۳ ترند دنیای ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ که باید بشناسید!

لوسی ساسنیکوا، کارشناس بازاریابی در Shiba Ecosystem و Shibarium Tech در پست اخیر خود در پلتفرم  X سه بخش پراهمیت و ترندهای روز دنیای ارزهای دیجیتال را معرفی کرد  که قرار است بر بازار صعودی آینده تسلط داشته باشند.

سه ترند 2024 دنیای ارزهای دیجیتالهوش مصنوعی، لایه ۲ اتریوم و دنیای جذاب توکن‌های بازی سه ترند هیجان‌برانگیز این روزهای دنیای ارزهای دیجیتال است که در ادامه به بررسی تک به تک آنها می‌پردازیم.

سوار بر موج هوش مصنوعی

این روزها با وجود داغ بودن اخبار روزانه تحولات هوش مصنوعی، افزایش آلتکوین‌های هوش مصنوعی به عنوان قوی‌ترین روایت در روند صعودی کنونی مورد توجه قرار گرفته است. در نتیحه این روند میم‌کوین‌هایی از جمله Dogecoin (DOGE)، Shiba Inu (SHIB)  و شرکت نوظهورDogwifhat (WIF)، دستاوردهای قابل‌توجهی را به نمایش می‌گذارند که با مسیر صعودی بیت‌کوین در طول بازارهای صعودی همسو شده‌اند.

در این رابطه لوسی ساسنیکوا پیوند هوش مصنوعی و دنیای رمزارزها را به عنوان اولین ترند این روزهای این بازار معرفی کرده و به اهمیت روزافزون فناوری هوش مصنوعی در زندگی روزمره اشاره می‌کند.

با صعود انویدیا برای تبدیل شدن به سومین شرکت بزرگ جهانی از نظر ارزش بازار، می‌توان از نفوذ آن به عنوان یک بازیگر کلیدی در توسعه تراشه‌های رایانه‌ای یاد کرد که برای فناوری هوش مصنوعی حیاتی است. البته که این پیشرفت و نفوذ انویدیا می‌تواند به خوبی باعث افزایش تجمع آلت‌کوین‌های هوش مصنوعی شود.

تکامل لایه ۲ اتریوم

ساسنیکوا لایه ۲ اتریوم را به عنوان دومین ترند اخیر این حوزه معرفی کرد. اون پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۲۴ بازی لایه ۲ اتریوم دستخوش تغییراتی خواهد بود که می‌توان به آن خوشبین بود.

با ارتقای Cancun در افق و رونمایی Vitalik Buterin از نقشه راه اتریوم ۲۰۲۴، روندی خوشبینانه پیش‌بینی می‌شود. علاوه برآن باید اشاره کنیم که توکن‌هایی مانند ARB و OP موجی از افزایش قیمت‌ها را پشت سر می‌گذارند.

لوسی بر نبرد اتریوم برای به دست آوردن مجدد برتری در قلمرو زنجیره عمومی تأکید می کند و در صحبت‌هایش توجه ویژه‌ای به چشم انداز Vitalik  برای اثبات دانش صفر نشان داده است که پروژه هایی مانند zkSync و StarkWare در حال جلب توجه هستند.

همچنین، انتظار می‌رود اجرای موفقیت‌آمیز ارتقای کانکون هزینه‌های گاز را کاهش دهد و پروژه‌های لایه ۲ اتریوم را با سایر زنجیره‌های عمومی لایه ۱ رقابتی کند.

تقویت توکن‌های بازی

پست لوسی در پلتفرم X با تایید نقش‌های اصلی Axie Infinity و Stepn در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲،  بیان می‌کند که شور و هیجان دنیای بازی هنوز پابرجاست و بازی‌های گالا (GALA)،Axie Infinity (AXS)  و ImmutableX (IMX) با ابزار و مشوق‌های فریبنده‌شان در مرکز صحنه قرار می‌گیرند و گیمرهای تشنه درآمد درون بازی را به خود جذب می‌کنند.

توکن‌های بازی همچنین با قدرت و قوت بالای خود استوارند و گیمرها به دنبال مشوق‌هایی از طریق درآمدهای درون بازی هستند.

جمع‌بندی

ساسنیکوا در اعلامیه خود هوش مصنوعی را در خط مقدم ترندهای ۲۰۲۴ ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد. او در وهله بعدی، تکامل لایه ۲ اتریوم به عنوان یک رویداد کلیدی در سال ۲۰۲۴ مشخص شده است که آماده به چالش کشیدن سایر زنجیره‌های عمومی است. و به عنوان ترند سوم، بخش توکن‌های بازی را پیش‌ کشیده است، اگرچه روند این بخش در Total Value Locked اندک است، اما با افزایش کشش بازی‌های بلاک چین، می‌توان به این حوزه در آینده نه چندان دور امید داشت.

 

 

منبع: Coinpedia

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست