پاداش بیت کوینی

پاداش بیت کوینی یک فست فود برای کاربران Cash App

فست فودهای زنجیره‌ای Shake Shack به کاربرانی که از کارت اعتباری اپلیکیشن Cash App استفاده می‌کنند، پاداش بیت کوینی در نظر گرفته است. طبق وعده این فست فود، کاربران با استفاده از این کارت اعتباری، ۱۵ درصد از پرداخت خود را به صورت بیت کوین پس خواهد گرفت.

فست فودهای زنجیره‌ای شیک شک (Shake Shack) پس از همکاری با شرکت Block، در حال امتحان پاداش‌های کریپتویی است. هدف از پرداخت پاداش بیت کوینی برای این کاربران، جذب مشتریان جوان است. البته مدیر اجرایی این رستوران، هدف خود علاوه بر جذب مشتریان جوان را ارائه انتخاب‌های بیشتر کریپتویی در فست فودهای خود اعلام کرد.

این پیشنهاد به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا ۱۵ درصد از خرید خود را به صورت بیت کوین پس بگیرند. برای این منظور، کاربران باید از کارت‌های اعتباری Cash Card شرکت بلاک و سیستم Cash Boost برای پرداخت و دریافت پاداش بیت کوینی خود استفاده کنند.

پاداش بیت کوینی برای خرید برگر!

البته طبق اعلام این رستوران زنجیره‌ای، Shake Shack تا به حال با تقاضای بالا برای ایجاد یک روش پرداخت به صورت ارز دیجیتال مواجه نشده است. اما تجربه استفاده از اپلیکیشن Cash App شرکت بلاک روش خوبی برای امتحان این روش برای پذیرش دارایی‌های دیجیتال است.

شما همیشه سعی می‌کنید تا روی چیزی شرط ببندید که برای شما واقعا معنا دار باشد. اگر ما همین حالا پذیرش کریپتو در کیوسک‌های خود را شروع می‌کردیم، ممکن بود با استقبال کمی روبه‌ رو شویم. اما از طریق چیزی مانند Cash App، که به درستی این روش را ترویج می‌دهد، شما مردم بیشتری را به سمت خود جذب خواهید کرد.

رستوران‌های زنجیره‌ای شیک شک اولین فست فود‌هایی نیستند که به سمت پذیرش ارزهای دیجیتال قدم برمی‌دارند. رستوران‌های محبوب برگر کینگ نیز با همکاری رابین هود، به مشتریانی که بیش از ۵ دلار خرید کرده‌اند، دوج کوین پاداش می‌دهد. این دو شرکت همچنین تا امروز بیش از ۲۰ بیت کوین و ۲۰۰ اتر نیز جایزه داده‌اند.

در طرف مقابل نیز مک دونالد راه متفاوتی را پیش گرفته و قصد دارد با کمک NFT این مسیر را امتحان کند. مک دونالد چند وقت پیش کلکسیون NFT خود را معرفی کرد. در مورد خرید از آمازون با بیت کوین هم این مقاله را بخوانید.

اگر شما هم دوست دارید از یک حساب بین‌المللی برخوردار باشید که در تمامی سایت‌ها و فروشگاه‌های دنیا مورد پذیرش قرار می‌گیرد، می‌توانید یک حساب پی پال در نیک پرداخت ایجاد کنید. نیک پرداخت شما را بدون روبه‌رو هرگونه موانع ناشی از تحریم‌ها، به یک حساب بین‌المللی مطمئن می‌رساند.

منبع: News Bitcoin

افتتاح حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال امن و سریع با نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست