بیت کوین

آیا بیت کوین در کف قیمتی خود قرار دارد؟

با اینکه بیت کوین در شکستن محدوده‌های مختلف ناتوان ظاهر شده، اما شاخص‌های تکنیکال نشان از قرار گرفتن پادشاه رمز ارزها در کف قیمتی خود است.

در واقع، طبق تحلیلی که توسط متخصص رمزارز Mags منتشر شد، نوسانگر کانال چرخه (CCO)، که معمولاً منطقه فروش بیش از حد و کف بازار بیت‌کوین را نشان می‌دهد، وارد پایین بازار نزولی و یک منطقه عالی برای خرید BTC شده است.

این کارشناس رمزارز با صحبت در مورد DCA (متوسط هزینه دلار)، روشی که هم در محافل ارز دیجیتال و هم در بازار سهام آشنا است، اشاره کرد که به طور مداوم مقدار کمی پول را سرمایه گذاری می‌کند، که ممکن است در طول زمان به نتایج بهتری منجر شود.

طبق نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط Mags، پایین‌ترین سطح فعلی بیت کوین می‌تواند قیمت دارایی‌های دیفای (DeFi) را به سمت افزایش صعودی سوق دهد.

بیت کوین

نوسانگر کانال چرخه بیت کوین

تحلیل تکنیکال بیت کوین

در همین حال، گیج‌های یک هفته‌ای تحلیل تکنیکال (TA) تصویر متفاوتی را ترسیم می‌کنند، زیرا خلاصه آن‌ها در حال حاضر «فروش» را در عدد ۱۳ در مقابل ۴ که نشان‌دهنده «خرید» و ۹ برای «خنثی» نشان می‌دهد.

نتیجه میانگین‌های متحرک (MA) در حال حاضر در منطقه «فروش قوی» در ۱۳ (در مقایسه با ۱ برای «خنثی» و «خرید») قرار دارد.

بیت کوین

تحلیل تکنیکال بیت کوین

در حال حاضر بیت کوین با قیمت ۱۶۱۸۲ دلار معامله می‌شود که ۲ درصد در روز کاهش داشت، اما همچنان طبق داده های بازیابی شده در ۲۸ نوامبر، رشد ۰.۴۱ درصدی را نسبت به هفت روز گذشته ثبت کرد.

به این ترتیب، بزرگترین توکن کریپتو هنوز به سطح مقاومت حیاتی در حدود ۱۶۶۰۰ دلار نرسیده است، که مایکل ون د پوپ، کارشناس برجسته تجارت کریپتو، گفت که باید آن را پس بگیرد تا “کندلی سبز به سمت ۱۷.۵ تا ۱۸ هزار دلار” شکل بگیرد.

به نظر شما کف قیمتی برای بیت کوین در چه بازه‌ای است؟ آیا قیمت بیت کوین در حال حاضر در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست