لوگوی اتریوم

پیش بینی رهبری بازار نوآوری بلاک چین توسط اتریوم در سال ۲۰۲۴

شیائو فنگ، رئیس گروه HashKey،در طی یک پیش‌بینی جسورانه برای سال ۲۰۲۴، تسلط کامل اتریوم بر نوآوری فناوری بلاک چین را پیش بینی کرده است. او در این بیانیه غلاوه بر تاکید بر پتانسیل اتریوم در بلاک چین، نسبت به روند استراتژی توسعه بیت کوین انتقاد کرد.

رهبری بی‌رقیب اتریوم در بلاک چین

دکتر شیائو در سخنان خود بر این نکته تاکید می‎کند که اتریوم با توجه به با تلاش‌های مداوم در راستای توسعه برنامه‌هایی با ارزش واقعی و موارد استفاده خاص درمسیری قدم گذاشته است که هیچ پلتفرم دیگری از نظر پیشرفت‌های تکنولوژیکی در صنعت به آن حتی نزدیک  هم نخواهد شد. در نتیجه با این روند اتریوم به خوبی می‌تواند در سال ۲۰۲۴ موقعیت خود را به عنوان یک رهبر در نوآوری بلاک چین تثبیت ‌کند.

گسترش دسترسی بلاک چین

یکی دیگر از نکات ارزشمند و پیش بینی‌های کلیدی شیائو برای سال ۲۰۲۴، ادغام بلاک چین با هوش مصنوعی (AI) و گسترش اقتصاد کریپتو در بسترهای آموزشی است. او بیان کرد که بلاک چین شبکه‌های همکاری در مقیاس بزرگ را تسهیل کند و نقشی محوری در مدیریت مالکیت معنوی برای هوش مصنوعی ایفا کند.

دکتر شیائو با تمرکز بر ماهیت توسعه‌دهنده بلاک چین اذعان داشت که بلاک‌چین‌هایی که پشتیبانی توسعه‌دهنده بیشتری را به دست می‌آورند، در سال‌های آتی از موفقیت بالایی بهره‌مند خواهند شد. این دیدگاه با این ایده مطابقت دارد که شبکه‌های بلاک چین برای توجه توسعه‌دهندگان رقابت می‌کنند، نه تقاضای مصرف‌کننده.

عملکرد و الگوهای بازار اتریوم

باید به این نکته اشاره کنیم که در زمان انتشار این گزارش، اتریوم با قیمت ۲۳۰۰ دلار معامله می‌‎شد و در این لحظه درصدد صعود به موقعیتی بالای ۲۴۰۰ دلار بود. ظهور یک الگوی سر و شانه‌ها در چارت ترید، که معمولاً نشان دهنده یک معکوس بالقوه نزولی است، یک روند نزولی احتمالی کوتاه مدت برای اتریوم را نشان می‌دهد. اگر قیمت اتریوم به زیر خط گردن این الگو سقوط کند، حتی این احتمال وجود دارد ارزش آن تا سطح حمایت قابل توجه ۲۰۰۰ دلار کاهش یابد.

 

منبع: coinpedia

اخباراخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست