کسب درآمد از گیم با ۵ بازی کریپتویی

گیمرهای خوره‌ی بازی در کنار پیشرفت گرافیک و گیم‌پلی بازی‌های کامپیوتری، پلی‌استیشن و XBox با حوزه و شیوه‌ای تازه در بازی‌های آنلاین روبرو شده‌اند. امکانی تازه برای اینکه دیگر فقط یک گیمر ساده و بدون درآمد نباشند. آن‌ها حالا جامعه‌ای قدرتمند هستند که حتی در ماه بیشتر از یک پزشک درآمد دارند. با ورود بلاکچین و کریپتو به حیطه‌ی بازی، گیمرهای مدرن دست به کار شدند تا در این بازار داغ جایی برای خودشان پیدا کنند. بازی‌های کریپتویی این امکان جذاب را برای گیمرها فراهم کرده تا با انجام هرکدام از بازی‌های سیستم بلاکچین درآمد دلاری کسب کنند.

هرکدام از بازی‌های سیستم بلاکچین معمولاً برای گسترش بازار یکی از ارزهای دیجیتال طراحی شده‌اند. به این معنی که شما با پیشرفت در آن‌ها توکن‌هایی به دست می‌آورید که امکان فروش‌شان را دارید. این توکن‌ها به صورت NFT (Non-Fungible Token) یا کریپتو به کیف پول دیجیتال شما منتقل می‌شود. ارزش آن باتوجه به نوسان‌های بازار کریپتو بالا و پایین می‌رود و می‌توانید به چشم دارایی به آن‌ها نگاه کنید. پس حالا در این روزها بازی و کسب درآمد ارزی نزدیکی بسیاری با هم دارند. در این مقاله پنج بازی آنلاین کریپتویی را به شما معرفی می‌کنیم که با آن‌ها به راحتی درآمد ارزی خواهید داشت.

 

بی‌دردسر درآمدت نقده

نقد درآمد ارزی. نامحدود. زیر ۳۰ دقیقه.

کسب درآمد از گیم واقعیت دارد؟

بیایید واقع‌بین باشیم و به دور از افکار غیر واقعی به این موضوع بسیار مهم بپردازیم. به طور کلی، ما ۲ نوع بازی آنلاین داریم؛ نوع اول که هیچ درآمدی را برای گیمرها نخواهد داشت و صرفا جنبه بازی کردن و سرگرم شدن دارد. نوع دوم بازی‌های کامپیوتری آنلاین، همان‌هایی هستند که روی سرورها و شبکه‌های قدرتمند بنا شده‌اند و امکان کسب درآمد از گیم را فراهم می‌کنند. گام نخست برای دستیابی به درآمدهای قابل توجه در دنیای گیم، این است که بدانید، کدام بازی آنلاین در کدام پلتفرم، پول بیشتری را به جیب‌ گیمرها می‌ریزد. شما هرچقدر هم گیمر خوبی باشید و بخواهید از استعداد خود کسب درآمد داشته باشید، لازم است که بازی‌های آنلاین را به خوبی بشناسید.

بازی آنلاین شماره یک. DeFi Degen

بازی جذاب  و هیجان‌انگیز DeFi Degen یک بازی آنلاین فوق پیشرفته است که امکان کسب درآمد از سیستم بلاک چین را به ارمغان می‌آورد. این بازی از جمله بازی‌های P2E محسوب می‌شود که امکان کسب درآمد ارزی و بیت کوینی را برای گیمرها فراهم می‌کند. به طور کلی، بازی‌های P2E بازی‌هایی هستند که به منظور کسب درآمد طراحی شده‌اند و با توجه به قابلیت‌هایی که دارند، می‌توان روی فضای بازی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کرد. کسب درآمد از گیم با استفاده از این بازی، به واسطه NFTها، مالکین دارایی‌های دیجیتال (مثل زمین و دیگر ابزار مجازی)، چت‌های صوتی و معاملات اختصاصی بلاک چین فراهم شده است.

هدف از طراحی این بازی، ترکیب دنیای گیمینگ و فضای متاورس به صورت خلاقانه است؛ البته گیم پلی بازی هم به صورتی است که گیمرها بتوانند با دیگر افراد بازی در ارتباط باشند و بتوانند از تهیه NFTها کسب درآمد داشته باشند. نکته جالب در مورد این بازی، چیدمان سیستم‌های آن بر دنیای متاورس است که باعث شده تا داده‌های بازی از طریق DeFi Degen Land Metaverse ردوبدل شوند. این بازی روی بلاک چین BSC توسعه یافته است و موارد زیر را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد:

  • ایجاد معاملات سودآور با توجه به سیستم بلاک چین
  • مالکیت بر NFTها و امکان تبدیل کردن ابزار مجازی به دارایی‌های شخصی
  • بازی کردن به صورت آنلاین به منظور کسب درآمد از گیم
  • امکان استفاده از NFTها در فضای بازی
  • امکان دسترسی به چت‌های صوتی و برقراری مکالمه‌های آزاد با دیگر افراد حاضر در بازی

بازی آنلاین شماره دو. Crypto Royale

بازی کریپتو رویال (Crypto Royale) در بین سایر بازی‌های آنلاین دیگر، سودآورتر و جذاب‌تر است. این بازی از آن دسته بازی‌های آنلاین است که می‌توان بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه در آن شروع به بازی و کسب درآمد ارزی کرد. نکته منفی این بازی در این است که هنوز اپلیکیشنی برای این بازی طراحی نشده است و باید با استفاده از مرورگر در آن فعالیت کرد. اما مهم‌ترین ویژگی کریپتو رویال در آن است که گیمرها می‌توانند با استفاده از نحوه بازی کردن و برنده شدن در آن، با استفاده از ارزهای دیجیتال، کسب درآمد از گیم را تجربه کنند.

گیم پلی این بازی به نحوی است که گیمرها با وارد شدن به فضای بازی، می‌توانند به مبارزه با کاراکترهای دیگر بپردازند و در نهایت به کسب ارزهای دیجیتال از بازی به دست بیاورند. ارز دیجیتال بومی کریپتو رویال با عنوان ROY شناخته می‌شود و از جمله توکن‌های HCR-20 است. بلاک چینی هم که این بازی بر آن استوار شده است، Harmony (One) نام دارد و همیشه میزبان بیش از ۱۰۰۰ گیمر است تا در میدان نبرد حاضر و برای به دست آوردن ROY و کسب درآمد از گیم ترغیب شوند. شخصیت‌های بازی با ماه‌های آبی، زر یا صورتی نشان داده می‌شوند که از آن‌ها با عنوان Blue Moon، Yellow Moon و Pink Moon یاد می‌شود.

هر گیمر و بازیکن می‌تواند سبک بازی خود را انتخاب کند که در نهایت به امضای ویژه آن گیمر تبدیل می‌شود؛ به عبارت ساده‌تر، هرجور که شما در این بازی به کسب درآمد از گیم مشغول شوید، با همان سبک بازی شناخته خواهید شد و یک‌جورهایی سبک بازی شما جاودانه می‌شود.

بازی آنلاین شماره سه. Worldwide Web

بازی آنلاین وب جهانی یا همان Worldwide Web از جمله بازی‌هایی است که با توجه به دنیای متاورس و به صورت گروهی و گسترده انجام می‌شود. بسیاری از گیمرها با ایجاد کردن NFT چیزهای مختلفی مثل آواتار، حیوانات خانگی، زمین‌ها، آیتم‌ها و غیره به کسب درآمد مشغول می‌شوند. دنیای بازی Worldwide Web شامل زمین‌های مختلفی است که به دارندگان توکن NFT هرکدام از آنها تعلق دارند. این زمین‌ها توسط دارندگان NFT کنترل اداره می‌شود و به عنوان یک گیمر حرفه‌ای باید با آن‌ها به رقابت پرداخت. گیم پلی این بازی به گیمرها اجازه می‌دهد تا هنر خود را به صورت NFT ایجاد کنند و سپس آن را در قالب قراردادهای هوشمند به فروش برسانند.

این بازی شامل جوایز مختلف و چالش‌های متعددی است که در نهایت به کسب درآمد از گیم برای بازیکنان منجر می‌شود. از آنجایی که قابلیت‌ها و ویژگی‌های این بازی دائما در حال آپدیت کردن و به روزرسانی هستند، گیمرها هم ترغیب می‌شوند تا روش‌های جدید برای کسب درآمد از این مجموعه را امتحان کنند. راستی، اگر شما هم با دنیای NFTها و کسب درآمد از آن‌ها به وسیله بازی کردن ارتباط برقرار می‌کنید، کافی است همین حالا به لشکر گیمرهای Worldwide Web بپیوندید.

بازی آنلاین شماره چهار. Nine Chronicles

بازی Nine Chronicles یک بازی آنلاین مبتنی بر سیستم MMORPG است که به صورت اختصاصی برای گیمینگ چندنفره و گسترده طراح شده است. امکان کسب درآمد از گیم به وسیله این بازی با استفاده از ارز دیجیتال بومی آن یعنی NCG امکان‌پذیر است و گیمرها می‌توانند تجربه بسیار خوبی را در فضای بلاک چین به دست بیاورند. گیمرها در این بازی می‌توانند از بین ۴ نوع شخصیت، یکی را انتخاب کنند و با اسلحه و زره‌هایی که مجهز می‌شوند، به بازی بپردازند. از دیگر ویژگی‌های این بازی باید به سبک بازی Idle اشاره کرد؛ در این سبک بازی، گیمر هیچ دخالتی در ماجراهایی که برای کاراکتر بازی پیش می‌آید ندارد. بازی Nine Chronicles هم‌اکنون میزبان بیش از ۱۰۰۰ گیمر است و از قابلیت RPG هم بهره‌مند شده است.

گیم پلی این بازی با دیگر بازی‌های آنلاین بسیار متفاوت است. گیمر پس از مجهز کردن کاراکتر مورد نظرش، دیگر نمی‌تواند کنترلی روی کاراکتر داشته باشد و باید در ادامه، شاهد ماجراهایی که برای او پیش می‌آید، باشد. کسب درآمد از گیم در این بازی با تکمیل ماجراجویی‌ها یا شرکت در رویدادهای دیجیتالی امکان‌پذیر است.

بازی آنلاین شماره پنج. کهکشانی با چشم سیاه (Black Eye Galaxy)

افرادی که می‌خواهند علاوه بر کسب درآمد از گیم، از فضای کهکشان‌ها و سیارات مختلف هم لذت ببرند، بهتر است که گیم پلی Black Eye Galaxy را تجربه کنند. گیمرهایی که در این بازی، مشغول به فعالیت می‌شوند، می‌توانند با NFT کردن سیارات و سفینه‌های فضایی مختل، کسب درآمد داشته باشند. گیم پلی این بازی به گیمرها این امکان را می‌دهد تا فضای بیرون از زمین را کاوش کنند و منابع سیارات مختلف را به دست بیاورند. فضای واقعیت مجازی که در این بازی به خوبی از آن استفاده شده است، هم امکان لذت بردن از یک بازی جذاب و هم امکان کاوش در فضای دیگر را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

شما می‌توانید با بازی کردن در Black Eye Galaxy، تمدن‌های جدید را پایه‌ریزی کنید، مالیات بگیرید و سیاراتی مانند زمین را به وجود بیاورید. کسب درآمد از گیم با تکیه بر قابلیت‌های این بازی بسیار متفاوت و جذاب است و افرادی که عاشق سفر به سیارات دیگر و آشنایی با فرازمینی‌ها هستند، می‌توانند روی هیجان غالب بر اتمسفر این بازی آنلاین حساب ویژه‌ای باز کنند. بلاک چین صرافی مشهور بایننس، اولین بلاک چینی بود که این بازی در آن راه‌اندازی شد و حالا بسیاری از بلاک چین‌های دیگر هم وارد این همکاری شده‌اند.

بازیکنان می‌توانند با NFT کردن سفینه‌های فضایی و سیارات، کسب درآمد از گیم را تجربه و دنیاهای ناشناخته‌ای که شاید هزاران سال نوری با ما فاصله دارند را از نزدیک لمس کنند.

نقد درآمد گیمرها در ایران با نیک پرداخت

حالا که در این بازی‌ها حرفه‌ای شدید و هیچکس توانایی رودرو شدن با شما را ندارند، وقت آن رسیده که درآمدتان را نقد کنید. برای شما ممکن است انجام این کار به خاطر تحریم‌های بین‌المللی دشوار باشد و به واسطه‌ای مطمئن نیاز دارید. نیک پرداخت اینجاست تا درآمد ارزی شما، چه دلار و یورو یا ارز دیجیتال زیر ۳۰ دقیقه، نامحدود و بدون چک و سفته نقد کند. نیک پرداخت با داشتن بیش از ۳۵۰ ارز دیجیتال برای خرید و فروش شرایطی را برای کاربران فراهم کرده است که هیچ کاربری را ناامید نمی‌کند. نیک پرداخت همراه هر گیمری است که برای نقد درآمدش به واسطه نیاز دارد.

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش مسترکارتفروش وب مانیفروش ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست