بهترین سرویس استریم فیلم

بهترین سرویس استریم فیلم کدام است؟

دنیای سرویس استریم فیلم در حال تکامل‌ است. پلتفرم Amazon Prime Videos در حال صعود به لیستی است که در صدر آن MGM ایستاده و HBO Max هم به دنبال ارائه یک استریم بدون تبلیغ و خفن است. لابه‌لای تارهای مرد عنکبوتی هم باید به دنبال شبکه دیزنی ‌پلاس باشیم که امسال نامزد عنوان بهترین سرویس استریم فیلم شده است. اما واقعاً کدام‌یک از این شبکه‌ها بهترین سرویس استریم فیلم جهان است؟

ویژگی‌های یک سرویس استریم مطلوب

بهترین‌ سرویس استریم فیلم به شما یک صورتحساب ماهانه ارائه می‌دهد. چنین شبکه‌ای با وجود برخورداری از اشتراک‌های سالانه، موقعیت‌های ویژه‌ای را هم برای شما فراهم خواهد کرد. این موقعیت ویژه به شما فرصت لغو اشتراک یا اشتراک مجدد در هر لحظه را می‌دهد. ما هم بیکار ننشسته‌ایم و گزینه‌هایی را برای شما معرفی کرده‌ایم. این گزینه‌ها هر سفارشی که داشته باشید برآورده می‌کنند و بسیاری از برنامه‌های ورزشی زنده را هم پوشش خواهند داد.

بهترین سرویس استریم فیلم2021
بهترین‌ سرویس استریم فیلم به شما یک صورتحساب ماهانه ارائه می‌دهد. چنین شبکه‌ای با وجود برخورداری از اشتراک‌های سالانه، موقعیت‌های ویژه‌ای را هم برای شما فراهم خواهد کرد

بهترین سرویس استریم فیلم در حال حاضر کدام است؟

یک زمانی بهترین سرویس استریم فیلم، شبکه نت فلیکس بود. اما HBO Max طوری پله‌های موفقیت را دوتادوتا بالا آمد که در سال ۲۰۲۱ به یکی از بهترین‌ها تبدیل شد. احتمالا آن بخش Max قضیه یک‌مقدار شما را گیج کرده است. پسوند Max برای HBO Max مثل همان پلاس در دیزنی‌پلاس است.

خبر خوب این است که ما قرار است چیزی فراتر از HBO را در HBO Max شاهد باشیم. فعلاً این استریم با درنظر گرفتن مبلغ ماهانه ۹.۹۹ دلار برای شروع، کار خودش را شروع کرده است. البته فراموش نکنید که تا اطلاع ثانوی باید جور تماشای تبلیغات را بکشید.

خداحافظی با نت فلیکس؟ نه ممنون.

بسیاری از ما با خرید اکانت نت فلیکس به امکانات گوناگون این شبکه دسترسی داریم. خیلی از افراد هم با استفاده از ایمیل‌ها و رمزهای موجود در بعضی سایت‌ها به اکانت رایگان نت فلیکس دسترسی دارند. بدیهی است که ما اصلاً قرار نیست اشتراک نت فلیکس‌مان را قطع کنیم. این غول قرمز و مشکی که سال‌هاست رضایت همه را جلب کرده است، حالاحالاها برنامه‌های خارق‌العاده‌ای دارد.

از مستند Tiger King گرفته تا سریال کمدی و جذاب Dead to Me همه و همه دست به کار شده‌اند تا عنوان بهترین سرویس استریم فیلم را به اسم نت فلیکس بنویسند. خودتان تصور کنید که رقبای این شبکه چه راه طول و درازی برای رسیدن به چنین عنوانی در پیش خواهند داشت. علاوه بر همه این‌ها، محتوای کلی این شبکه هنوز دلیلی برای خرید یا تمدید اشتراک شما محسوب خواهد شد.

نگاهی به بهترین سرویس استریم فیلم
از مستند Tiger King گرفته تا سریال کمدی و جذاب Dead to Me همه و همه دست به کار شده‌اند تا عنوان بهترین سرویس استریم فیلم را به اسم نت فلیکس بنویسند.

از تلویزیون‌ها چه خبر؟

تلویزیون اسلینگ (Sling TV) به دلیل قیمت ارزانی که دارد، از نظر خیلی‌ها بهترین سرویس استریم فیلم ۲۰۲۱ است. قیمت این تلویزیون در ابتدا ۳۰ دلار بود اما هم‌اکنون باید ۳۵ دلار برایش پول پرداخت شود. اگرچه قیمت اسلینگ در ماه ژانویه ۵ دلار بیشتر شد، اما هنوز هم ۳۰ دلار ارزان‌تر از سایر پلتفرم‌ها مثل یوتیوب، Hulu یا Live TV است. تلویزیون Fubo هم ممکن است به همین‌اندازه گران باشد ولی محتوای ورزشی بی‌نظیرش را در نظر بگیرید که هیچ رقیبی ندارد.

بهترین سرویس استریم فیلم در ۲۰۲۱

در ادامه به بررسی ۹ پلتفرم خواهیم پرداخت تا بفهمیم واقعاً کدامیک عنوان بهترین سرویس استریم فیلم ۲۰۲۱ را یدک می‌کشد.

  1. HBO Max

جدی‌ترین رقیب نت فلیکس اینجاست! HBO Max همه چیزهایی که HBO داشت را فراهم کرده است. در خیلی جاها این HBO Max بود که از HBO فراتر رفت تا بهترین سرویس استریم فیلم حال حاضر باشد. با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار در ماه می‌توانید همه سریال‌های معروف HBO مثل Insecure، همه فصل‌های Westworld و سرال کمدی Veep را با چاشنی بیشتری تماشا کنید. البته امکان تهیه اشتراک ماهانه HBO Max با مبلغ ۹.۹۹ دلار هم فراهم است، اما خب همان‌طور که گفتیم باید پیه تبلیغاتش را هم به تنتان بمالید.

از نکات جالب این سرویس استریم می‌توان به ارائه برنامه‌هایی مثل Wonder Woman 1984 و the Flight Attendant با بازی درخشان Kaley Cuoco اشاره کرد. چیزی که HBO Max را برای من تبدیل به بهترین سرویس استریم فیلم کرده است، برخورداری از آرشیو کامل Studio Ghibli، سریال فرندز و نمایش‌هایی مثل Made for Love است. ناگفته نماند که این سرویس استریم به عنوان مقصد نهایی برادران وارنر پیکچرز برای بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ به شمار می‌رود.

نکته جالب‌تر اینجاست که جیمز گان، کارگردان فیلم the Suicide Squad می‌خواهد اسپین‌آفی با عنوان Peacemaker (با محوریت کارکترهای سوپرهیرو) را اختصاصاً در HBO Max به نمایش بگذارد. همچنین فیلم‌های Dune، Godzilla vs Kong و Space Jam 2 هم از جمله دلایل تهیه اشتراک این سرویس‌اند.

پلتفرم‌های قابل ارائه:

Amazon Fire, Roku, Android, Android TV, Apple TV, Chromecast, iPhone, iPad, iPod touch, PlayStation 4, Macs and PCs, Samsung Smart TV, Xbox One, TiVo

پخش زنده: ندارد

اشتراک ماهانه: ۱۴.۹۹ دلار ۹.۹۹ دلار (+ تبلیغات)

معرفی بهترین سرویس استریم فیلم
چیزی که HBO Max را برای من تبدیل به بهترین سرویس استریم فیلم کرده است، برخورداری از آرشیو کامل Studio Ghibli، سریال فرندز و نمایش‌هایی مثل Made for Love است.
  1. نت فلیکس

ریش‌سفید سرویس‌های فیلم جهان در خدمت شماست! همان‌طور که می‌دانید نت فلیکس دنیای بی‌انتهایی از نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و برنامه‌های کمدی را در خود جای داده است. شاید همین، اولین و آخرین دلیل برای انتخاب نت فلیکس به عنوان بهترین سرویس استریم فیلم در تمام ادوار باشد. نت فلیکس دائماً درحال اضافه‌کردن فیلم‌ها و برنامه‌های بی‌نظیر است؛ فیلم‌ها و برنامه‌هایی که قبل از مردن باید حداقل یک‌بار تماشا کرد!

نت فلیکس اخیراً رفتار تجاری خود را در مورد پخش فیلم و نمایش‌های استودیوهای دیگر تغییر داده است. ترجیح نت فلیکس به ارائه فیلم‌ها و به‌طور کلی برنامه‌های اوریجینال خودش است؛ رفتاری که آن را بیش از پیش به عنوان بهترین سرویس استریم فیلم ۲۰۲۱ تبدیل خواهد کرد.

با این اوصاف ما هنوز هم شاهد ارائه برنامه‌هایی مثل Moesha و Hannibal از طریق این شبکه هستیم. البته سیاست نت فلیکس در این رابطه به نفع افرادی بوده است که تماشای این برنامه‌ها را برای اولین‌بار از دست داده‌اند.

پلتفرم‌های قابل ارائه:

 Android, iOS, web browers, Apple TV, Chromecast, Fire TV, Nvidia Shield, Roku, Smart TVs, PS4, Xbox, set top boxes

پخش زنده: ندارد

اشتراک ماهانه: ۱۱.۹۹ دلار

بهترین سرویس استریم فیلم 2021
نت فلیکس دائماً درحال اضافه‌کردن فیلم‌ها و برنامه‌های بی‌نظیر است؛ فیلم‌ها و برنامه‌هایی که قبل از مردن باید حداقل یک‌بار تماشا کرد!

 

  1. Disney Plus

دیزنی پلاس بهترین سرویس استریم فیلم برای خانواده است. این پلتفرم با ارائه همه فیلم‌های شرکت مارول، جنگ ستارگان و آرشیو کامل انیمیشن‌های دیزنی به محبوب‌ترین شبکه خانوادگی تبدیل شده است. مبلغ ۸ دلار برای اشتراک ماهیانه هم بر همه این ویژگی‌های مثبت افزوده است. علاوه بر همه این‌ها، ارائه کیفیت ۴K و پالت‌های رنگ HDR از جمله فناوری‌های اختصاصی دیزنی پلاس به شمار می‌روند.

یک خبر خوب برای مشترکین دیزنی پلاس، امکان استفاده از تماشای اختصاصی برنامه‌ها (PPV) است. این شبکه لایو اکشن‌های موفقی هم ارائه کرده است. مثلاً لایو اکشن انیمیشن مولان از ۴ سپتامبر تا روز اکران فقط ۳۰ دلار هزینه داشت و خب، خوشبختانه همین اتفاق برای Black Widow هم تکرار شد.

سریال لوکی موفق‌ترین برنامه دیزنی پلاس تا الان بوده است. البته جالب است بدانید که فصل دوم Mandalorian و Wndavision هم از بازخوردهای بسیار خوبی برخوردار شدند. مسیر طرفداران دیزنی، مارول، پیکسار و جنگ ستارگان از دیزنی پلاس می‌گذرد و واقعاً چاره دیگری جز تهیه اشتراک این شبکه وجود ندارد. حالا احتمالاً این شبکه هم می‌تواند بهترین سرویس استریم فیلم امسال تلقی شود.

پلتفرم‌های قابل ارائه:

 Amazon Fire TV and Fire tablets, Roku, Chromecast, iOS, iPadOS, Android, Android TV, Apple TV, Xbox, PlayStation 4, Android-based Sony Smart TVs, Chromebooks, Samsung and LG devices

پخش زنده: ندارد

اشتراک ماهانه (سالانه): ۸.۹۹ دلار برای ماه ۸۹.۹۰ دلار برای هر سال

 

  1. Hulu

هولو بهترین سرویس استریم فیلم جهان برای افرادی است که تمایلی به هزینه‌کردن برای کابل‌ها و آنتن‌های HD ندارند. این سرویس، دستیابی به اکثر نمایش‌های شبکه‌های اصلی (به جز برنامه‌های شبکه CBS) را فراهم می‌کند. همچنین می‌توان تعداد انگشت‌شماری از برنامه‌های رایج را بعد از پخش زنده تماشا کرد. مشترکین شبکه Hulu می‌توانند از امکان دستیابی به همه فصل‌های جاری یک سریال لذت ببرند.

این شبکه با برخورداری از مجموعه‌های کلاسیک و شگفت‌انگیز برای دستیابی به عنوان بهترین سرویس استریم فیلم می‌کوشد. شبکه هولو میزبان چند نمایش اصلی از جمله Wrong Mans و thick of it است. با وجود تهیه اشتراک پولی این سرویس، باز هم ناچارید که تماشای تبلیغات را تحمل کنید. اما یادتان نرود که اندازه تبلیغات در برنامه‌هایی که از طریق آنتن تماشا خواهید کرد به مراتب بیشتر از هولو است. البته این شبکه از امکان پخش زنده هم برخوردار است که به شما اجازه تماشای برنامه‌های شبکه CBS را می‌دهد. به عنوان نکته آخر هم باید به بازدید بالای فیلم High Fidelity در شبکه Hulu اشاره کرد که رکورد بالایی را از آن خود کرده است.

پلتفرم‌های قابل ارائه:

Android, Android TV, Apple TV, Chromecast, Echo Show, Fire Tablets, Fire TV, iPhones and iPads, LG TV (select models), Nintendo Switch, Mac and PC, PlayStation 3 (no live programming), PlayStation 4, Roku, Samsung TV (select models), VIZIO SmartCast TVs, Xbox, Xfinity Flex & X1

پخش زنده: ماهانه ۶۵ دلار برای پکیج کامل پخش زنده

اشتراک ماهانه: ۶ دلار

معرفی بهترین سرویس استریم فیلم
شبکه هولو میزبان چند نمایش اصلی از جمله Wrong Mans و thick of it است.

 

  1. Sling TV

Sling TV شاید بهترین سرویس استریم فیلم نباشد اما بهترین شبکه برای طرفداران برنامه‌های ورزشی است. هرچند که این شبکه با پوشش بسیاری از کانال‌های جذاب و شبکه‌های کابلی در لیست بهترین سرویس استریم فیلم ما حضور پیدا کرده است. جالب است بدانید که سرویس پرمیوم اسلینگ تی وی بیش از ۵۰ شبکه از بهترین شبکه‌های سرگرمی، اخبار، ورزشی و فیلم مثل CNN و ESPN را در خود جای داده است.

پلتفرم‌های قابل ارائه:

Fire TV, Apple TV, Chromecast, Roku, iPhone and iPad, web browsers, Android, Android TV, Xbox, Samsung Smart TVs, LG Smart TVs and VIZIO Smart TVs

پخش زنده: دارد

اشتراک ماهانه: ۳۵ دلار

 

  1. Amazon Prime Video

آمازون پرایم ویدیو با ارائه خدمات ویژه پس از اشتراک، از نظر خیلی‌ها بهترین سرویس استریم فیلم دنیاست! با تهیه اشتراک سالانه این سرویس که ۱۱۹ دلار آب می‌خورد، کلی چیز عایدتان می‌شود. این اشتراک سالانه، علاوه بر دسترسی نامحدود به این شبکه، دسترسی بی‌حدوحصری را به Amazon Music هم فراهم خواهد کرد.

آمازون پرایم ویدیو دقیقاً مثل نت فلیکس، دنیایی از انواع برنامه‌ها و فیلم‌هاست. از شاهکارهای این استریم می‌توان به The Man in the High Castle و The Marvelous Mrs. Maisel اشاره کرد. هرچند که از شاهکار The Boys هم نباید غافل شد. فصل دوم این سریال خیلی‌ها را جذب خودش کرد و قول یک اسپین‌آف خفن هم به طرفداران داد.

پلتفرم‌های قابل ارائه:

Fire TV, Fire tablet, iPhone, iPad, Chromecast, Xbox, PlayStation 4, Smart TVs, Blu-ray players, Apple TV, Roku, Xfinity X1

پخش زنده: ندارد

اشتراک سالانه: ۱۱۹ دلار

آشنایی با بهترین سرویس استریم فیلم
آمازون پرایم ویدیو دقیقاً مثل نت فلیکس، دنیایی از انواع برنامه‌ها و فیلم‌هاست.

 

  1. Peacock

خب حالا خیالم راحت است که پیکوک هم می‌تواند نامزد بهترین سرویس استریم فیلم حال حاضر باشد. بعد از برنامه‌ریزی‌های بسیار، بالاخره همکاریهای NBCU و آمازون جواب داد و پیکوک روی ایر رفت. سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، المپیک توکیو روی هوا رفت و پوشش‌ندادن این رویداد یکی از شکست‌های این سرویس محسوب شد.

هرچند پیکوک پوست‌کلفت‌تر از این حرف‌ها بود و با پوشش اختصاصی مسابقات کشتی‌کچ WWE و ارائه برنامه‌های اختصاصی و جذابی مثل Girls5eva به بازی برگشت. هرچند اگر امسال المپیک توکیو برگزار شود، پیکوک جان تازه‌ای خواهد گرفت. شاید پیکوک بهترین سرویس استریم فیلم امسال نباشد اما در آینده نزیک حتماً به چنین عنوانی تبدیل خواهد شد.

پلتفرم‌های قابل ارائه:

 Fire TV, Fire tablet, iPhone, iPad, Chromecast, Xbox, PlayStation 4 & 5, Smart TVs, Apple TV, Roku, Xfinity

پخش زنده: ورزشی

اشتراک: رایگان + تبلیغات

آشنایی با بهترین سرویس استریم فیلم
سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، المپیک توکیو روی هوا رفت و پوشش‌ندادن این رویداد یکی از شکست‌های این سرویس محسوب شد.

 

  1. شبکه Fubo TV

رقیب سرسخت Sling TV با دستانی پر تا لحظاتی دیگر به شما معرفی خواهد شد! شبکه Fubo هم یکی دیگر از نامزدین عنوان بهترین سرویس استریم فیلم امسال است. این شبکه با برخورداری از کلی محتوای جذاب و باحال، بسیاری از شبکه‌های ورزشی مثل ESPN، ABC و NFL را هم ساپورت می‌کند. حالا متوجه شدید که چرا شبکه فوبو را یک رقیب سرسخت برای اسلینگ تی وی معرفی کردیم؟

اتفاقاً شبکه فوبو یک مزیت مهم نسبت به رقبای خودش یعنی اسلینگ تی وی، یوتیوب و.. دارد؛ مزیتی که آن را به عنوان بهترین سرویس استریم فیلم امسال بدل می‌کند. آن هم چیزی نیست جز قابلیت ۴K که بهترین کیفیت را به شما ارائه خواهد داد. با تهیه اشتراک این شبکه می‌توانید به همه شبکه‌های اصلی کابلی دسترسی داشته باشید.

پلتفرم‌های قابل ارائه:

Fire TV, Android, Android TV, Apple TV, Mac and PC web browsers, Chromecast, iPhone, iPad, Roku, Samsung Smart TVs

پخش زنده: دارد

اشتراک ماهانه: ۶۵ دلار

 

  1. Crackle

آرشیو شبکه Crackle شما را به خاطره‌انگیزترین فیلم‌های تاریخ می‌برد. از ترمیناتور گرفته تا Riddick و هر فیلم قدیمی که فکرش را بکنید. البته شاید پیش خودتان بگویید که فیلم‌های قدیمی به چه درد من می‌خورد؟ جالب است بدانید همین فیلم‌های قدیمی و فراموش‌نشدنی، طرفداران پروپاقرصی دارند که شبکه Crackle را بهترین سرویس استریم فیلم جهان ارزیابی می‌کنند.

شبکه Crackle با نمایش‌دادن چرخشی انواع فیلم‌ها، به صورت نوبتی همه برنامه‌های جذابش را پخش خواهد کرد. این شبکه هیچ هزینه اشتراکی از شما نمی‌گیرد و یک‌جورهایی شبیه دوست سخاوتمندی است که خواسته فیلم‌هایش را با شما به اشتراک بگذارد. البته نکته (شاید) منفی این شبکه، همان بحث تبلیغات است که باید تحملش کنید.

پلتفرم‌های قابل ارائه:

 Chromecast, Fire TV, Apple TV, web browsers, Roku, Xbox, Android, Android TV, iPhone and iPad, LG TVs, Samsung Smart TVs, PlayStation 4, Vizio TVs

پخش زنده: ندارد

اشتراک ماهیانه: رایگان

 

خرید اینترنتی سریال

خب حالا که یک لیست بلندبالا در مورد بهترین سرویس استریم فیلم به شما ارائه کردیم، بهتر است سری به دنیای سریال‌ها بزنیم. احتمالاً شما هم مثل خیلی از ایرانی‌ها به یکی از طرفداران سریال‌های غیر فارسی تبدیل شده‌اید.

حتماً با فرندز کلی خندیده‌اید و خاطره دارید، هنوز از هم از تماشای اپیزودهای تویین پیکس لذت می‌برید و شاید همین چند لحظه پیش در مورد مرگ پرنس اوبرین در گیم آف ترونز با دوستتان خاطره‌بازی کرده‌اید. اما مشکل اصلی در مورد منابع فارسی این است که یا باید تن به اشتراک‌های گران بدهید یا باید جور سانسور و دوبله ضعیف را به دوش بکشید. پس بهتر است که یکی از شبکه‌های معتبر را به عنوان بهترین سرویس استریم فیلم قبول کنید و یک‌راست به سراغشان بروید.

نیک پرداخت و امکان خرید از سایت‌های خارجی

منابع خارجی بسیاری وجود دارند که می‌توانید سریال‌های محبوبتان را از آن‌ها بخرید. بله درست خواندید؛ شما می‌توانید آن‌ها را بخرید! منابع معتبری مثل iTunes، Amazon یا حتی Amazon Prime Video که درموردش کلی توضیح دادیم، امکان خرید سریال‌های مورد نظرتان را فراهم کرده‌اند. نگران پرداخت‌های ارزی خرید از سایت‌های خارجی خود نباشید و از طریق سایت نیک پرداخت همه کارهای لازم را انجام دهید.

حرف آخر

با همه این اوصاف فکر نمی‌کنم که تشخیص بهترین سرویس استریم فیلم جهان کار آسانی باشد. مخصوصاً برای ما ایرانی‌ها که اغلب از گزینه دانلود فیلم استفاده می‌کنیم. اما جالب است بدانید که استفاده از هرچیز اورجینال، مزایای خاص خودش را دارد. سریال‌ها و فیلم‌های محبوبتان را از سرویس استریم‌های معتبر جهان ببینید و پرداخت‌های ارزی خود را از طریق نیک پرداخت انجام دهید.

منبع: Tomsguide.com

خرید از سایت های خارجیخرید مسترکارتخرید ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست