چگونگی خرید وب مانی

روش خرید وب مانی چگونه است؟

وب مانی از برترین سیستم‌های پرداخت آنلاین بین‌المللی و به دلیل پشتیبانی مناسب از کاربران ایرانی، به یکی از اولین انتخاب‌های فریلنسرها، کسب وکارها و کاربران عادی تبدیل شده است.

با توجه به این محبوبیت وب مانی، روز به روز سایت‌ها و فروشگاه‌های بیشتری هم از این سیستم پرداخت پشتیبانی می‌کنند. این پلتفرم در حال حاضر نزدیک به ۵۰ میلیون کاربر در اختیار دارد.

در ایران نیز پشتیبانی از سوی وب مانی به خوبی انجام می‌شود و به نسبت رقبایی مانند پی پال که دسترسی ایرانیان به پلتفرم خود را بسته است، از شرایط قابل قبولی نزد فریلنسرها و کاربرانی که قصد خرید با وب مانی را دارند، برخوردار است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا چگونگی خرید وب مانی برای تکمیل روند پرداخت و خرید وب مانی را با شما به اشتراک بگذاریم.

وب مانی چیست؟

وب مانی (WebMoney) یک پلتفرم پرداخت جهانی است که در هدف ساده‌ کردن امور مالی شخصی و تجاری روی کار آمده است. وب مانی همچنین قصد دارد برخلاف سیستم رقبایی مانند پی پال، برای کشورهای بیشتری در دسترس قرار بگیرد.

شما با کمک خدمات پرداخت وب مانی می‌توانید در هر نقطه از دنیا، پول خود را به مقصد مورد نظر‌تان منتقل کنید. وب مانی دارای یک محیط آنلاین امن و سریع است که اجازه می‌دهد ارزهای خود را دریافت و سپس آن را نقد کنید. اگر شما هم یک فریلنسر یا شخصی هستید که ارز خارجی دریافت می‌کنید، خواندن این مقاله در مورد نقد کردن درآمد ارزی پیشنهاد می‌شود.

وب مانی به دلیل دسترسی همیشگی و امنیت بالایی که برای کاربران فراهم کرده است، از جمله محبوب‌ترین کیف پول‌های دیجیتال دنیا محسوب می‌شود. دریافت و ارسال پول، ذخیره دارایی در انواع مختلف، عدم نیاز به ارتباط مستقیم با بانک‌ها و خرید سرویس و محصولات، از جمله اصلی‌ترین وظایف وب مانی هستند.

وب مانی کار خود را از سال ۱۹۹۸ در کشور روسیه شروع کرد و حالا با گسترش قابل توجه فعالیت، ویژگی‌ها و دسترسی خود، به بیش از ۴۱ میلیون کاربر دست پیدا کرده است. این پلتفرم به صورت هفتگی ۳۰۰ هزار حساب فعال دارد و بیش از ۱۰۰ هزار فروشگاه از این سیستم پرداخت پشتیبانی می‌کنند.

وب مانی چگونه بخرم؟
وب مانی به دلیل دسترسی همیشگی و امنیت بالایی که برای کاربران فراهم کرده است، از جمله محبوب‌ترین کیف پول‌های دیجیتال دنیا محسوب می‌شود

وب مانی چطور کار می‌کند؟

وب مانی به عنوان یک سیستم پرداخت بین المللی به عنوان یک واسط بین دو طرف خریدار و فروشنده عمل می‌کند. یکی از مزایای وب مانی این است که برای انتقال‌های ارزی عادی و روزمره، هیچ اطلاعات شخصی یا اطلاعات بانکی در هنگام پرداخت به اشتراک گذاشته نمی‌شود و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید تراکنش خود را تکمیل کنید. فقط کافی است آدرس کیف پول وب مانی خود را به شخص مقابل بدهید تا او ارز مورد نظر را برای‌تان منتقل کند.

مزایای افتتاح حساب وب مانی

روز به روز فعالیت‌های مجازی و دورکاری در کسب و کارها و مخصوصا سطوح بین المللی در حال گسترش است و وجود یک سیستم پرداخت آنلاین جهانی، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. از آن جایی که وب مانی به خوبی از کاربران و مخصوصا فریلنسرها و کسب و کارها پشتیبانی می‌کند، به یک انتخاب خوب تبدیل شده است.

وب مانی همچنین با عدم در نظر گرفتن شرایط تحریم‌های کشور ایران، از همه کاربران پشتیبانی می‌کند و اجازه می‌دهد تا بدون مشکل، ارز خود را دریافت یا ارسال کنند. وب مانی صرفا یک سیستم پرداخت و انجام تراکنش نیست، بلکه در وبمانی امکان سرمایه‌گذاری، انجام پرداخت‌ها، دریافت وام یا حتی کمپین جذب سرمایه‌ هم وجود دارد. وب مانی می‌تواند یک پل مالی بی‌دردسر برای فریلنسرها، دانشجویان و شرکت‌ها باشد.

خرید با وب مانی

در صورتی که به منظور فعالیت‌های تجاری، خرید و فروش سرویس، فریلنسر یا حتی یک جا به جایی ساده، نیاز به یک سیستم پرداخت مطمئن داشته باشید، وب مانی از جمله بهترین انتخاب‌هایی است که در اختیار دارید. شما می‌توانید به صورت رایگان یک حساب وب مانی ایجاد کنید و پول خود را به راحتی دریافت یا ارسال کنید.

همچنین در صورتی که در حساب وب مانی خود موجودی داشته باشید، خرید سرویس و محصول هم با استفاده از وب مانی آسان است.

تنها کافی است به سراغ فروشگاه‌هایی بروید که از سیستم پرداخت وب مانی پشتیبانی می‌کنند. سایت‌هایی مانند AliExpress یا بروکرهایی مانند فارکس یا حتی خرید بیت کوین با وب مانی از جمله انتخاب‌های شما برای استفاده از دارایی خود در کیف پول وب مانی خواهند بود.

نحوه خرید وب مانی
سایت‌هایی مانند AliExpress یا بروکرهایی مانند فارکس یا حتی خرید بیت کوین با وب مانی از جمله انتخاب‌های شما برای استفاده از دارایی خود در کیف پول وب مانی خواهند بود.

خرید با وب مانی از طریق نیک پرداخت

نیک پرداخت موقعیتی را برای شما فراهم کرده تا در صورت نیاز به تهیه یک سرویس یا محصول از خارج کشور از طریق پرداخت با وب مانی، این امکان برای شما فراهم باشد.

حتی با استفاده از پلتفرم نیک پرداخت قادر خواهید بود تا شارژ حساب وب مانی خود را بی‌دردسر انجام دهید.

تنها کافی است با ورود به حساب کاربری خود، به قسمت سفارشات بروید و در قسمت خدمات وب مانی، خرید با وب مانی یا شارژ حساب وب مانی را انتخاب کنید. درخواست شما در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد انجام خواهد شد.

نه تنها قادر هستید از طریق نیک پرداخت حساب وب مانی خود را شارژ یا از طریق آن خرید کنید، بلکه نیک پرداخت اجازه می‌دهد تا حتی یک حساب وب مانی بسازید. تنها کافی است با طی کردن مراحل زیر، حساب وب مانی خود را در سایت نیک پرداخت افتتاح کنید:

  1. برای شروع درسایت نیک پرداخت ثبت نام کنید.
  2. سپس از صفحه داشبورد روی سفارشات و سفارش جدید کلیک کنید.
  3. از قسمت خدمات وب مانی روی «افتتاح حساب وب مانی» کلیک کنید.
  4. در صفحه‌ای که باز می‌شود نیاز به ورود اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره موبایل و شماره پاسپورت، ایمیل و … است.
  5. پس از افتتاح اکانت از داشبورد خود به قسمت خدمات وب مانی رفته و خرید با وب مانی را انتخاب کنید.
  6. در مرحله بعد میزان ارز و نوع آن و لینک خرید خود را وارد کنید. سفارشات وب مانی معمولا کمتر از ۳۰ دقیقه پس از ثبت سفارش انجام می‌شوند.

خرید وب مانی

سایت نیک پرداخت همچنین این گزینه را نیز در دسترس شما قرار داده است که بتوانید ارز مورد نظر خود را به وب مانی تبدیل و در پرداخت خریدهایتان از آن استفاده کنید.

بنابراین اگر قصد خرید وب مانی دارید، علاوه بر آن نیک پرداخت خدمات خرید دلار پرفکت مانی و دلار پی پال را نیز انجام می‌دهد. پس از می‌توانید به راحتی با این ارزها خرید در سایت‌های خارجی را تکمیل کنید.

سایت نیک پرداخت با فراهم‌سازی فضایی امن برای خرید با وب مانی از اطلاعات شخصی شما محافظت می‌کند.

مهم نیست برای چه کاری نیاز به خدمات ارزی خرید وب مانی دارید، همین حالا با ثبت سفارش خود از طریق نیک پرداخت، خرید وب مانی را تکمیل کنید. هر سوالی نیز در این خصوص دارید، کارشناسان ما با صبر و حوصله در تمامی مراحل همراه شما خواهد بود.

برای خرید وب مانی در نیک پرداخت کلیک کنید

 

خرید وب مانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست