بایننس اسپانسر تیم ملی فوتبال آرژانتین شد

صرافی بایننس اسپانسر تیم ملی فوتبال آرژانتین شد

صرافی بایننس طی توافق با فدراسیون فوتبال آرژانتین، به مدت ۵ سال اسپانسری تیم ملی این کشور را برعهده گرفت.

این صرافی مشهور طی یک گزارش اعلام کرد که با فدراسیون فوتبال آرژانتین به عنوان اسپانسر تبلیغاتی تیم ملی این کشور به توافق رسیده است. این اسپانسری، اولین قرارداد شرکت بایننس با یک تیم ملی است.

آرژانتین به عنوان یکی از برترین تیم‌های ملی با دو قهرمانی جهان و در اختیار داشتن بهترین بازیکن دنیا یعنی لیونل مسی، یکی از پرطرفدارترین تیم‌های حال حاضر دنیا محسوب می‌شود.

طبق وعده بایننس، این توافق شامل ایجاد یک توکن هواداری خواهد بود که به‌زودی در بازار قرار خواهد گرفت. بایننس امیدوار است تا از طریق این توافق بتواند با حمایت تیم ملی آرژانتین در تمامی سطوح، طرفداران را بیش از پیش با بایننس، دنیای ارزهای دیجیتال و بلاکچین در کشور آرژانتین و دیگر نقاط دنیا آشنا کند.

همچنین مدیر تبلیغاتی فدراسیون فوتبال آرژانتین نیز این توافق را یک اتفاق اقتصادی بسیار مثبت برای پیشرفت فدراسیون و تیم ملی خود دانسته‌ است. این قرارداد اجازه می‌دهد تا میلیون‌ها طرفدار این تیم در سرتاسر دنیا قادر به خرید دارایی‌های دیجیتال باشند و با توکن هواداری، بتوانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

بایننس اسپانسر تبلیغاتی و مالی تیم ملی آرژانتین
اسپانسری تیم ملی آرژانتین توسط بایننس با هدف گسترش آگاهی طرفداران فوتبال

مزایای بایننس به عنوان اسپانسر آرژانتین

فدراسیون فوتبال آرژانتین و بازیکنان این تیم، چندان هم با دنیای ارزهای دیجیتال غریبه نیستند. اوایل همین ماه بود که طی خبری اعلام شد لیونل مسی، برترین بازیکن تیم ملی آرژانتین، کلکسیون توکن NFT خود را عرضه خواهد کرد. همچنین مسی طی یک توافق بخشی از حقوق خود در تیم پاریس سن ژرمن را به صورت توکن هواداری دریافت خواهد کرد.

در قراردادی که بایننس به عنوان اسپانسر فوتبال آرژانتین با فدراسیون این کشور به تفاهم رسیدند، این صرافی به مدت ۵ سال حامی اصلی تیم ملی این کشور خواهد بود. مدت کوتاهی پس از نهایی شدن این توافق، بایننس توکن هواداری مخصوص این تیم را توسعه خواهد داد.

بایننس نیز همانند فدراسیون و بازیکنان تیم ملی آرژانتین، در زمینه ورزشی فعالیت‌های قابل توجهی داشته است. همچنین شایعه شده که این صرافی قصد دارد اسپانسری تیم فوتبال بارسلونا را نیز برعهده بگیرد. سال پیش نیز بایننس یک قرارداد اسپانسری با تیم فوتبال لاتزیو ایتالیا امضا کرد.

اگر به خرید و فروش NFT و توکن‌های هواداری علاقه‌مند هستید، می‌توانید از خدمات نیک پرداخت استفاده کنید.

ساخت توکن NFT
ساخت و فروش توکن NFT در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست