پیش بینی قیمت بایننس کوین 2024

پیش بینی قیمت BNB در سال ۲۰۲۴

بایننس کوین (BNB) از توکن‌های صرافی بایننس به حساب می‌آید. از BNB برای پرداخت کارمزد کمیسیون در صرافی و معامله‌ی ۵۰ جفت ارز دیجیتال استفاده می‌شود. اخیراً، بایننس کوین عملکرد چشمگیری در بازار کریپتو از خود نشان داد. تا جایی که جایگاه بالاتری از تتر میان استیبل کوین‌ها به دست آورد. در این مقاله چشم‌انداز یک سال آینده‌ی و پیش بینی قیمت BNB در سال ۲۰۲۴ را بررسی می‌کنیم.

کوتاه درباره‌ی قیمت BNB

  • به‌روزرسانی بی‌درنگ قیمت BNB به USD، قیمت فعلی بایننس کوین را ۳۰۳.۴ دلار نشان می‌دهد.
  • با توجه به پیش‌بینی قیمت بایننس کوین، انتظار می‌رود قیمت BNB تا ۰۶ فوریه ۲۰۲۴ کاهش ۰.۹٪- داشته باشد.
  • تجزیه و تحلیل ما از شاخص‌های فنی نشان می‌دهد که احساس فعلی بازار نزولی – صعودی ۱۷٪ است و با شاخص ترس و طمع عدد ۶۰ را نشان می‌دهد.
  • بایننس کوین در ۳۰ روز گذشته ۱۳/۳۰ (۴۳%) روز سبز و ۲.۲۱% نوسان قیمت داشته است.
Maximum Price Average Price Minimum Price Year
$۵۲۶.۸۸ $۴۶۰.۳۷ $۴۴۵.۱۵ ۲۰۲۴

درباره‌ی بایننس کوین (BNB)

کوین بایننس در جولای ۲۰۱۷ در جریان ICO منتشر شد. هدف اصلی آن جذب سرمایه گذاری برای توسعه صرافی بایننس بود. در ابتدا استاندارد توکن BNB ERC-20 بود که بر روی بلاک چین اتریوم کار می‌کرد و برای استخراج در دسترس نبود. در ۱۸ آوریل ۲۰۱۹، زنجیره بایننس راه اندازی شد و تمام توکن‌های BNB در پنج روز به بلاک چین منتقل شدند.

طبق شرایط ICO، پنجاه درصد از توکن‌های بایننس کوین بین سرمایه‌گذاران توزیع شد. تیم موفق به جمع آوری ۱۵ میلیون دلار آمریکا شد. این صرافی عمدتاً توسط سرمایه گذاران چینی حمایت می‌شد. این مبلغ چندان چشمگیر نیست، زیرا برخی از پروژه‌ها بدون کسب و کار و محصولات فعال، مقدار قابل توجهی را جمع آوری کردند. نیمی از پول صرف تبلیغات و ارتقاء برند، ۳۵ درصد برای توسعه پلتفرم، نوسازی و امنیت شد و ۱۵ درصد باقی مانده به صندوق ذخیره اختصاص یافت.

توکن BNB در معرض تورم است. اما سازندگان این نکته را حتی در ایجاد مرحله وایت پیپر نیز در نظر گرفتند. طبق یکی از بندهای وایت پیپر، صرافی بایننس هر سه ماه یکبار ۲۰ درصد از درآمد خود را برای بازخرید و سوزاندن توکن‌ها کنار می‌گذارد. در نتیجه، تنها ۱۰۰ میلیون BNB باقی خواهد ماند.

در پلتفرم بایننس، BNB Coin سه کارکرد مشخص دارد:

  • یک دارایی تجاری به حساب می‌آید.
  • برای کاهش هزینه‌ها استفاده می‌شود.
  • برای پرداخت کالا در پلتفرم های پذیرای بایننس کوین مورد استفاده است.

این توکن با عرضه کل ۲۰۰ میلیون تاسیس شد و قابل استخراج نیست. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تمام توکن‌های BNB توزیع یا سوزانده شدند.

بایننس لانچ پد نام پلتفرم استارت آپی بایننس است که پروژه‌های جالب مختلفی را به دنبال سرمایه‌گذاران منتشر می‌کند. بایننس رهبری IEO را بر عهده دارد؛ جایی برای فروش اولیه توکن‌ها توسط صرافی. اگر BNB دارید، می‌توانید در IEO شرکت کنید.

آیا BNB ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

بر اساس آخرین داده های جمع آوری شده، قیمت فعلی BNB روی ۳۰۶.۱۳ دلار است. بایننس کوین در حال حاضر رتبه ۴ را در کل اکوسیستم کریپتو دارد. عرضه در گردش (circulation supply) این ارز ۴۵,۷۸۰,۷۹۷,۴۰۷.۴۲ دلار است و ارزش بازار (market cap) آن ۱۴۹,۵۴۶,۴۵۲ محاسبه شده است. در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش فعلی این ارز دیجیتال ۵.۸۵ دلار افزایش یافته است.

در ۷ روز گذشته، BNB روند صعودی خوبی داشته است، بنابراین ۰.۱۶٪ افزایش یافته است. BNB اخیراً پتانسیل بسیار قوی نشان داده است و این می تواند فرصت خوبی برای ماین و سرمایه گذاری باشد. در ماه گذشته، قیمت آن ۲.۵۱ درصد افزایش یافته است و میانگین کلان ۷.۶۸ دلار به ارزش فعلی آن اضافه شده است. این رشد ناگهانی به این معنی است که اگر BNB به رشد خود ادامه دهد، پتانسیل تبدیل به دارایی solid را دارد.

قیمت بایننس کوین تا 2030

پیش بینی BNB در سال ۲۰۲۴

با توجه به تحلیل فنی قیمت‌ BNB در سال ۲۰۲۴، انتظار می‌رود حداقل قیمت آن ۱۹۲.۴۳ دلار خواهد بود. حداکثر سطحی که قیمت BNB می‌تواند به آن برسد ۳۷۲.۲۳ دلار پیش بینی شده است. میانگین قیمت معاملات بایننس کوین حدود ۵۵۲.۰۳ دلار پیش بینی می‌شود.

قیمت BNB پس از سقوط کوتاه مدت ۲۰۰ دلاری، به طرز قابل توجهی بهبود یافته است تا رشد سالانه ۲۵ درصدی را به دست آورد. در حال حاضر با قیمت ۳۱۰ دلار معامله می‌شود. با وجود اجرا، قیمت BNB با ۱۰ درصد تخفیف نسبت به بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۳ است. با این وجود، صرافی بایننس همچنان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم و یکی از معتبرترین صرافی های متمرکز است.

پس از به دست آوردن مجدد علامت محوری ۳۰۰ دلار، قیمت BNB در تلاش برای تثبیت و رسیدن به مرز ۴۰۰ دلار است.

طبق آمار DeFi Status، مجموع ارزش قفل شده (TVL) زنجیره هوشمند بایننس (BSC) به طور قابل توجهی از بالاترین رقم تاریخی خود یعنی ۴۴.۰۹ میلیارد دلار به ۶.۵۳۳ میلیارد دلار کاهش یافته است. با این حال، BSC با حجم روزانه ۷۸۵.۶۳ میلیون دلار همچنان سومین بازیگر بزرگ در صنعت DeFi است.

با وجود این، BSC همچنان یک بازیگر اصلی در صنعت DeFi است و موقعیت خوبی برای بهره مندی از هرگونه توسعه آینده در این بخش دارد. همانطور که صنعت DeFi به رشد خود ادامه می دهد، BSC احتمالاً محبوب تر می شود، که می تواند منجر به افزایش حتی بیشتر در TVL (ارزش کل قفل شده) و تقاضا برای BNB (Binance Coin) شود. بنابراین، در سال ۲۰۲۴، قیمت یک سکه BNB می تواند به ۵۴۱ دلار برسد. با این حال، در صورت رکود اقتصادی، کریپتو BNB ممکن است به ۳۳۷ دلار با قیمت متوسط ۴۳۹ دلار برسد.

 

منبع: coinpedia

ارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست