پیش بینی قیمت بونک 2024

پیش‌بینی قیمت بونک ۲۰۲۴

پیش‌بینی قیمت بونک سال ۲۰۲۴ نشانگر این است که در بیشترین پتانسیل رشد آن به $۰.۰۰۰۰۸۵ و به طور میانگین $۰.۰۰۰۰۴۷۵ را تجربه خواهد کرد.

Bonk (BONK)، در واقع به عنوان اولین سکه با تم سگ در بلاک چین سولانا معرفی و شناخته شده است که به دلیل جذابیت موضوعی و استراتژی و چشم انداز زیربنایی خود ارز دیجیتال و یکی از میم‌کوین‌های متمایز سولانا به حساب می‌آید.

با رشد فوق‌العاده بیش از ۴۵۰۰ درصد تا به امروز، این ارز دیجیتال عنوان بزرگترین میم کوین در شبکه Solana  را از آن کرده است. با از دست دادن فضای Dogecoin در ۱۰ سکه برتر، میم کوین مبتنی بر Solana آماده است تا جایگاه خود را در بین بزرگترین سکه‌های رمزنگاری بگیرد.

بیایید پیش بینی قیمت بونک سال ۲۰۲۴ را بررسی کنیم تا ببینیم روند این میم کوین سولانا در سال پیش رو چگونه خواهد بود.

تاریخچه قیمت بونک

چارت ترید بونک

Bonk محبوب ترین میم کوین در Solana و بزرگترین میم کوین در این بلاک چین از نظر ارزش بازار است. در طول اوج احساسات خرسی در دنیای ارز دیجیتال سولانا پس از سقوط FTX، زمانی که بسیاری از سرمایه‌گذاران فکر می‌کردند سولانا همراه با پروژه‌هایش شکست خواهد خورد، تیمی متشکل از ۲۲ نفر در کریسمس ۲۰۲۲ توکن جدیدی را به کیف پول‌های سولانا واجد شرایط عرضه کردند.

این پروژه بیشتر به عنوان یک شوخی شروع شد، اما باعث شد که یک تجمع عظیم نه تنها برای خود توکن BONK بلکه برای Solana (SOL) و بسیاری از پروژه‌های آن نیز ایجاد شود.

حرکت مثبتی که برای سولانا به ارمغان آورد و همچنین انحلال پوزیشن‌های فروش بزرگ باعث شد که بونک پنج ماه پس از ایردراپ به ۰.۰۰۰۰۰۴۰۶۱ دلار برسد. کسانی که پایین را خریدند و بالا را فروختند، ۴۳۱۵ درصد سود کردند.

پس از آن، Bonk به آرامی محو شد و تا نوامبر ۲۰۲۳ که سولانا و بیشتر پروژه‌هایش پس از کنفرانس Solana Breakpoint شروع به رشد کردند، عمدتاً به صورت جانبی معامله می‌کرد.

از زمان آغاز به کار، Bonk در دسامبر ۲۰۲۳ با ۰.۰۰۰۰۳۴۷۹ دلار به بالاترین سطح خود رسید و پس از یک لیست Coinbase Bonk و یک لیست بایننس Bonk، آن را به سومین سکه بزرگ میم پس از Dogecoin و Shiba Inu تبدیل کرد. این نشان دهنده افزایش ۳۷۷۲۷ درصدی نسبت به پایین در دسامبر ۲۰۲۲ است که از بسیاری دیگر از پروژه های سولانا و اتریوم پیشی گرفته است.

پیش بینی قیمت بونک ۲۰۲۴

اگر بازار ارزهای رمزپایه در سال ۲۰۲۴ به رشد خود ادامه دهد، که توسط روند صعودی پیش‌بینی‌شده در بازار کریپتو تقویت می‌شود، BONK  می‌تواند با موفقیت به مخاطبان بیشتری دست یابد. با جامعه رو به رشد، قیمت BONK به طور بالقوه می تواند به ۰.۰۰۰۸۵ دلار برسد.

از طرف دیگر، در طول بحران نقدینگی یا عقب نشینی در سطح بازار، پتانسیل نزولی برای سکه میم BONK بسیار زیاد است. خرس ها می توانند علامت ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار را در صورت تصادف با سرعت بالا دوباره آزمایش کنند.

پیش‌بینی قیمت بونک سال ۲۰۲۴ نشانگر این است که در بیشترین پتانسیل رشد آن به $۰.۰۰۰۰۸۵ و به طور میانگین $۰.۰۰۰۰۴۷۵ را تجربه خواهد کرد.

پیش‌بینی قیمت بونک ۲۰۲۴ کمترین پتانسیل ($) میانگین قیمت ($) بیشترین پتانسیل ($)
۲۰۲۴ $۰.۰۰۰۰۱۰ $۰.۰۰۰۰۴۷۵ $۰.۰۰۰۰۸۵
اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست