پیش بینی قیمت چین لینک 2024

پیش بینی قیمت چین لینک ۲۰۲۴: قیمت ارز دیجیتال لینک تا سال ۲۰۲۴ به چند دلار می‌رسد؟

پیش‌بینی قیمت چین لینک در سال ۲۰۲۴ حاکی بر این است که این ارز دیجیتال احتمال افزایش قیمت تا ۶۰ دلار را دارد.

بررسی روند کلی ارز دیجیتال لینک نشان می‌دهد که در یک روند صعودی قابل توجه و پرانرژی بوده است، و به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین عملکردها برای چندین هفته در سه ماه گذشته، یعنی ماه‌های انتهای سال ۲۰۲۳ رتبه بندی شده است. قیمت LINK از مرز ۱۵ دلار عبور کرده است و یک رالی شکست پویا و شدید را به نمایش می‌گذارد.

این خط سیر صعودی چشمگیر، Chainlink را به چالش می‌کشد تا فروشندگانی را که در سطح مقاومت بالای ۲۰ دلار منتظر هستند، به چالش بکشد. شتاب افزایش قیمت LINK محسوس است و شور و شوق در بازار این رمزارز بسیار زیاد است.

خرید ارز دیجیتال لینک

خرید آسان ارزهای دیجیتال از نیک پرداخت

 

Chainlink به عنوان یک آلتکوین محبوب، این روزها در ابتدای سال ۲۰۲۴ و به خصوص با انتشار اخبار متعدد سقوط‌های بیت کوین، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در این بررسی قصد داریم ببینیم با توجه به تحلیل‌های موجود قیمت چین لینک در سال ۲۰۲۴ به چه قیمتی خواهد رسید. با ما در ادامه همراه باشید.

LINK پیش بینی قیمت ژانویه ۲۰۲۴

قیمت توکن LINK Chainlink که در لیست بهترین عملکردها قرار دارد، یک رالی شکست صعودی را در یک مقاومت چندگانه دیوانه‌وار و شکسته نشان می‌دهد. علاوه بر این، خریداران دائماً به علامت روانی بعدی ۲۰ دلار چشم دوخته‌اند و سیگنال ورود را برای معامله گران حاشیه‌ای فراهم می‌کند.

با رشد صعودی ۱۲۰ درصدی در سه ماه گذشته، قیمت LINK بالای ۱۵ دلار باقی می‌ماند و خط روند مقاومتی صعودی سربار را به چالش می‌کشد.

علاوه بر آن، روند گاو نر ادامه روند را با الگوی پرچم در روزانه و تشکیل رگه های بالا نشان می‌دهد. با شکستن سد ۱۵ دلار، روند قیمت Chainlink اگر از خط روند مقاومت سربار فراتر رود، جهش به ۲۰ دلار را نشان می‌دهد.

قیمت ارز دیجیتال LINK با شروع سال میلادی ۲۰۲۴ در ۱۶.۹۰ دلار با رشد روزانه ۱.۱۶٪ با مقاومت سربارمعامله می‌شود که منجر به تشکیل فرم فتیله بلند در چارت ترید می‌شود. علاوه بر این، رشد ۱۰ درصدی شب گذشته از روند صعودی حمایت می‌کند و روند صعودی طولانی مدت را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اگر قیمت LINK بتواند بالای ۱۷ دلار باقی بماند، روند قیمت Chainlink می‌تواند وارد یک سرعت با سرعت بالا شود. هدف اول تا انتهای ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ نزدیک به سطح مقاومت بعدی در ۲۰ دلار خواهد بود و به دنبال آن روند صعودی تا ۲۵ دلار خواهد بود.

از طرف دیگر، عدم حفظ بالای ۱۷ دلار، قیمت LINK را تا انتهای ژانویه ۲۰۲۴ به ۱۵ دلار باز می‌گرداند.

پیش بینی قیمت لینک زنجیره ای ۲۰۲۴

Chainlink با ارزش بازار ۹.۶۷۴ میلیارد دلار، عملکرد فوق‌العاده خوبی در بهبود بازار در سال ۲۰۲۳ داشته است. در حال حاضر از نظر ارزش بازار در دنیای ارزهای دیجیتال در رتبه سیزدهم قرار دارد. با این حال، قیمت‌های LINK 67 درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت خود یعنی ۵۴.۴۰ دلار است.

جهش اخیر در قیمت LINK منجر به شکست صعودی الگوی پرچم در نمودار روزانه برای فراتر رفتن از مقاومت حیاتی در ۱۷ دلار می‌شود.

پیش بینی قیمت چین لینک 2024

در صورتی که قیمت LINK به بالاتر از مرز ۲۰ دلار برسد، حرکت به دام افتاده آزاد شده، قیمت آلتکوین ها را افزایش می‌‍دهد. پیش بینی قیمت چین لینک در سال ۲۰۲۴ این است که رالی شکست و فصل مورد انتظار التکوین در سال ۲۰۲۴، قیمت LINK را به بالاترین قیمت تاریخ جدید ۶۰ دلار خواهد رساند.

با این حال، در صورت عقب نشینی در اواسط سال ۲۰۲۴، اصلاح برای آزمایش مجدد ۲۰ دلار امکان پذیر است.

منبع: coinpedia

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست