رکوردشکنی NFT سایبرپانک

رکوردشکنی NFT سایبرپانک با فروش ۲۳ میلیون دلاری

یکی از NFTهای کلکسیون سایبرپانکس به قیمت ۸۰۰۰ اتر، معادل بیش از ۲۳ میلیون دلار، فروخته شد. با پایان رسیدن این مزایده و رکوردشکنی NFT سایبرپانک، ارزش بازار این کلکسیون بیش از پیش داغ‌تر شد.

سایبرپانک شماره ۵۸۲۲ در تاریخ ۱۲ فوریه توسط دیپاک تپلیال (Deepak Thapliyal) مدیر عامل شرکتی به نام Chain، به قیمت ۸۰۰۰ اتر خریداری شد. با توجه به ارزش روز اتریوم، این سایبرپانک حالا قیمت ۲۳٫۳ میلیون دلاری دارد.

سایبرپانک‌‌ها یکی از محبوب‌ترین کلکسیون‌های NFT به‌شمار می‌روند که در سال ۲۰۱۷ توسط استودیو لاروا لبز منتشر شدند. این کلکسیون شامل ۱۰ هزار کریپتوپانک مختلف (۳۸۴۰ کریپتوپانک زن و ۶۰۳۹ کریپتوپانک مرد) است که هر کدام از آن‌ها از ظاهر مختلفی برخوردار هستند. از ماه‌ ژوئن سال ۲۰۱۷، این کلکسیون فروش ۲٫۵۷ میلیارد دلاری را در بین ۵۹۲۷ تریدر تجربه کرده است.

رکوردشکنی NFT سایبرپانک شماره 5822
فروش ۲۳ میلیون دلاری NFT سایبرپانک

رکوردشکنی NFT سایبرپانک و جابه‌جایی اعداد

در حال حاضر کف قیمت سایبرپانک‌هایی که می‌توانید خریداری کنید، حدود ۷۱ اتر معادل ۲۰۹ هزار دلار است. بر اساس آمار سایت Dappradar، سایبرپانک ۵۸۲۲ به قیمت ۹٫۹۳ میلیون دلار یا ۳٫۳۹۷ اتر ارزش‌گذاری شد. با این حال این توکن غیرقابل تعویض فروشی فراتر از این قیمت را تجربه کرد. مدیرعامل شرکت Chain، دیپاک تپلیال اعلام کرد که او با استفاده از پلتفرم Compound Finance این خرید را انجام داده و اترهای خود را همچنان هولد کرده است. کامپوند فایننس یک پلتفرم سرمایه‌گذاری با ارائه سود به هولدرها است.

کلکسیون NFTهای سایبرپانکس در این هفته با ۶۹/۳۶ درصد، ۵۰٫۷ میلیون دلار فروش را تجربه کرده‌اند. با این حال فروش سایبرپانک شماره ۵۸۲۲ فروش هفتگی و ۲۴ ساعته این کلکسیون را با یک پرش بزرگ ۱۶۶۰ درصدی افزایش داد.

پیش از این، پرفروش‌ترین سایبرپانک‌های این کلکسیون متعلق به سایبرپانک شماره ۷۵۲۳ با قیمت ۱۱٫۸ میلیون دلار و سایبرپانک شماره ۳۱۰۰ با فروش ۴٫۲۰۰ اتر بوده است. همچنین سایبرپانک شماره ۵۵۷۷ نیز با فروش ۷٫۷ میلیون دلاری در رتبه بعدی قرار دارد.

اگر شما هم قصد دارید آثار هنری خود را با کمترین کارمزد به  ان اف تی تبدیل کنید، می‌توانید از خدمات NFT نیک پرداخت با پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. تنها کافی است وارد پنل کاربری خود شوید و NFT خود را ثبت کنید.

منبع: News Bitcoin

ساخت توکن NFT
ساخت و فروش توکن NFT در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست