ممنوعیت استفاده از کریپتو علیه روسیه

گروه هفت: به روسیه اجازه استفاده از کریپتو را نخواهیم داد

گروه هفت در یک بیانیه مشترک اعلام کردند که به روسیه اجازه استفاده از کریپتو برای دور زدن تحریم‌ها را نخواهد داد.

گروه هفت (G7) در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند:

مطمئن خواهیم شد که دولت، سران، نمایندگان و ثروتمندان روسیه قادر نباشند از دارایی‌های دیجیتال به عنوان وسیله‌ای برای دور زدن یا خنثی سازی تاثیر تحریم‌های بین‌المللی استفاده کنند.

در همین حال، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که هرگونه تلاش برای دور زدن یا تخطی از قانون در خصوص تحریم‌های روسیه، از جمله پول‌های مجازی را به طور دقیق تحت نظر دارد.

این بیانیه مشترک با هدف تثبیت فشارهای این هفت کشور برای تثبیت تحریم‌های مالی و اقتصادی علیه روسیه اعلام شده است. سران گروه هفت در خصوص این بیانیه اعلام کردند که با این تصمیم، تمامی دسترسی‌های روسیه به سیستم مالی جهانی را محدود خواهد شد.

ما متعهد هستیم با اقدامات خود هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی را شناسایی کنیم و جریمه‌های سنگینی را برای فعالین غیرقانونی روسیه برای استفاده از دارایی‌های دیجیتال به منظور پیشبرد و انتقال ثروت‌شان، تحمیل کنیم.

جلوگیری از روسیه برای استفاده از کریپتو با هدف دور زدن تحریم‌ها‌

در ادامه، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی در سازمان خزانه‌داری ایالات متحده (OFAC) در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که یک دستورالعمل برای محافظت در برابر پتانسیل استفاده از دارایی‌های مجازی برای دور زدن تحریم‌های ما توسط روسیه صادر شده است. در این دستورالعمل ذکر شده تا تمامی اشخاص ایالات متحده آمریکا باید به قوانین دفتر کنترل دارایی‌های خارجی، بدون در نظر گرفتن ارز فیات یا ارز مجازی، پایبند باشند:

«اشخاص حقیقی و حقوقی آمریکا، هر جا که مستقر هستند، شامل شرکت‌هایی که تراکنش‌های ارز مجازی را پردازش می‌کنند، باید نسبت به هرگونه اقدام برای دور زدن قوانین دفتر کنترل دارایی‌های خارجی هوشیار باشند و مطمئن شوند که درگیر هیچگونه تراکنش غیرقانونی نشوند.»

پیش از این شرکت‌های پرداختی بین‌المللی نیز از جمله پی پال، مسترکارت و ویزا، روسیه را تحریم کردند.

نظر شما در خصوص تحریم‌ها و جلوگیری استفاده از کریپتو و ارزهای دیجیتال در روسیه چیست؟ در صورتی که از جمله فریلنسرها با درآمد ارزی هستید و قصد دارید بدون هرگونه ریسک، درآمد خود را به پول نقد و ریالی تبدیل کنید، می‌توانید درخواست نقد کردن خود را به نیک پرداخت بسپارید. در کمتر از ۳۰ دقیقه و با کارمزدی ناچیز، درآمد خود را به ریال تبدیل کنید.

منبع: Bitcoin

نقد کردن درآمد ارزی
تکمیل سفارش نقد کردن درآمد ارزی در نیک پرداخت زیر ۳۰ دقیقه
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست