افزایش قیمت بیت کوین به بالای 64000 دلار

قیمت بیت کوین به بالای ۶۴۰۰۰ دلار رسید: آیا فاز ۲ بازار گاوی آغاز شده است؟

نکات برجسته خبری

  • تحلیلگران ارزهای دیجیتال پیش بینی می‌کنند بیت کوین وارد فاز دوم بولران شده و پس از اصلاحات اخیر بازار، رشد آن ادامه خواهد یافت.
  • طبق پیش‌بینی‌های Titan of Crypto، الگوهای تاریخی نشان‌دهنده افزایش بالقوه بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۱۲۰۰۰۰ دلار است.
  • تحلیلگران توصیه می‌کنند در طول اصلاحات در بازارهای صعودی برای سود سرمایه گذاری بلندمدت خرید کنید.

 

بیت کوین دوباره در کانون توجه تریدرها قرار گرفت و امروز جایگاه خود را بالای ۶۴۰۰۰ دلار بازپس گرفت. با این حال، این تجدید حیات برای فروشندگان کوتاه مدت، که بیش از ۱۵۰ میلیون دلار از موقعیت‌های خود را تنها در یک روز از بین برده‌اند، دردسرساز است.

در عین حال، کارشناس کریپتو Titan of Crypto در پستی که در پلتفرم X منتشر کرد، با اطمینان اعلام می‌کند که بیت کوین اکنون وارد فاز دوم روند صعودی خود می‌شود و به طور بالقوه زمینه را برای یک دوره سودآور برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند.

در ادامه دلایل محتمل برای بروز این بازار گاوی را بررسی می‌کنیم:

استقبال از روند صعودی بیت کوین

Titan of Cryptoصعود قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود در هفته گذشته را به عنوان اسلحه شروع یک رالی صعودی می‌داند. در این صورت تحلیلگران پیشنهاد می‌کنند که قبل از افزایش قیمت بیت‌کوین، کاهش قیمت لازم وجود داشته باشد، که نشان‌دهنده آغاز مرحله دوم روند صعودی بیت‌کوین است.

نمودار ماهانه بیت کوین که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود، شباهت‌های جالبی میان چرخه‌های قبلی روند قیمت بیت کوین نشان می‌دهد. جالب اینجاست که چرخه فعلی نیز همان روند سه چرخه گذشته را منعکس و به افزایش احتمالی قیمت اشاره می‌کند.

پست توییتر Titan of Crypto درباره بازار گاوی بیت کوین در می 2024

تحلیلگران حدس می‌زنند قیمت بیت کوین در صورتی می‌تواند افزایش یابد که  از این الگوی تکراری جدا شود. بر اساس پیش بینی‌ها، فاصله گرفتن از این الگوی ایجاد شده می‌تواند ارزش بیت کوین را تا اوایل سال ۲۰۲۵ به حدود ۱۲۰۰۰۰ دلار برساند.

به گفته Titan of Crypto:
“در بازارهای صعودی، اصلاحات اجتناب ناپذیر است و باید به عنوان فرصتی برای سرمایه گذاری مجدد تلقی شود.”

 فرصت طلایی به جای اصلاحات!

کارشناسان تاکید می‌کنند که در بازارهای صعودی، اصلاحات نشانه‌ای برای عقب نشینی نیست، بلکه شانسی برای تقویت سرمایه گذاری است.

یکی دیگر از تحلیلگران برجسته ارزهای دیجیتال، مایکل در پستی نسبت به آینده بیت کوین ابراز خوشبینی کرده است. او در توییت اخیر خود بر انعطاف پذیری بیت کوین در میان داده‌های اقتصادی و تصمیم FOMC برای حفظ نرخ بهره تا نوامبر ۲۰۲۴ تاکید کرد.

یکی دیگر از کاربران و تحلیلگران به نام Van de Poppe به فروش قبل از FOMC اشاره می‌کند، یک پدیده معمولی بازار که اغلب باعث کاهش قیمت کریپتو قبل از چنین رویدادهایی به حساب می‌آید. علاوه بر این، داده‌های اقتصادی ضعیف، هفته سختی را برای شاخص دلار (DXY) به وجود آورده است و به طور بالقوه سرمایه‌گذاران را به سمت دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین سوق می‌دهد.

پست توئیتر Michaël van de Poppe درباره بولران بیت کوین می 2024

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

علیرغم نوسانات اخیر، Van de Poppe همچنان نسبت به چشم انداز کوتاه مدت بیت کوین خوش بین است. او انتظار دارد که یک اصلاح در محدوده ۶۰۰۰۰ تا ۶۱۰۰۰ دلار تثبیت شود و تداوم ثبات در این براکت قیمت را پیش بینی کند.

در حال حاضر، بیت کوین با قیمت ۶۴۲۹۵ دلار معامله می‌شود که نشانگر رشد چشمگیر ۸.۶ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته است. ارزش بازار این ارز دیجیتال اکنون ۱.۲۶ تریلیون دلار است. علاوه بر این، حجم معاملات با ۱۶ درصد افزایش به ۳۳.۴ میلیارد دلار رسیده است که نشان دهنده افزایش فعالیت و علاقه سرمایه گذاران به بیت کوین است.

نظر شما در مورد این روند بیت کوین چیشت؟ آیا این بازار صعودی را نشانه‌ای برای عقب نشینی می‌دانید یا فرصتی برای سرمایه گذاری بیشتر؟

 

منبع: Coinpedia

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست