگان اکانت Pro ماهانه (۱) اکانت Pro  ماهانه (۲) اکانت پریمیوم
مناسب برای مبتدیان و افرادی که می‌خواهند با دنیای معاملات و ترید کردن آشنا شوند امکان تحقیقات حرفه‌ای برای خرید سهام دسترسی به خدمات مشتریان به صورت سریع و حرفه‌ای استفاده از تمام ویژگی‌ها پس از خرید اکانت تریدینگ ویو
امکان استفاده از نمودار در حد ابتدایی دسترسی به یک نمودار امکان استفاده از ۴ طرح نموداری دسترسی به همه طرح‌های نموداری
امکان دریافت هشدار نوسانات مورد نظر برای ۳ شاخص مختلف امکان استفاده از خدمات، از طریق یک دستگاه مشخص امکان اتصال به ۲ دستگاه به صورت هم‌زمان امکان اتصال با ۵ دستگاه به صورت هم‌زمان
امکان دسترسی به داده‌ها و دیتاها بازارهای مختلف امکان استفاده از ۱۰ هشدار، ۵ اندیکاتور و استفاده از فضای بدون آگهی و تبلیغات امکان تصمیم‌گیری برای پرداخت هزینه‌ها به صورت سالانه یا هر ۲ سال یکبار امکان دریافت ۲۰۰ هشدار و استفاده از ۲۶ اندیکاتور مختلف
عدم دسترسی به بخش پشتیبانی مشتریان عدم دسترسی منظم به بخش پشتیبانی توانایی چت کردن حرفه‌ای با همکاران دسترسی به بخش پشتیبانی ویژه مشتریان

 

جمع‌بندی

این مطلب به خرید اکانت تریدینگ ویو اختصاص داشت؛ تمام تلاش ما این بود بتوانیم یک فضای جدید و تخصصی را به تریدرها و سرمایه‌گذاران بازارهای مختلف ارائه دهیم. تریدینگ ویو از جمله پلتفرم‌های حرفه‌ای است که امکان دسترسی به نمودارها و تمامی امکانات ترید کردن حرفه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با خرید اکانت تریدینگ ویو می‌توان از تمامی شاخص‌ها و همچنین، استفاده از اندیکاتورهای حرفه‌ای برای تجزیه‌وتحلیل‌های گوناگون بهره‌مند شد.

خبر خوب برای علاقه‌مندان به ترید کردن و استفاده از اکانت‌های غیر رایگان این پلتفرم این است که مجموعه حرفه‌ای نیک پرداخت با ارائه خدمات خرید از طریق درگاه پی پال، امکان خرید اکانت‌های غیر رایگان تریدینگ ویو را فراهم کرده است تا هیچ نگرانی و دغدغه‌ای در این مورد وجود نداشته باشد.

خرید از سایت های خارجیخرید پی پال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست