NFT شرکت هوایی امارات

پرواز شرکت هواپیمایی امارات به دنیای متاورس

جدیدترین نام بزرگی که قرار است به دنیای متاورس و NFT وارد شود، شرکت هواپیمایی بزرگ امارات است. این شرکت به دنبال تزریق سرمایه بزرگی به این بخش است.

این شرکت بین‌المللی اعلام کرده است که کلکسیون‌ها و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را به زودی در متاورس عرضه خواهد کرد. شرکت اماراتی وعده داده تا تجربه جذابی از متاورس را برای مشتریان خود خلق کند. شیخ احمد ال مکتوم، مدیرعامل شرکت هواپیمایی امارات در صحبت‌های اخیر خود اعلام کرد که این منطقه از ابتدا یکی از پیشگامان اقتصاد دیجیتال بوده است:

دوبی و امارات متحده راه خود را به اقتصاد دیجیتال باز کرده‌اند. ما از یک چشم‌انداز شفاف با یک چارچوب قانونی و سیاست‌های عملی در زمینه دارایی‌های مجازی، هوش مصنوعی و حفاظت اطلاعات برخوردار هستیم.

ورود شرکت هواپیمایی امارات به متاورس

شرکت هواپیمایی امارات همچنین اعلام کرد که پاویون امارات در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی، به عنوان مرکزی برای خلاقیت و نوآوری استفاده خواهد شد. با استفاده از آن شرکت هوایی امارات در نظر دارد تا استعدادهای جهانی را به منظور واقعیت بخشیدن به پروژه‌های آینده این شرکت از جمله مسائل مربوط به دنیای متاورس، NFT و Web3 جذب کند.

این شرکت بیش از پنج سال است که از تکنولوژی واقعیت مجازی در وبسایت و اپلیکیشن خود بهره می‌برد تا تجربه سه‌بعدی جذابی از نمای داخلی و تجربه سفر با هواپیماهای امارات را برای کاربران خود خلق کند.

این اولین تجربه یک شرکت هوایی در زمینه اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی در فروشگاه Oculus Store بود. در این تجربه مجازی کاربران می‌توانستند کابین داخلی و سفر با A380 را تجربه کنند. حالا ورود به دنیای متاورس، قدم بعدی این شرکت برای تجربه و بهره‌گیری از بالاترین تکنولوژی‌های ممکن است.

این شرکت اعلام کرد که برای موقعیت‌های مختلفی که در فضای دیجیتال آینده وجود دارد بسیار هیجان‌زده است و سرمایه‌گذاری بسیار زیادی در این صنعت خواهد کرد. هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص NFTهای این شرکت در متاورس اعلام نشده است.

اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که در زمینه NFT فعالیت می‌کنید و قصد دارید دارایی‌های خود را به این توکن‌‌ها تبدیل کنید، می‌توانید از امکاناتی که سرویس NFT نیک پرداخت در اختیارتان قرار می‌دهد بهره‌مند شوید.

منبع: Cryptopotato

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست