کاهش قیمت کاردانو

۶۷ درصد هولدرهای کاردانو در ضرر هستند

قیمت ارز دیجیتال آدا دوباره به سمت یک دلار بازگشته و هولدرهای کاردانو یک روند فرساشی و پر ضرر را طی می‌کنند.

هرچه کاردانو به سمت قیمت روانی یک دلار قدم بر می‌دارد، سرمایه‌گذاران بیشتری روی نگهداری این ارز دیجیتال ضرر می‌کنند. در هفته‌ای که گذشت، قیمت توکن آدا در شبکه کاردانو روندی خرسی را طی کرد. از دوشنبه هفته گذشته، قیمت این ارز دیجیتال ۱۱٫۴ درصد سقوط کرده و هولدرهای بیشتری را در منطقه قرمز قرار داده است. از آن مهم‌تر، قیمت آدا حالا ۶۴٫۷ درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت ۳٫۰۹ دلاری خود در ماه سپتامبر بوده است. این خطر وجود دارد که در چند روز آینده با ادامه این روند کاهشی، قیمت این رمزارز به زیر ۱ دلار برسد.

با توجه به آماری که IntoTheBlock ارایه داده است، بیش از دو سوم یا ۶۷ درصد از هولدرهای کاردانو در منطقه ضرر قرار دارند. با این حال فعلا یک چهارم سرمایه‌گذاران در منطقه سبز و ۹ درصد آن‌ها در منطقه خنثی هستند. این آمار با شناسایی میانگین هزینه در هر توکنی که خریداری شده و مقایسه آن با قیمت فعلی که در زمان نگارش این مطلب ۱٫۰۹ دلار بوده است، به دست آمده است.

همچنین طبق این گزارش، ۳٫۴۱ میلیون آدرس آدا در منطقه قرمز و ۱٫۲۵ میلیون از آن‌ها در منطقه سبز قرار دارند.

قرارگیری هولدرهای کاردانو در منطقه ضرر

بخش بزرگی از هولدرها، یا به طور دقیق‌تر ۷۶ درصد از هولدرهای آدا، این ارز دیجیتال را بین یک تا دوازده ماه نگه داشته‌اند. فقط ۱۱ درصد از سرمایه‌گذاران کاردانو این رمزارز را بیش از یک سال حفظ کرده‌اند و این افراد جزو دسته سرمایه‌گذارانی هستند که در سود قرار دارند.

از نظر فنی، آدا وضعیت خرسی را سپری می‌کند و ممکن است به قیمت پایین سالانه خود در نزدیکی ۰٫۸۰ دلار برسد. آدا در ماه مارس یک بار این قیمت را تجربه کرده بود. در صورت وقوع این اتفاق، سرمایه‌گذاران بیشتری در منطقه قرمز قرار می‌گیرند، مگر این که دارایی خود را با ضرر بفروشند.

یکی از دلایل نزولی شدن قیمت کاردانو، عدم دستیابی به انتظارات بالایی بود که برای انتشار قراردادهای هوشمند ایجاد کرد. از نظر تعداد اپلیکیشن‌های غیرمترکزی که در این شبکه قرار دارند، می‌توان کاردانو را یک برهوت دانست. تنها تعداد ده پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) در این شبکه اجرا شده‌اند که ارزش کلی آن‌ها به ۲۳۳ میلیون دلار می‌رسد.

البته از نظر چارلز هاسکینسان، موسس و خالق کاردانو، بسیاری از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز کاردانو در انتظار هارد فورک Vasil در ماه ژوئن هستند. این تغییر در شبکه کاردانو روی مقیاس‌پذیری و قراردادهای هوشمند با یک تکنولوژی جدید به نام هایدرا (Hydra) همراه خواهد بود که موجب افزایش چشمگیر سرعت شبکه خواهد شد.

نظر شما در خصوص وضعیت کاردانو چیست؟ آیا شما هم جزو افرادی هستید که قصد فروش یا خرید ارز دیجیتال کاردانو را دارید؟ می‌توانید برای انجام این نیاز خود، درخواست خود را در پنل نیک پرداخت ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن انجام شود.

خرید کالا با بیت کوین
با نیک پرداخت در کمتر از چند دقیقه ارز دیجیتال مورد نظر خود را بخرید یا بفروشید

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست