کلکسیون NFT پیکسار

فروش تمام کلکسیون NFT پیکسار تنها در ۲۴ ساعت

کلکسیون NFT پیکسار که شامل تصاویری از شخصیت‌های محبوب این شرکت انیمیشن سازی است، تنها در ۲۴ ساعت به قیمت ۳٫۳ میلیون دلار فروخته شد.

تنها در ۲۴ ساعت از عرضه این کلکسیون در فروشگاه توکن‌های غیرقابل تعویض Veve، طرفداران ارزهای دیجیتال تمامی ۵۴۹۹۵ قطعه توکن‌های NFT پیکسار را خریداری کردند. در این کلکسیون NFT، شخصیت‌ها و لحظات جذابی از مجموعه انمیشن‌های پیکسار از جمله شخصیت کلانتر وودی، مایک وازوفسکی، لایتنینگ مک‌کویین، خانه از انیمیشن UP و بسیاری دیگر قرار داشتند.

نکته جالب این کلکسیون، فروش تصادفی آن بود. به این معنی که خریدارانی که بابت NFTها پول می‌دادند، به صورت تصادفی قطعات این کلسیون را دریافت می‌کردند و نمی‌دانستند که قرار است چه چیزی از کلکسیون NFT پیکسار نصیب‌شان شود.

فروش کلکسیون NFT پیکسار به قیمت ۳٫۳ میلیون دلار

فهرست قیمت هر یک از این NFTها ۶۰ جم (Gem) معادل ۶۰ دلار بود. با فروش کلی این کلکسیون، تمامی توکن‌های غیرقابل تعویض پیکسار معادل ۳٫۳ میلیون دلار فروش داشته‌اند. پس از این فروش که فقط در ۲۴ ساعت به طول انجامید، حالا برخی از این توکن‌ها در بازار دوم به قیمت بیش از ۳۵۰ دلار به فروش می‌رسند. این کلکسیون در بازار Veve قرار گرفت که از بلاکچین GoChain استفاده می‌کند. توسعه دهندگان این بلاکچین ادعا می‌کنند که این شبکه سریع، دوست‌دار طبیعت و به طور کاملا سازگار با اتریوم است.

جم (Gem) توکن‌های قابل تعویض بازار Veve هستند که هر یک از آن‌ها معادل یک دلار است. البته یکی از سوالاتی که در خصوص این توکن مطرح می‌شود، روش تبدیل و بازگرداندن آن به دلار است که هنوز در مرحله تست قرار دارد. با این حال حضور توکن‌هایی از سمت نام بزرگی مانند Pixar باعث شد تا این بازار NFT به خوبی در تیتر اخبار مرتبط با رمزارزها قرار بگیرد.

نظر شما در خصوص توکن‌های فروخته شده پیکسار چیست؟ آیا شما هم در زمینه NFT فعالیت می‌کنید؟ اگر به دنبال روشی مناسب برای تبدیل آثار خود به NFT هستید تا به خوبی از آن‌ها درآمدزایی کنید، نیک پرداخت از ابتدا تا انتهای این پروسه همراه شما خواهد بود.

منبع: Cointelegraph

پلتفرم پرداخت NFT در ایران
نیک پرداخت تنها پلتفرم پرداخت NFT در ایران
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست