تبدیل دلار پی پال به ریال

چطور ارزهای پی پال را به ریال تبدیل کنیم؟

سیستم مالی پی پال امروزه یکی از معروف‌ترین و آسان‌ترین روش‌ها برای پرداخت‌های بین‌المللی یا حتی خرید از سایت‌های خارجی مختلف به حساب می‌آید. علاوه بر بحث پرداخت و خرید، شما به راحتی می‌توانید در هرجای دنیا که باشید با نقد پی پال و تبدیل آن به ۲۶ ارز رایج پی‌پالی به آسانی ا زوجه خود به صورت نقدی در حسابتان استفاده کنید.

بله کاملا درست شنیدید! نقد پی پال به ۲۶ ارز رایج دنیا  قابل تبدیل است که در میان این لیست ریال ایران نیز حضور دارد. پس شما به می‌توانید درآمدهای ارزی خود را به وسیله سیستم مالی پی پال به ریال نقد کنید. 

اگر فریلنسر هستید و درآمد ارزی از طریق پروژه‌های بین المللی هستید، اگر تاجر هستید و با دیگر کشورها تبادلات ارزی مختلف دارید، اگر قرار است خانواده یا دوستان‌تان از سراسر دنیا مبلغی را برای شما ارسال کنند. در تمام این موارد، اگر شما دریافت‌کننده‌ی پول باشید و ساکن ایران،از طریق نقد پی پال به آسانی می‌توانید تبدیل ارز پی پال به ریال را انجام دهید. 

در این مقاله از مجله نیک پرداخت قصد داریم تا شما را با نحوه برداشت ریالی ارزتان از پی پال و به زبان دیگر نقد پی پال به ریال آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید. 

 

روش‌های نقد پی پالی | تبدیل پی‌پال به ریال

همانطور که گفتیم حساب پی پال امکان نقد پی پال  به ۲۶ ارز رایج دنیا از جمله دلار، یورو، پوند، … و حتی ریال را در اختیار کاربران گذاشته است. البته تبدیل موجودی حساب پی پال به ریال از دو روش امکانپذیر است:

  1. نقد پی پال از طریق افتتاح حساب پی پال
  2. نقد پی پال بدون نیاز به افتتاح حساب

بیایید در ادامه هر کدام از این روش‌ها مرحله به مرحله بررسی کنیم:

 

روش اول: نقد پی پال از طریق افتتاح حساب پی پال

معمولا هر زمان که صحبت از تبدیل ارز حساب پی پال به سایر ارزها حتی تبدیل پی پال به ریال به میان می‌آید، اولین روش پیشنهادی همه افتتاح حساب پی پال است. 

در این روش هر کاربر با افتتاح حساب شخصی خود در این سیستم مالی می‌تواند به راحتی تبادلات ارزی خود را در سراسر جهان انجام دهد حتی مبلغ موجودی حساب خود در پی پال را به ریال نقد کند. 

البته باید در رابطه با افتتاح حساب پی پال به صورت مستقیم و شخصی کمی محتاطانه عمل کنید زیرا با توجه به محدودیت‌های کاربران ایرانی در افتتاح مستقیم حساب ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوید. اما نیازی به نگرانی نیست. شما به راحتی می‌توانید از شرکت‌های مالی و اعتباری که عملیات‌های  پرداخت‌های ارزی و افتتاح حساب پی پال از طریق حساب‌های وریفای شده خارجی را انجام می‎‌دهند،  به صورت واسطه کمک بگیرید. 

البته پس از افتتاح حساب نیز باید حواستان به این موضوع باشد که پی پال به طور کلی بر روی تراکنش‌هایی که با آی پی ایران صورت می‌گیرد حساس است. از این رو در هنگام انجام تراکنشات با تغییر آی پی و DNS خود می‌توانید تا حد زیادی روند اینمن‌تری را طی کنید ولی باز هم این احتمال را در نظر بگیرید که طبق قوانین پی پال امکان بلاک شدن موجودی حساب‌هایی که از آی پی ایران باشد، وجود دارد.  

در نتیجه،راهکار پیشنهادی ما به شما برای انجام هر چه راحت‌تر و بی‌دغدغه‌تر نقد پی پال به ریال انجام این روند از طریق  روش دوم، یعنی نقد پی پال بدون نیاز به افتتاح حساب است.

 

روش دوم: نقد پی پال بدون نیاز به افتتاح حساب 

روش دوم که دقیقا روش پیشنهادی نیک پرداخت برای نقد پی پال به ریال است، نیازی به افتتاح حساب شخصی و مستقل ندارد. 

به این صورت که شما می‌توانید به سادگی از طریق درگاه‌های ارائه شده توسط صرافی‌های آنلاین OTC ارز پی پال خود را به ریال تبدیل کنید. 

در واقع در این روش صرافی‌های آنلاین با در اختیار داشتن حساب‌های وریفای شده در بانک‌های معتبر خارج از کشور بدون دغدغه بلاک شدن و از دست دادن درآمد ارزی شما، نقد پی پال به ریال را در زمانی بسیار کوتاه برای شما به عهده می‌گیرند. 

در روش نقد پی پال بدون نیاز به افتتاح حساب تنها لازم است تا شما با وارد شدن به حساب کاربریتان در صرافی آنلاین موردنظرتان سفارش خود را ثبت کنید و سپس ارز پی پال خود را به ریال در کیف پول حساب کاربریتان دریافت کنید. 

این روش بدون شک بهترین روش برای فریلنسرها، تاجران و … که می‌خواهند بدون داشتن دغدغه تبدیل ارز پی پال به ارز مورد نظر خود را انجام دهند.

 

دلار و هر ارزی به ریال

زیر ۳۰ دقیقه. نامحدود.

تبدیل پی پال به ریال با نیک‌ پرداخت

صرافی آنلاین نیک پرداخت با بیش از ۱۵ سال سابقه به عنوان نقطه اتصالی برای ارتباط مردم ایران با دنیای مالی در عرصه بین‌الملل این امکان را فراهم آورده است تا بتوانید از هر دو روش افتتاح حساب پی پال و نقد پی پال بدون نیاز به افتتاح حساب از خدمات سایت نیک پرداخت استفاده کنید. 

برای تبدیل پی پال به ریال تنها کافی است در نیک‌ پرداخت ثبت نام کنید و در کمتر از ۳۰ دقیقه، بدون چک و سفته، بدون پرداخت هیچ گونه کارمزد و حتی بدون محدودیت در سقف تبدیل ارزهای موجود در حساب‌تان را به ریال تبدیل کنید.

نکته بسیار مهم دیگر در رابطه با نقد پی پال با نیک پرداخت این است که در این سایت هر ۲۶ ارز کاربردی در پی پال پشتیبانی می‌شود. 

 اگر فریلنسر، گیمر و استریمر یا انجام‌دهنده‌ی مبادلات بین‌المللی هستید، بدون کارمزد سفارش‌تان انجام خواهد شد.

 

سؤالات متداول نقد پی پال به ریال

با توجه به تحریم‌های اقتصادی علیه ایران و تبعیت پی پال از قوانین ایالات متحده، سوالات بسیاری مخصوصا در مورد نقد کردن پی پال به وجود می‌آیند که بسیاری از آن‌ها مشترک هستند. من چندتا از این سوالات را در این بخش جمع‌آوری کردم:

  • محدودیت حساب پی پال چگونه اعلام می‌شود؟ یا از کجا بفهمیم حسابمان در پی پال دچار Limit یا محدودیت شده است؟
    این اتفاق از طریق Gmail یا به واسطه نوتیفیکیشن‌های موجود در حسابتان در پی پال قابل رویت خواهد بود. معمولا کاربران ایرانی با هدف تبدیل پی پال به تومان و با استفاده از IP ایران دچار چنین مشکلی می‌شوند. در مورد مزایای پی پال و معایب آن بیشتر بخوانید.
  • با وجود تحریم‌ها، تبدیل پی پال به ریال چگونه امکان‌پذیر است؟
    تبدیل پی پال به ریال برای کاربران ایرانی از طریق درگاه‌های مطمئن، امن و حرفه‌ای مثل نیک‌پرداخت انجام می‌گیرد.
  • نیک پرداخت تمام ۲۱ ارز پی پال را نقد می‌کند؟
    بله نیک پرداخت تمام ۲۱ ارزی که پی پال پشتیبانی می‌کند را دریافت و به معادل دلاری با شما تسویه می‌کند.
  • برای استفاده از حساب Business Account باید به چه نکاتی توجه کرد؟
    همه تصاویر و اطلاعات لازم مربوط به محصولات یا خدماتتان را بنویسید، امکان برگشت و ردیابی محصولات را برای مشتریان فراهم و برای خریدها رسید صادر کنید.
افتتاح حساب پی پالپی پالفروش پی پالنقد پی پال

۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست