پشبینی فروش املاک متاورس به بیش از ۱ میلیارد دلار

احتمال فروش زمین‌های متاورس به بیش از ۱ میلیارد دلار

طبق پیش بینی یکی از شرکت‌های تحلیلی، انتظار می‌رود فروش زمین‌های متاورس در سال جاری به بیش از ۱ میلیارد دلار برسد. طبق نظر این شرکت، با توجه به فروش بیش از ۵۰۰ میلیون دلاری چهار پلتفرم بزرگ متاورس در سال گذشته، انتظار می‌رود این میزان فروش در سال ۲۰۲۲ به دو برابر برسد.

بر اساس گزارشی که توسط شرکت تحلیلی Metametric Solutions منتشر شده، فروش زمین‌ها و املاک در متاورس از ۵۰۰ میلیون دلار در سال گذشته عبور کرده است. چهار پلتفرم بزرگ متاورس یعنی سندباکس (Sandbox)، دیسنترالند (Decentraland)، کریپتووکسلز (Cryptovoxels) و سومنیوم (Somnium) عبور کرده است.

فروش زمین متاورس
احتمال فروش زمین‌های متاورس به بیش از ۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲

عبور فروش زمین‌های متاورس از ۱ میلیارد دلار در ۲۰۲۲

طبق تحلیل این شرکت، فروش املاک و زمین‌ در این متاورس‌ها می‌تواند در سال جاری به دو برابر برسد و فروش کلی آن از ۱ میلیارد دلار عبور کند.

همچنین طبق نظر یکی دیگر از شرکت‌های تحلیلی با نام Brandessence Market Research، نرخ رشد فروش املاک در متاورس به صورت سالانه از ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۸، به ۳۱ درصد خواهد رسید.

بسیاری از تحلیلگران در زمینه ارزهای دیجیتال معتقدند که متاورس یک موقعیت مولتی تریلیون دلاری خواهد بود. حتی بر اساس نظر گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، یکی از شرکت‌های بزرگ بانکداری آمریکایی و مورگان استنلی (Morgan Stanley) یکی از شرکت‌های خدمات مالی آمریکایی،‌ پیش‌بینی شده است که متاورس می‌تواند به ارزش ۸ تریلیون دلاری برسد.

هفته پیش بود که تیم کوک (Tim Cook) مدیرعامل شرکت اپل، اعلام کرد که پتانسیل زیادی را در متاورس و سرمایه‌گذاری روی آن می‌بیند.

اگر به زمین خرید در متاورس علاقه‌مند هستید، نیک پرداخت با پشتیبانی ۲۴ ساعته و کمترین هزینه ممکن، می‌توان بهترین انتخاب شما برای این سرمایه‌گذاری باشد. همچنین یکی دیگر از خدمات نیک پرداخت، فروش NFT است. اگر یکی از توسعه‌دهندگان یا هنرمندان دنیای متاورس هستید و محتوای مختلفی برای این دنیای مجازی خلق کرده‌اید، می‌توانید به کمک نیک پرداخت آن را به NFT تبدیل کنید و بفروشید.

نظر شما در خصوص آینده دنیای متاورس چیست؟‌ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید. برای خرید زمین مجازی در نیک پرداخت کلیک کنید.

منبع: News Bitcoin

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست