5 آلتکوین که باید در ماه مه مراقب آنها باشید

۵ آلت کوین که باید در می ۲۰۲۴ مراقب آنها باشید

نکات برجسته خبری

  • آلت کوین هارمونی (ONE) اخیراً به نقطه عطف ۱ میلیون دلاری در حجم تراکنش دست یافته است.
  • پیش بینی تحلیلگران بر این مبناست که افزایش علاقه به هوش مصنوعی احتمالاً باعث روند صعودی شرکت‌هایی مانند Render و NEAR Protocol شود.
  • میم کوین محبوب سولانا یعنی سگ کلاهدار Dogwifhat (WIF) با افزایش اخیر خود بازار کریپتو را شگفت‌زده کرده است.

در ادامه ۵ آلت کوین که باید رد ماه می ۲۰۲۴ مراقب آنها باشید را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

هارمونی (ONE) – ثبت یک رکورد جدید

حجم تراکنش ONE با موفقیت از یک میلیون دلار گذشت. این افزایش نشان می‌دهد که این زنجیره در حال افزایش مصرف و تقاضا است که می‌تواند قیمت آن را نیز افزایش دهد.

در هنگام نگارش این مطلب این آلتکوین در یک کوه نزولی حرکت می‌کند، و در ماه آینده در راستای همین روند با یک شکست رو به رو خواهد شد. بنابراین، بر اساس این الگو، ONE می‌تواند بیش از ۳۶ درصد رشد کند و به هدف ۰.۰۳۴ دلار برسد تا بالاترین قیمت دو ماهه خود را به را ثبت برساند.


با نگاهی به شاخص جهت دار متوسط (ADX) احتمال رخداد این اتفاق بسیار زیاد است. با توجه به تحلیل این اندیکاتور از قدرت روند فعلی آلتکوین هارمونی، از آنجایی که بالاتر از آستانه ۲۵.۰ است، روند فعلی قوی‌تر خواهد شد.
با این حال، نباید از دیگر احتمال موجود نیز غافل شد؛ اگر این آلت‌کوین به زیر این گوه سقوط کند، ممکن است پتانسیل صعودی خود را از دست داده و به زیر ۰.۰۱۵ دلار سقوط کند، که پایین‌ترین قیمت سه ماهه هارمونی خواهد بود.

سگ کلاهدار(WIF) – در رأس بازار میم کوین‌ها

در حالی که میم کوین‌های سولانا از قبل با PEPE بر سر تسلط رقابت می‌کردند، با ورود WIF بلافاصله این بحث پایان یافت. میم کوین تازه وارد سگ کلاهدار از پپه پیشی گرفت و به سومین سکه بزرگ جهان تبدیل شد. به نظر می رسد این رشد در ماه آینده نیز ادامه خواهد داشت.

در زمان نگارش این مقاله، ارز دیجیتال سگ کلاهدار در یک الگویی به شکل مثلث متساوی الساقین حرکت می‌کند. با توجه به این الگو، انتظار می‌رود که قیمت WIF افزایش پیدا کند و به طور بالقوه می‌تواند قیمت میم کوین را به ۴.۸ دلار برساند. این نشان دهنده افزایش ۵۱ درصدی برای dogwif و تثبیت تسلطش بر روی بازار خواهد بود.

با این وجود، اگر دارندگان WIF تصمیم به فروش داشته باشند، باید بدانند که این امکان وجود دارد تا این میم کوین پشتیبانی ۲.۵ دلاری را از دست بدهد تا ۲.۰ دلار را به عنوان سطح حمایتی بعدی تجربه کند. در این صورت، این روند عملاً می‌تواند نتیجه نزولی در پیش داشته باشد.

نیر پروتکل (NEAR) – نزدیک به اوج خود در ۲۰۲۴

قیمت ارز دیجیتال نیر پروتکل بیشتر تحت تاثیر اثر رویداد هاوینگ بیت کوین بیت کوین خواهد بود. به این صورت که پیش بینی می‌شود قیمت این آلتکوین‌ در نتیجه رویداد هاوینگ  رو به افزایش باشد. آلتکوین نیر پروتکل اخیراً از سطح حمایتی ۵.۲ دلاری خود عقب نشینی کرده و در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۷.۲ دلار معامله می‌شود.

آلت کوین NEAR از بازگشت به ۶۱.۸ درصد طبق الگوی دنباله فیبوناچی میزان ۸.۸ دلار تا ۵.۲ دلار فاصله دارد. این سطح که با قیمت ۷.۴ دلار مشخص شده است، به عنوان کف حمایتی بازار گاوی شناخته می‌شود. بازپس گیری این سطح به قیمت NEAR اجازه می‌دهد تا جهش کند و از سد ۸.۸ دلار عبور و در واقع بالاترین قیمت جدید در سال ۲۰۲۴ را ثبت کند.
اما اگر به ۶.۰ دلار یا کمتر از آن سقوط کند، انتظار سطح فیبوناتچی ۲۳.۶ درصدی نیز از بین خواهد رفت. این موضوع می‌تواند باعث آسیب پذیری بیشتر NEAR در برابر اصلاحات و باطل کننده چشم انداز صعودی آن باشد.

 رندر (RNDR) – ارز مبتنی بر هوش مصنوعی

انتظارات صعود توکن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، خوش بینی بازار ارزهای دیجیتال پیرامون هوش مصنوعی (AI) در سه ماهه دوم سال میلادی افزایش یافته است. از جمله این توکن‌ها می توان به Rander اشاره کرد که در یک ماه گذشته روند نزولی داشته است.

افزایش علاقه به هوش مصنوعی، قیمت RNDR را به یک دارایی بالقوه برای بازیابی تبدیل می‌کند. پیش بینی قیمت رندر نشانگر جهش از سطح حمایتی ۸.۰ دلاری برای شکستن قیمت بالقوه و برگشت به سطح مقاومتی ۱۰.۰ دلاری برای صعود به سمت بالاترین سطح تاریخ این آلت کوین است.

با این وجود، از دست دادن سطح پشتیبانی ۸.۰ دلاری، قیمت رندر را به ۶.۸ دلار افزایش می‌دهد. و این روند می‌تواند نتیجه صعودی را به نزولی تغییر دهد.

استلار(XLM) – یک خرید درست!

در حالی که تحلیلگران اخیرا هیچ پیشرفت چشمگیری از ارز دیجیتال استلار ندیده‌اند، اما اطمینان دارند کهکه این ارز در بین برخی از دارایی‌های دست کم گرفته شده در بازار کریپتو قرار دارد. قیمت XLM در حال حاضر در یک نمودار به صورت گوه نزولی معامله می‌شود.

بر اساس این الگو، ایجاد یک شکست در این روند بازار می‌تواند XLM را به قیمت ۰.۱۴۲ دلار رسانده و نشانگر افزایش ۲۳ درصدی این آلتکوین باشد. این امر XLM را قادر می‌سازد تا با عبور از سطح ۰.۱۶۰ دلار، رکورد جدیدی را در تاریخ خود به ثبت برساند.

اگرچه RSI زیر علامت خنثی قرار دارد، این احتمال وجود دارد که نزول قیمت استلار ادامه یابد. اگر این نتیجه در انتظار XLM باشد، ممکن است پشتیبانی ۰.۱۰ دلاری را از دست بدهد. این امر نتیجه صعودی را از بین برده و قیمت این آلتکوین را به زیر ۰.۰۹ دلار کاهش می‌دهد.

 

منبع مقاله: beincrypto

منبع چارت‌ها: tradingview

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست