نقد پی پال

با پولات برج بساز؛ نقد پی پال. نامحدود در حجم. بدون چک و سفته. 

اگر سری به خیابان فردوسی تهران زده باشید، می‌بینید که افراد زیادی در حال خرید و فروش اسکناس دلار هستند. در آنجا به راحتی می‌توانند دلار، یورو یا دیگر اسکناس‌های خارجی خود را در صرافی‌های مختلف به ریال تبدیل و آن را به حساب بانکی خود واریز کنند. اما نوع دیگری از ارز به نام دلار پی پال وجود دارد که تنها به صورت آنلاین امکان خرید یا تبدیل آن به تومان وجود دارد. شاید برایتان سوال شود که برای فروش دلار پی پال که صرافی فیزیکی برای نقد کردن آن وجود ندارد، چه باید کرد؟ نگران نباشید. در این مقاله با بهترین روش خرید و فروش و نقد پی پال آشنا خواهید شد.

سؤال‌هایی در مورد نقد پی‌ پال

۱) کارمزد نقد پی پال در نیک پرداخت چقدر است؟
صفر. شما در نیک پرداخت هیچ کارمزد ثابتی بابت نقد کردن ارزهای‌تان پرداخت نمی‌کنید.

۲) تبدیل ارزهای پی پال به ریال چگونه انجام می‌شود؟
با نیک‌پرداخت در هر ساعتی از شبانه‌روز و در کمترین زمان ممکن، ارزهای حساب پی‌پال شما به ریال یا هر ارز دیگری تبدیل می‌شود.

۳) نیک پرداخت تمام ارزهای پی پال را نقد می‌کند؟
بله. ما تمام ۲۶ ارزی که پی پال پشتیبانی می‌کند را دریافت و تسویه می‌کنیم.

محدودیت؟ واسه نقد پی‌‎پال نداریم

نقد پی پال. بدون چک و سفته.

دلار پی پال چیست؟

در حال حاضر پی پال را به عنوان شناخته‌‌شده‌ترین سرویس‌ پرداخت بین المللی می‌شناسند. پی پال در طول سال‌ها فعالیت خود، به ابزاری عالی برای فریلنسرها، شرکت‌ها و حتی کاربران عادی برای انتقال پول بین حساب‌های بین‌المللی نبدیل شده است. این سرویس به دلیل امنیت بالا و سرعت عمل قابل قبول، میلیون‌ها کاربر در سرتاسر دنیا به خود جذب کرده است. شما با کمک پی پال می‌توانید در هر نقطه جهان که هستید، پول در قالب ۲۴ ارز مختلف ارسال یا دریافت کنید.

یکی از این ارزهای مورد پذیرش، دلار پی پال است و شما می‌توانید از سایت این شرکت اقدام به خرید دلار پی پال کنید. البته این تنها ارز موجود در پلتفرم پرداخت پی پال نیست و می‌توانید مبالغ خود را در کمترین زمان ممکن به ۲۴ ارز دیگر مانند یورو پی پال، پوند پی پال و… تبدیل و در کیف پول خود نگهداری یا جهت خرید از سایت‌های خارجی از آن استفاده کنید.

نقد دلار پی پال

شما با در اختیار داشتن یک حساب پی پال به منظور انجام تراکنش‌های بین‌المللی، بسیار راحت‌تر از انجام این امور از طریق بانک‌هاست. موارد کاربرد پی‌پال به این صورت است:

  • ارسال و انتقال پول به حساب‌ خانواده و دوستان.
  • خرید از سایت‌های خارجی مانند علی اکسپرس.
  • پرداخت هزینه‌های سفارت، اقامت و خرید بلیط هواپیما و هتل.
  • انتقال از حساب پی پال به حساب بانکی یا کارت اعتباری خودتان.
  • خرید از فروشگاه‌های آنلاین با درگاه پی‌پال.
  • دریافت و نقد حقوق دلاری فریلنسری.
  • پرداخت هزینه آزمون بین المللی یا شهریه دانشگاه.
  • شارژ آنلاین اکانت و خرید گیفت کارت‌های مختلف.

خرید و فروش دلار پی پال با انواع حساب‌های پی پال

کاربران در پی پال می‌توانند به صورت همزمان چند نوع حساب کاربری در اختیار داشته باشند. این حساب‌ها شامل حساب‌ Personal، Business و Premier می‌شوند. با توجه به نیاز خود می‌توانید به افتتاح این حساب‌ها بپردازید. البته لازم به ذکر است که در صورت در اختیار داشتن یک حساب شخصی، می‌توانید حساب‌تان را به دو نوع حساب تجاری دیگر ارتقا دهید.

اگر یک کاربر عادی با حجم تراکنش‌های کم هستید، یک حساب شخصی برای کارهای روزمره مانند دریافت و ارسال پول با پی پال کافی است. اما در صورتی که کسب و کار شما نیاز به انجام تراکنش‌های حجیم و زیادی در طول روز دارد، باید به سراغ حساب‌های تجاری بروید.

لازم به ذکر است که حساب شخصی از نظر امنیتی و اعتباری، در برابر دیگر حساب‌های پی پال در سطح پایین‌تری قرار دارد. با این حال این نوع حساب برای کاربران عادی و فریلنسرها بهترین گزینه محسوب می‌شود. بد نیست بدانید که حساب‌های تجاری یا ویژه، از نظر امنیتی در سطح بالاتری قرار دارند و از ویژگی‌ و اعتبار بیشتری برخوردار هستند. با این حال برای افتتاح حساب تجاری یا ویژه باید مدارک مورد نیاز را به منظور احراز هویت و وریفای حساب پی پال در اختیار داشته باشید.

در نقطه مقابل حساب‌های ویژه یا تجاری دارای امکانات به مراتب بیشتری هستند و محدودیت تراکنش کمتری هم دارند. البته لازم به ذکر است که برای داشتن حساب تجاری یا ویژه پی پال باید مدارک لازم در را در جهت احراز هویت و وریفای حساب پی پال خود ارائه دهید.

نقد پی پال

فروش دلار پی پال / نقد پی پال

اگر به عنوان یک فریلنسر درآمد ارزی دارید، اگر می‌خواهید از آن سر دنیا برای خانواده خود در ایران پول ارسال کنید یا اگر کسب و کار بین‌المللی شما با ارزهای دلاری یا غیره کار می‌کند و پلتفرم پی پال را برای تراکنش‌های خود انتخاب کرده‌اید، مطمئنا یکی از نگرانی‌های شما چگونگی فروش دلار پی پال یا نقد کردن آن است تا بتوانید آن را داخل کشور خرج کنید.

به طور کلی به دو روش قادر هستید پول حساب پی‌پال خود را نقد کنید؛ می‌توانید یا آن را به حساب بانکی‌تان منتقل کنید، یا می‌توانید پول‌تان را از طریق دستگاه‌های ATM دریافت کنید. اما مسئله این است که با توجه به شرایط استفاده از پی پال در ایران، این سیستم پرداخت از کاربران داخل کشور ایران پشتیبانی نمی‌کند و دستگاه ATM این پلتفرم در کشور ما وجود ندارد. بنابراین ما از این خدمات محروم هستیم.

مرحله دوم انتقال پی پال به حساب بانکی است که در این مرحله نیز چون حساب بانکی خارجی نداریم، باز هم با چالش مواجه می‌شویم. اما این پایان کار نیست و می‌توانید موجودی پی پال خود را به حساب بانک داخل ایران خود منتقل کنید. می‌پرسید چگونه؟
نیک پرداخت به عنوان پلتفرمی برای برطرف کردن این موانع، تا آخرین لحظه در کنار شما خواهد بود. نیک پرداخت با ارائه خدمات نقد کردن درآمد ارزی شما با پایین‌ترین کارمزد ممکن، این مشکل را از سر راه‌تان برداشته است.

نحوه نقد کردن پی پال

نقد کردن پی پال در حساب کاربری‌تان از طریق نیک پرداخت کار بسیار راحتی است. پس از ثبت نام و عضویت، تکمیل مدارک و احراز هویت:

  1. در مرحله اول باید وارد پنل کاربری خود شوید.
  2. از آخرین قیمت خرید آگاه شوید.
  3. سپس با ثبت یک تیکت درخواست خود را ثبت کنید.
  4. در نهایت با تایید پشتیبانی نیک پرداخت، به منظور نقد کردن درآمد‌تان، باید ارزی که در اختیار دارید را به حساب پشتیبانی نیک پرداخت منتقل کنید.

پس از انجام این کار، در سریع‌ترین زمان ممکن پول‌تان به صورت ریال به حساب بانکی شما واریز می‌شود. نکته‌ی قابل توجه این است که برای انجام تمام این کارها به داشتن و ارائه‌ی چک و سفته نیاز نیست.

ویژگی‌های نقد پی پال نیک پرداخت

مزیت مهمی که در نقد کردن پی پال، پرفکت مانی و … با نیک پرداخت وجود دارد، این است که خرید توسط خود نیک پرداخت و نه شخص سوم انجام می‌گیرد. پس بدون فوت وقت و در کمتر از ۳۰ دقیقه شما می‌توانید موجودی پی پال خود را به تومان در حساب بانکی داخل ایران خود تحویل بگیرید. از دیگر مزایای نقد کردن پی پال با نیک پرداخت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

null

• نرخ بالای بازار
• پشتیبانی و مشاوره رایگان
• بدون محدودیت در حجم موجودی پی پال
• تضمین همیشگی نقد کردن درآمد
• تسویه در کمتر از ۳۰ دقیقه

این سایت علاوه بر دلار پی پال، دیگر اشکال نقد کردن حساب‌های خارجی چون پرفکت مانی، وب مانی، نقد کردن بیت کوین و ارزهای دیجیتال، ویزا و مستر کارت و … را انجام می‌دهد. هر درآمدی که در این حساب‌ها دارید را با کلیک روی بنر زیر همین حالا نقد کنید!

نحوه خرید دلار پی پال

نقد کردن پی پال یک مسئله است و چگونگی دریافت پول در پی پال یا خرید پی پال مسئله دیگر. دریافت پول از طریق پی پال بسیار آسان است. فقط کافی است یک آدرس ایمیل یا شماره موبایل را که در پی پال ثبت شده، به فردی که قصد ارسال پول دارد بدهید.

جالب است بدانید که در صورت در اختیار نداشتن یک حساب کاربری، هنگامی که شخصی برای شما پول ارسال می‌کند، سایت پی‌پال برای‌تان یک ایمیل ارسال می‌کند تا با افتتاح حساب پی پال، پولی را که برای‌تان ارسال شده و در صف انتظار است، دریافت کنید. همچنین اگر صاحب یک حساب کاربری باشید و آدرس ایمیل خود را هم برای تکمیل اکانت خود تایید کرده باشید، پی‌پال به صورت مستقیم، مبلغ پرداختی را به حساب‌تان واریز خواهد کرد.

در این مرحله، فرستنده پس از اینکه ایمیل را از شما گرفت، آن را داخل قسمت paypal account  وارد کرده و انتخاب می‌کند که چه میزان از مبلغ را می‌خواهد واریز کند. شما نیز پس از دریافت پول، یک ایمیل اطلاع‌رسانی دریافت خواهید کرد. پس از دریافت پول در پی پال، می‌توانید تمام یا بخشی از آن را به حساب بانکی خود منتقل کنید.

اگر مراحل بالا با توجه به تحریم‌های پی پال علیه ایران انجام شدنی نیست، شما در مرحله خرید دلار پی پال یا شارژ حساب نیز می‌توانید نیک پرداخت را به عنوان پلتفرمی امن برای خرید دلار پی پال انتخاب کنید و حساب خود را با کمک آن شارژ کنید. همچنین به جز شارژ حساب، با نیک پرداخت نقد پی‌پال در کمتر از ۳۰ دقیقه، بدون محدودیت و با نرخ بالای بازار صورت می‌گیرد.

فروش پی پال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست