۵ ارز دیجیتالی که باید در سال ۲۰۲۴ بخرید! از Pikamoon تا Celestia

قصد داریم تا با ارائه لیست ۵ ارز دیجیتالی که باید در سال ۲۰۲۴ بخرید، به شما کمک کنیم در سال جدید، سفری هیجان انگیز و سودبخش به سوی رفاه مالی را آغاز کنید.
بدون شک می‌دانید که مسیر بازار ارزهای دیجیتال دائما در حال تغییر است. از این رو برای پیشبرد هر چه بهتر، تریدرها و تمامی فعالان این بازار نیاز به رویکردی استراتژیک دارند. هدف ارائه لیست ۵ ارز دیجیتالی که باید در سال ۲۰۲۴ بخرید نیز این است تا با داشتن چشم اندازی روشن، بتوانید قدم‌هایی استوارتر در مسیر متغییر ارزهای دیجیتال بردارید.
کاوش در دنیای ارزهای دیجیتال با هدف رسیدن به بینشی عمیق در رابطه با پتانسیل رشد و عواملی که آن را در سال آینده هر کدام از این ارزها را آینده متمایز می کند، به شما کمک می‌کند تا با شناخت پیشاپیش فرصت‌های نوظهور، سرمایه گذاری ایمن و قابل پیش بینی داشته باشید.
در ادامه با ما همراه باشید تا با شناخت ۵ ارز دیجیتال برتر برای خرید در سال ۲۰۲۴ در کشف پتانسیل بازار ارزهای دیجیتال در سال آینده به ما بپیوندید.

لیست ۵ ارز دیجیتال برتری که باید در سال ۲۰۲۴ بخرید، به شرح زیر است:

 

Pikamoon ($PIKA)

این ارز در واقع ارز رایج درون برنامه‌ای مخصوص بازی در Pikaverse است که به دارندگان این امکان را می‌دهد تا جوایز شگفت‌انگیزی کسب کنند و آیتم‌های منحصربه‌فردی را از بازار Pikamoon خریداری کنند.

این بازی در واقع از یک دنیای متاورس همه جانبه با شش سرزمین مجزا تشکیل شده است که در این قلمرو مجازی، بازیکنان تلاش می‌کنند تا پیکامون‌ها را گیر بیاندازند، درگیر نبرد با هیولاها شوند و با خدایان تاریک بدخواهی مقابله کنند که بر این سرزمین‌ها حکومت و آنها را به نابودی تهدید می‌کنند.

ارز دیجیتال پیکامون برنامه پیش فروش خود را به گونه‌ای استراتژیک طراحی کرده است تا از دامپینگ توکن جلوگیری کند. پس از دور اول پیش فروش، یک صخره دو ماهه از رویداد تولید توکن (TGE) و پس از دور دوم، یک صخره یک ماهه از TGE وجود دارد. این رویکرد متمایز، همانطور که در وب سایت رسمی مشخص شده است، تعهد پیکامون به پایداری بلندمدت به خوبی به نمایش گذاشته است.

 

Injective (INJ)

که یک بلاک چین فوق العاده سریع و البته بهینه سازی شده برای ساخت اپلیکیشن‌های مقیاس پذیر با ماژول‌های جدید فضای web3 است.

بلاک چین Injective INJ با این شاخصه بسیار معروف و شناخته شده است که قابلیت انجام و به نتیجه رساندن اهداف مختلفی را در اکوسیستم دارد. به این صورت که: کاربران از INJ برای تسهیل عملکرد یکپارچه سیستم، پوشش هزینه‌های تراکنش و حتی کسب INJ اضافی با توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز جدید (dApps) در بلاک چین استفاده می‌کنند.

خوب است بدانید در حال حاضر، ۸۳ میلیون ارز دیجیتال INJ در بازار ارزهای دیجیتال در گردش است که مجموعاً ارزش آن حدود ۱ میلیارد دلار براورد می‌شود.

تحلیلگران در CoinCodex محدوده معاملاتی برای INJ را بین ۱۷.۸۷ دلار و ۴۸.۸۴ دلار تا سال ۲۰۲۵ پیش بینی می کنند، با ارزش پیش بینی شده ۳۸.۳۱ دلار تا پایان سال ۲۰۲۸. با نگاهی به آینده تا سال ۲۰۳۰، CoinCodex افزایش قابل توجهی را برای ارز دیجیتال Injective پیش بینی کرده است به این معنا که بهای این ارز به ۴.۹ دلار خواهد رسید.

این تحلیل نشان می‌دهد که با توجه به ارزش فعلی آن، Injective برای افزایش قابل توجه خود یعنی میزان ۲۷۲.۱۷٪ تا سال ۲۰۳۰ آماده شده است.

خوب است بدانید تحلیل کارشناسان CryptoNewsZ در رابطه با آینده چشم انداز این ارز دیجیتال کمی  متفاوت است. به این صورت که پیش بینی می‌کنند INJ به طور بالقوه در محدوده ۲۰.۸۳ دلار تا ۲۹.۹۹ دلار در سال ۲۰۲۵ معامله شود و تا سال ۲۰۲۹ به ۶۸.۵۱ دلار افزایش یابد. در نتیجه پیش بینی تحلیلگران این منبع تا سال ۲۰۳۰، احتمال رسیدن سکه به ۸۶.۵۳ دلار را نشان می‌دهد.

 

 Illuvium (ILV)

ارز ایولیوم

یک رمز ارز فوق‌العاده برای سرمایه گذارانی است که در درازمدت به دنبال بازگشت سرمایه گزاف هستند.

برای اینکه بیشتر با ارز دیجیتال ایلوویوم (ILV) آشنا شوید باید بگوییم به عنوان یک بازی RPG و بتل رویال بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده است. در این بازی که رمز ارز اختصاصی خود با همان نام را داراست، با ادغام NFTها، دنیای مجازی طراحی شده و سایر ویژگی های نوآورانه، تجربه کاربری منحصر به فرد و همه جانبه ای را ارائه می‌دهد.

در رابطه با نرخ رو به افزایش این ارز دیجیتال باید بگوییم که تحلیلگران CoinWire روند صعودی قابل توجهی را در ارزش Illuvium و افزایش چشمگیر آن تا پایان سال ۲۰۲۳ پیش بینی می‌کند که این روند افزایشی حتی تا سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ نیز ادامه خواهد داشت.

علاوه بر آن تحلیل PricePrediction.net نیز CoinWire همسو است و پیش بینی کرده است که این ارز تا انتهای سال ۲۰۲۴ می‌تواند به حداکثر سطح ۸۲.۶۲ دلار برسد و میانگین قیمت ۷۱.۱۵ دلار را در کل سال حفظ کند.

 

Filecoin (FIL)

ارز دیجیتال فایل کوین، یک سیستم پرداخت دیجیتال منبع باز است که به عنوان یک شبکه همتا به همتا فایل‌ها را با هدف کاربرد اقتصادی و رمزنگاری داخلی ذخیره می‌کند.

باید بدانید که قیمت توکن‌های FIL توسط یک شرکت واحد کنترل و ارزش گذاری نمی‌کند، بلکه ارزش گذاری آن در یک شبکه باز شکل می‌گیرد که در آن همه کاربران این فرصت را دارند که در کشف قیمت شرکت کنند.

 

Celestia (TIA)

 

ارز سلستیا را به عنوان اولین شبکه بلاک چین مدولار که به طور ایمن با تعداد کاربران مقیاس می‌شود، معرفی می‌کنیم.

عملکرد منحصر به فرد این ارزدیجیتال به دیگر شبکه‌های بلاک چین کمک می‌کند تا از Celestia به عنوان لایه در دسترس بودن داده و اجماع استفاده کنند و قابلیت همکاری در اکوسیستم بلاک چین را به طرز چشمگیری بالا می‌برد.

از همین رو رمز ارز Celestia راه امنی را برای بلاک چین‌ها فراهم می کند تا تراکنش‌های خود را منتشر کنند و گره های آنها را قادر می‌سازد تا در صورت استفاده به عنوان لایه در دسترس داده، نمایه ای کارآمد را در یک بلاک چین در حال گسترش حفظ کنند.

در آینده پیش رو با نزدیک شدن به نصف شدن بیت کوین و آماده شدن اکوسیستم ارزهای دیجیتال برای رشد مداوم، Celestia به عنوان یک فرصت فریبنده ظاهر می‌شود. فراتر از آینده نزدیک، با در نظر گرفتن مسیر بلندمدت و چشم انداز در حال تکامل بلاک چین های مدولار، Celestia در موقعیت خوبی قرار دارد تا خود را به عنوان یک رهبر بازار مطرح کند.

منبع: coinpedia

اخباراخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست