نحوه پرداخت با بیتکوین

پرداخت با بیتکوین در شاپیفای توسط بایننس

از این پس کاربران و فریلنسرهای شاپیفای می‌توانند پرداخت خود را با بیت کوین نیز انجام دهند. بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده جهان سه شنبه اعلام کرد که قصد دارد با پلتفرم پرداخت ترکیبی کریپتو – فیات Alchemy Pay مشارکت کند تا بتواند از طریق برنامه پرداخت های خود در Binance Pay ، پرداخت‌های نظیر به نظیر بیت کوین را در بیش از ۲ میلیون فروشگاه جهان امکان‌پذیر کند.

مزایای پرداخت با بیتکوین در شاپیفای

به گزارش نیک پرداخت و به نقل از آکادمی دی اس اس ماینر، این ادغام جدید به کاربران و تجار اجازه می دهد تا با استفاده از ۴۰ ارز رمزنگاری شده مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) در ۱۸ کشور که Alchemy Pay در آنها فعالیت می‌کند، پرداخت انجام دهند.

کاربران بایننس پی قادر خواهند بود در شرکای آلکمی پی (Alchemy Pay) از جمله غول تجارت الکترونیک شاپیفای، شرکت نرم‌افزاری آرکادیر و ارائه‌دهنده پرداخت موبایلی QFPay خریدهای خود را با ارزهای دیجیتالی چون بیتکوین انجام دهند.

پرداخت جهانی با آلکمی پی

بر اساس وب سایت این شرکت، آلکمی پی در سال ۲۰۱۸(۱۳۹۷) تأسیس شد و یک دروازه پرداخت جهانی رمزنگاری از طریق ۳۰۰ کانال پرداخت فیات و رمزنگاری در ۶۵ کشور جهان را اداره می‌کند.
شبکه‌های تجاری این شرکت همچنین شامل بزرگترین شرکت اثاثیه سازی هنگ کنگ Pricerite ، Ce La Vi سنگاپور، کفش کانادایی Aldo و خدمات تاکسی Midwest Global Asia است.

نحوه پرداخت با بیتکوین در شاپیفای
مزایای پرداخت با بیتکوین در شاپیفای

راهنمای جامع نقد کردن بیت کوین به ریال هم مطالعه کنید

درباره توکن اختصاصی بایننس

این شرکت همچنین توکن اختصاصی خود، Alchemy Pay (ACH)  را دارد که یک توکن مبتنی بر اتریوم که برای ایجاد انگیزه در اکوسیستم و دسترسی به مصرف و مدیریت شبکه استفاده می شود. توکن ACH اخیراً شاهد افزایش سرسام آور بوده است ، به طوری که قیمت آن در ۱۴ روز گذشته بیش از ۱.۶۸۰ درصد افزایش یافته است.

بر اساس داده های CoinGecko، در زمان نگارش این مقاله ، ACH با ۰.۰۲۴ دلار معامله می شود که تقریباً ۱۰۰ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است. این توکن دیروز توسط بزرگترین صرافی رمزنگاری جهانی Coinbase لیست شد.

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست