احتمال افزایش بیت کوین

ویلی وو: بیت کوین می‌تواند تا ۶۵۰ هزار دلار اوج بگیرد و از طلا عبور کند

ویلی وو، تحلیلگر معروف و محبوب بازار ارزهای دیجیتال، در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرد که قیمت بیت کوین می‌تواند به سطوح بالاتری دست پیدا کند و نهایتا ارزش بازار آن از طلا عبور کند.

ویلی وو معتقد است، اگر سرمایه‌گذاران روی خوشی به صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) نشان دهند و به طور گسترده‌ای روی این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کنند، ارزش بیت کوین در پایین‌ترین حد بازار نزولی به ۹۱ هزار دلار و در بالاترین سطح بازار صعودی به ۶۵۰ هزار دلار خواهد رسید. وی همچنین اشاره کرد که در حال حاضر تمایل زیادی به نگهداری مستقیم بیت کوین وجود دارد و به همین دلیل، احتمالا رسیدی ارزش بازار بیت کوین به تارگت ۲.۵۶ تریلیون دلار، محقق خواهد شد.

به عبارت دیگر، این تحلیلگر معتقد است که با افزایش پذیرش  ETFهای بیت کوین، ارزش بیت کوین می‌تواند در آینده به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

اهداف قیمتی جدید بیت کوین

ویلی وو، برای اثبات گفته خود، محاسباتی را بر مبنای تخصیص دارایی شرکت‌های مدیریت دارایی، ورود سرمایه به کیف پول‌های شخصی و نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) انجام داده است.

او توضیح می‌دهد که شرکت‌های مدیریت دارایی مانند فیدلیتی، سهم اندکی (تا سقف ۲ درصد) از سبد دارایی خود را به ارزهای دیجیتال اختصاص می‌دهند. دارایی تحت مدیریت این شرکت‌ها حدود ۱۰۰ تریلیون دلار است که با در نظر گرفتن این میزان، سهم بیت کوین می‌تواند تا ۲ تریلیون دلار افزایش پیدا کند. با پذیرش گسترده‌تر بیت کوین، در طول زمان این رقم بیشتر خواهد شد.

در حال حاضر، کل سرمایه‌گذاری در بیت کوین بیش از ۵۶۱ میلیارد دلار است. با افزودن ۲ تریلیون دلار، ارزش کل اکوسیستم بیت کوین به طور قابل توجهی به ۲.۵۶ تریلیون دلار افزایش می‌یابد. ویلی وو همچنین اشاره می‌کند که در حال حاضر تمایل به نگهداری بیت کوین در کیف پول‌های شخصی بسیار زیاد است و به همین دلیل، رقم نهایی احتمالا از این مقدار هم بیشتر خواهد بود. بنابراین، او معتقد است که هدف ۲.۵۶ تریلیون دلاری، یک حداقل تخمینی است.

عبور از طلا

در ادامه ویلی وو، با استفاده از نسبت MVRV (نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته) برای محاسبه ارزش بازار نسبت به سرمایه گذاری انجام شده، بیان می‌کند که رقم نهایی سرمایه‌گذاری در بازار صعودی می‌تواند تا ۵ برابر و در بازار نزولی تا ۰.۷ برابر مقدار اولیه افزایش یابد. بر این اساس، کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال در بالاترین سطح می‌تواند به ۱۲.۸ تریلیون دلار و در پایین‌ترین سطح به ۱.۸ تریلیون دلار برسد که به ترتیب معادل قیمت ۶۵۰ هزار دلار و ۹۱ هزار دلار برای هر بیت کوین خواهد بود.

آاو تاکید می‌کند که دستیابی به قیمت‌های ۹۱ هزار دلار و ۶۵۰ هزار دلار در چرخه فعلی بعید است، زیرا استقرار کامل این حجم از سرمایه نیازمند زمان زیادی است. با این حال، وی معتقد است که با مستحکم شدن نقش صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین، این ارز دیجیتال به طور قطع از ارزش بازار طلا پیشی خواهد گرفت.

این تحلیلگر در ادامه می‌گوید:

این ارقام بسیار محافظه‌کارانه هستند. بیت کوین زمانی که صندوق‌های ETF نقش خود را به طور کامل ایفا کنند، از ارزش بازار طلا عبور خواهد کرد. قطعا تا زمانی که سرمایه شرکت‌های مدیریت دارایی به طور کامل وارد بازار شود، بیت کوین از ارزش بازار طلا فراتر خواهد رفت. همانطور که با تصویب صندوق ETF طلا، این فلز گرانبها شاهد یک دوره ۱۲ ساله رشد صعودی بود، اکنون نوبت بیت کوین است.

 

منبع: Cryptopotato

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست