نحوه انجام بازی گادز آنچیند

معرفی بازی گادز آنچیند (Gods Unchained) و کسب درآمد از آن

فناوری بلاکچین موجب توسعه بازی‌های جذاب و سودآور در کنار سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، شده است. بازی گادز آنچیند هم یکی از همان بازی‌هایی است که با تمرکز بر قابلیت‌های فناوری بلاک‌چین ساخته شده و به کاربران اجازه بازی و کسب درآمد ارزی و دلاری را می‌دهد. چه چیزی بهتر از این است که شما به عنوان یک گیمر هم بتوانید از یک بازی لذت ببرید و هم بتوانید کسب در آمد دلاری و ارزی داشته باشید؛ تازه، اگر طرفدار ترید ارزهای دیجیتال هم باشید که چه بهتر! بازی گادز آنچیند، همه این ویژگی‌ها را با خود به همراه دارد. در ادامه در مورد این بازی و نحوه کسب درآمد از آن بیشتر خواهید خواند.

آشنایی با بازی گادز آنچیند

بازی گادز آنچیند یا بازی خدایان رها شده، از جمله بازی‌هایی محسوب می‌شود که هم‌اکنون به یکی از محبوبترین‌ها در دنیای گیمینگ تبدیل شده است. امکان درآمدزایی گسترده و متنوع از طریق کارت‌های بازی گادز آنچیند باعث شده‌اند تا گیمرهایی که به دنبال درآمدهای بیشتر هستند، روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کنند.

بازی Gods Unchained از جمله پیشگامان بازی‌های آنلاین امروزی به شمار می‌رود که فعالیت‌های خود را بر پایه بلاک چین‌ها مستقر کرده است. پیش از این، تنها چیزی که ما از بلاکچین می‌دانستیم، امکان سرمایه‌گذاری، خرید و فروش ارزهای دیجیتال روی آن‌ها بود؛ اما حالا اوضاع عوض شده است.

طبق یک نظرسنجی رسمی که در نوامبر سال ۲۰۲۱ صورت گرفت، حدود ۶۴ درصد گیمرهای آمریکایی و بریتانیایی معتقد بودند که در دو سال آینده (یعنی تا سال ۲۰۲۳)، راه‌اندازی بازی‌های ویدیویی روی فناوری بلاکچین، مرسوم خواهد شد.

این نظرسنجی، خبر از آن می‌دهد که دنیای بازی‌های ویدیویی، هم‌اکنون در حال حرکت به سوی بلاکچین‌ها و اتصال به ابزاری است که پیش از این تنها در اختیار ارزهای دیجیتال قرار می‌گرفت. تلاش کردیم در این مطلب، تمامی ناگفته‌ها، راهنمایی‌ها و نحوه کسب درآمد دلاری از بازی گادز آنچیند را در اختیار شما قرار بدهیم تا دریابید که چگونه می‌توان از خدایان رها شده، پول در آورد!

نقد کردن بیت کوین، پی پال، پرفکت مانی
شما می‌توانید از طریق بخش نقد کردن درآمد ارزی در نیک‌پرداخت، همه درآمد دلاری خود از گیم را تبدیل به ریال و تومان کنید.

بازی گادز آنچیند چیست؟

اخیرا، بازی‌های بسیاری با تکیه بر قابلیت‌های فناوری بلاک چین، ساخته و عرضه شده‌اند و بازی Gods Unchained یکی از همان‌هاست. این بازی یک بازی کارتی و رقابتی است که به منظور کسب درآمد توسعه داده شده روی بلاک چین پیاده‌سازی شده است؛ از دیگر بازی‌های شبیه به گادز آنچیند می‌توان به Hearthstone و یا Legends of Runeterra اشاره کرد.

از آن‌جایی که کارت‌های بازی Gods Unchained مبتنی بر بلاک چین است، گیمرها هم مالکیت واقعی و کامل بر کارت‌های خود دارند. جالب است بدانید که به جز کارت‌های بازی، NFT گادز آنچیند هم از استقبال بسیاری برخوردار شده است و می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

برای استفاده از قابلیت‌های این بازی، نیاز به افتتاح حساب و همچنین، اتصال حساب به یک کیف پول دیجیتال دارید. ورود به این بازی رایگان است و هیچ نیازی به پرداخت پول برای ثبت نام و دیگر کارها وجود ندارد.

گیمرهایی که وارد بازی گادز آنچیند می‌شوند، باید بتوانند با اجرای پلن‌های حرفه‌ای و کارا و همچنین رعایت کردن استراتژی‌های بازی، بر حریفان غلبه کنند و در نهایت، کسب درآمد داشته باشند. این بازی، مالکین تمام کارت‌ها و آیتم‌ها را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند هرجوری که دوست دارند وارد معامله شوند و  کارت‌های بازی یا NFTهای خود را به دیگران بفروشند.

بازی گادز آنچیند
نمایی از بازی گادز آنچیند؛ این بازی مبتنی بر سیستم P2E و در دسته‌بندی بازی‌های کارتی قرار دارد.

 

استقبال گیمرها از خدایان رها شده

طبق گزارش‌ها، گیمرها در سال ۲۰۱۹، بالغ بر ۸۷ میلیارد دلار برای خرید و فروش دارایی‌ها و آیتم‌های داخل این بازی وارد معامله شده‌اند؛ این رقم، بسیار بزرگ و وحشتناک جلوه می‌کند، اما جالب‌تر این است که بدانیم هر گیمر در ازای خرید خود، چقدر درآمد داشته است؟ بازی‌های کارتی و رقابتی مثل بازی گادز آنچیند، امکان خرید و فروش تمام چیزهایی که گیمر با آن‌ها سروکار دارد را فراهم می‌کنند. این ویژگی یعنی ممکن است که یک گیمر از استراتژی‌های خوبی برای رقابت استفاده نکند و بخواهد با NFTهای این بازی، وارد معامله و کسب درآمد شود.

گیمرها در بازی خدایان رها شده می‌توانند تمامی آیتم‌ها مانند کارت‌های بازی را به عنوان توکن‌های غیر قابل تعویض یا NFT به فروش برسانند. و از آن‌جایی هم که NFTها غیر قابل تعویض و تغییر هستند، توسعه‌دهندگان و مدیران بازی گادز آنچیند نمی‌توانند ارزش کارت‌ها را بالا یا پایین ببرند و یا در آن، دخل و تصرفی داشته باشند. همین ویژگی‌های مهم و منحصربه‌فرد باعث شده‌اند تا گیمرها استقبال قابل توجهی از این بازی داشته باشند و از تمامی آیتم‌های آن نهایت لذت را ببرند.

این بازی که در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی و معرفی شد، بر بستر بلاکچین شبکه اتریوم ساخته شده و دارای توکن بومی ERC-20 با عنوان GODS است. در بازی گادز آنچیند، از توکن GODS به عنوان ارز معتبر برای انجام معاملات و پرداخت‌ها برای هر تراکنش استفاده می‌شود.

این توکن، دقیقا چیزی شبیه به کاربرد دلار در ایالات متحده است؛ همان‌قدر ملموس و کاربردی و مورد تایید. در ضمن، از جمله عوامل دیگری که باعث شده است، گیمرها از این بازی استقبال کنند، بهره‌مندی آن از سیستم قراردادهای هوشمند شبکه اتریوم برای NFTهاست که نشان‌دهنده اطمینان در خرید و فروش آیتم‌ها محسوب می‌شود.

دانلود و راه‌اندازی بازی گادز آنچیند

برای دانلود بازی گادز آنچیند، در ابتدا لازم است برای ساختن و اقتتاح یک حساب مخصوص خودتان، وارد وبسایت Gods Unchained شوید. توجه داشته باشید که هنوز نسخه موبایلی این بازی عرضه نشده است و شما باید با تکیه بر قابلیت‌های سیستم‌ کامپیوتری خود، این بازی را انجام دهید.

در ادامه و پس از ثبت نام و ساختن حساب، باید برنامه یا اپلیکیشن بازی را در سیستم خودتان نصب کنید تا بتوانید از آیتم‌های این بازی نهایت استفاده را ببرید. اما قبل از دانلود بازی، مراحلی وجود دارد که باید به همه آن‌ها توجه داشته باشید.

توجه کنید که پس از ثبت نام و افتتاح حساب شخصی، یک لینک ویژه به ایمیل شما فرستاده می‌شود تا با استفاده از آن بتوانید، بازی را نصب کنید. پس از کلیک کردن روی لینک مربوطه که از جانب این بازی فرستاده شده است، حساب خود را تایید و پس از آن، برنامه بازی را در بخش Immutable راه‌اندازی کنید. پس از انجام دادن همه این کارها شما می‌توانید برای بازی کردن آماده شوید و از آیتم‌های آن لذت ببرید. در صورتیکه برای اولین‌بار وارد سیستم گادز آنچیند می‌شوید، لازم است تا طبق مقررات بازی عمل کنید و برای شروع، یک آموزش ساده را پشت سر بگذارید. پس از تکمیل قسمت آموزشی بازی است که شما اجازه بازی کامل و حرفه‌ای را خواهید داشت و می‌توانید وارد سرزمین خدایان رها شده بشوید!

از آنجایی که این بازی مبتنی بر بلاک چین و فناوری‌های مرتبط با آن است، باید یک نکته بسیار مهم را رعایت کنید. برای اینکه بتوانید وارد بازی گادز آنچیند بشوید و پیش از آنکه بخواهید روی لینک ایمیل خود کلیک کنید، باید یک کیف پول دیجیتال Metamask که به شبکه اتریم متصل شده است را داشته باشید. داشتن کیف پول متصل به شبکه اتریم به این دلیل است که شما در حین بازی کردن بتوانید، همه جوایز و آیتم‌هایی که برنده شده‌اید را نقد کنید. برای اتصال کیف پول خود به اکانت بازی‌تان، کافی است وارد سایت شوید، روی عکس پروفایل حسابتان کلیک و از منوی بازشده، گزینه Connect Wallet را انتخاب کنید.

بازی گادز آنچیند
یک اسکرین‌شات از صفحه‌ای که بازی گادز آنچیند به کیف پول متصل می‌شود

 چگونگی مدیریت کیف پول در بازی گادز آنچیند

همان‌طور که اشاره کردیم، بازی خدایان رها شده روی شبکه Immutable X اجرا و راه‌اندازی می‌شود؛ این، به معنای آن است که تمام آیتم‌هایی که برنده خواهید شد، روی آدرس Immutable X کیف پول شما قرار خواهند گرفت. توجه داشته باشید که اگر این شبکه به کیف پول Metamask متصل نشده باشد، می‌توانید آن را به صورت دستی و با تصمیم خودتان متصل کنید. برای انجام دادن این کار، کافی است گزینه Link a Wallet to X را انتخاب کنید تا در نهایت، کیف پول شما به سیستم بازی گادز آنچیند متصل شود.

راهنمای بازی گادز آنچیند

حالا که تا حد بسیار زیادی با فضای خدایان رهاشده آشنا شده‌اید، وقت آن است که یک سری هم به گیم پلی بازی بزنیم. بازی خدایان رهاشده کاملا جدید است و با سایر بازی‌های آنلاین دیگر مانند Magic: The Gathering مقایسه می‌شود. این بازی‌های هم مانند بازی‌های هم‌رده خودش با استفاده از کارت‌های مخصوص انجام می‌شود و در طی بازی باید دائما در مبارزه با کاراکترهای دیگر بود. مسئولیت توسعه‌ گیم پلی بازی گادز آنچیند بر عهده Chris Clay بوده و مدیریت اجرایی بازی را شرکت Wizards of the Coast LLC برعهده گرفته است. کریس کلی در سال ۲۰۱۸ از کار پروژه Wizards 2018 کناره‌گیری کرد تا به صورت اختصاصی بر بازی خدایان رهاشده متمرکز شود. مطلب کسب بیت کوین با بازی و نحوه نقد کردن آن را هم بخوانید.

در بازی گادز آنچیند، بازیکنان می‌توانند برای کسب افتخار در عرصه‌های رقابتی بجنگند و برنده شوند. گیمرها در طول بازی می‌توانند با جمع‌آوری کارت‌های بازی، خرید و فروش راه بیاندازند و به کسب درآمد ارزی فکر کنند. بازیکنان تازه‌وارد می‌توانند با استفاده از ۱۴۰ کارت بازی که به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، رقابت را شروع کنند و به فتح قله‌های نبرد بپردازند.

شما به عنوان یک گیمر باید در طول بازی با تورنمنت‌های رقابتی بسیاری سر و کله بزنید و در آن‌ها به رقابت با سایرین بپردازید. وقتی که شما به عنوان یک گیمر وارد تورنمنت‌های‌ رقابتی می‌شوید، مراحل جدیدتر که قفل هستند، باز می‌شوند و شما می‌توانید پیشروی کنید. خبر خوب اینجاست که شما چه بازنده باشید و چه برنده، پس از پایان یافتن هر مرحله در تورنمت، قفل مراحل بعدی برای حضور شما باز خواهد شد.

بازی گادز آنچیند
نمونه‌ای از کارت‌های بازی گادز آنچیند

بهره‌مندی از سیستم بازی‌های P2E

در بازی گادز آنچیند از مدل P2E یا همان Play to Earn برای ساختن گیم پلی استفاده شده است تا امکان کسب درآمد ارزی و دلاری گیمرها فراهم شود. بازی‌های P2E یا Play to Earn بر اساس سیستمی بنا شده‌اند که در آن بازیکنان می‌توانند با شرکت در مسابقات و تورنمنت‌های هفتگی رتبه‌بندی‌شده، جوایز نقدی کسب کنند.

سیستم Play to Earn یا همان مدل «بازی کردن برای کسب درآمد»، مدل ثابت‌شده‌ای است که نشان داده است، می‌تواند در جذب گیمرها و فراهم کردن بستری مناسب برای کسب درآمد ارزی و دلاری مناسب محسوب شود. این سیستم از بازی‌های مدرن در جهان هم‌اکنون توسط چندین پروژه دیگر در فضای بازی‌های مبتنی بر بلاکچین GameFi اجرا شده است؛ از این قبیل پروژه‌های موفق می‌توان به بازی‌های Illuvim (ILV)، Axe Infinity (AXS)، Genopets (GENE) و Neighbor Alice (ALICE) اشاره کرد.

آموزش بازی گادز آنچیند

پروسه آموزش بازی گادز آنچیند چندان سخت و دشوار نیست؛ در حالت کلی ۳ حالت مختلف برای انجام دادن این بازی وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • حالت تک‌نفره: این حالت که با عنوان Solo هم شناخته می‌شود، به صورت انفرادی و در قالب رقابت با هوش مصنوعی یا کامپیوتر است.
  • حالت رتبه‌بندی: حالت رتبه‌بندی یا Ranked مهم‌ترین، رایج‌ترین و اصلی‌ترین حالت بازی است. در این حال شما به عنوان یک گیمر باید با سایر رقیبان خود به مبارزه بپردازید.
  • حالت چالش مستقیم: چالش مستقیم یا Direct Challenge به حالتی گفته می‌شود که بازیکن در آن یک مسابقه چالشی یا شخصی‌سازی‌شده راه می‌اندازد و با دوستان یا رقیبانش وارد چالش می‌شود.

کارت‌ها چگونه چیده می‌شوند؟

همان‌طور که گفته بودیم، در ابتدای بازی شما ۱۴۰ کارت در دست دارید که با استفاده از هرکدام این کارت‌ها می‌توانید دسته کارت‌های خود را ترتیب بدهید. هرکدام از دسته‌ها که با استفاده از ۱۴۰ کارت شکل می‌گیرند، ۳۰ کارت در خود جا می‌دهند. سپس باید یکی از ۶ خدای نور، مرگ، طبیعت، سحر، فریب و جنگ را انتخاب کنید تا کارت‌های شما پیشکش آن شوند.

همچنین نباید از قوانین مسابقه غافل شوید؛ قانون یکسانی که برای همه گیمرها وجود دارد، این است که نمی‌توان بیشتر از ۲ عدد از یک کارت را در دسته‌های خود جا داد. همچنین، آن دسته از کارت‌هایی که با عنوان Legendary شناخته می‌شوند، فقط می‌توانند یکبار در دسته‌های کارت قرار بگیرند.

انتخاب یک God و ادامه بازی

همان‌طور که در بخش بالا اشاره کردیم، پس از دسته‌بندی کارت‌ها و جاگذاری‌های مناسب باید خدای مورد نظرتان را انتخاب کنید. دقت کنید که با انتخاب هر خدا فقط می‌توانید یکی از ۴ قدرتی را که ارائه می‌دهد، انتخاب کنید. در ضمن، امکان تغییر و تعویض نیرو و قدرتی که از خدای انتخاب‌شده به دست می‌آورید را نخواهید داشت. یکی از اصطلاحات جالب بازی که با عنوان مانا یا Mana شناخته می‌شود، مربوط به انرژی خدایان مختلف است که در طول بازی کردن، بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

پس از انجام دادن همه پیش‌نیازها برای شروع بازی و آمادگی لازم بازیکنان، باید با توجه به شرایطی که پیش روی شماست، ۴ کارت را مد نظر قرار بدهید. انتخاب کردن این ۴ کارت در شرایطی انجام می‌شود که حریف یا رقیبتان دقیقا روبه‌روی شما ایستاده است. قدم بعدی، شروع یک جنگ تمام‌عیار و دورخیز کردن برای یک برد بی‌چون‌وچرا است! برای بازی کردن، کافی است کارت‌های خود را روی زمین بازی بیاورید و با استفاده از قدرت خدایی که از شما و کارت‌هایتان پشتیبانی می‌کند، به حریف ضربه بزنید و کارت مورد نظرتان را بکشید و در دسته‌بندی خودتان بیاورید؛ بدین‌ترتیب شما موفق شده‌اید که اولین غنیمت جنگی را کسب کنید.

بازی گادز آنچیند
نمونه‌ای از گیم پلی بازی گادز آنچیند؛ یک بازیکن در نبرد با رقیبش دچار حمله شده است

نحوه کسب درآمد از بازی گادز آنچیند

اگر به یاد داشته باشید، در توضیح انواع حالت‌های بازی گادز آنچیند به حالت رتبه‌بندی یا Ranked اشاره کردیم. برای کسب درآمد از طریق این بازی باید در بخش Ranked با حریفان خود بازی کنید، آن‌ها را شکست دهید و Card Pack برنده شوید. اگر اهل درآمدهای بهتری از طریق این بازی هستید، به بخش Blessing of the $GODS بروید و در رقابت‌های سخت آن به مبارزه مشغول شوید. پس از برنده شدن در این رقابت‌ها می‌توانید جوایزی در قالب توکن GODS$ دریافت کنید که به راحتی قابل خرید و فروش هستند. مطالعه مطلب کسب درآمد بیتکوینی از بازی هم خالی از لطف نیست.

شما می‌توانید با استفاده از توکن مخصوص بازی گادز آنچیند یعنی GODS$ که از نوع توکن‌های ERC-20 است، NFT بسازید، آن را در کیف پول متامسک ذخیره کنید و یا حتی کسب درآمد کلان داشته باشید. تنها ایراد کسب درامد از طریق توکن GODS$ این است که کارمزد گس اتریوم موقع ساختن NFT بسیار زیاد است و ممکن است که قید انجام دادن این کار را بزنید.

بازی گادز آنچیند
تصویری از نماد توکن GODS$ که در سال ۲۰۲۱ رونمایی شد

نقد کردن درآمد ارزی از گیم

همه گیمرهای حرفه‌ای که در سرتاسر جهان مشغول به بازی کردن و کسب درآمد هستند، می‌توانند به راحتی هرچه تمام‌تر با استفاده از یک اپلیکیشن، درآمد خود را به ارزهای دیگر تبدیل کنند. این امکان از طریق صرافی‌های آنلاین هم وجود دارد و گیمرهای می‌توانند از تمامی درآمدهای خود بهره‌مند شوند. در عوض، گیمرهای ایرانی که به دلیل تحریم‌های اقتصادی نمی‌توانند از این پلتفرم‌های بین‌المللی بهره‌مند شوند، ناچار هستند که از خدمات سایت‌های ایرانی استفاده کنند؛ در این میان، کاربران ایرانی باید متحمل کارمزدهای غیر منصفانه شوند و ساعت‌های بسیاری را در انتظار دریافت خدمات مختلف منتظر بمانند.

مجموعه نیک پرداخت تمامی خدمات مربوط به نقد شدن درآمد ارزی و دلاری را فراهم کرده است تا گیمرهای ایرانی به چیزی جز شکست دادن رقیبانشان در صحنه بازی‌های آنلاین فکر نکنند. خدمات نقد کردن درآمد ارزی در نیک پرداخت در کمتر از نیم ساعت و با کمترین کارمزد انجام می‌شود.

اگر شما هم می‌خواهید از طریق بازی گادز آنچیند پولدار شوید و کسب در آمد دلاری داشته باشید، کافی است که طبق راهنمای این مقاله بازی و  درآمد کسب کنید؛ همچنین برای نقد کردن درآمد ارزی نیز روی این لینک کلیک کنید تا همه‌چیز در یک چشم به هم زدن انجام شود. خواندن مطلب زیر نیز برای نقد کردن درآمد ارزی از گیم پیشنهاد می‌شود.

جمع‌بندی

بازی گادز آنچیند از آن دسته بازی‌های خفن و جذاب است که بر مبنای سیستم بازی‌های P2E ساخته شده و می‌توان از طریق سیستم بلاکچین در آن به کسب درآمد دلاری و ارزی رسید. بازی گادز آنچیند امکان کسب درآمد از طریق فروش NFT را هم فراهم می‌کند تا تمامی حالت‌های کسب درآمدی از طریق آن فراهم شود. این مقاله به صورت موشکافانه در مورد بازی گادز آنچیند، نحوه بازی در آن و حالت‌های کسب درآمد از طریق گیم پلی اختصاصی‌اش تهیه شده است.

چنانچه شما هم از جمله گیمرهای ایرانی هستید که می‌خواهید از خدایان رهاشده (Gods Unchained) کسب درآمد داشته باشید و نمی‌دانید که چگونه می‌توان درآمد خود را نقد کرد، کافی است به نیک پرداخت مراجعه کنید. خدمات نقد کردن درآمد ارزی در کمتر از نیم‌ساعت در نیک پرداخت موجب شده که دیگر هیچ گیمری در ایران به مشکلات نقد کردن فکر نکند.

فروش ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست