پیش بینی قیمت دوج کوین 2024

پیش‌بینی قیمت دوج کوین ۲۰۲۴: آیا قیمت‌ DOGE به یک دلار می‌رسد؟

نکات برجسته خبری

  • پیش بینی‌ها بر این است که قیمت Dogecoin ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۴ به حداکثر ۰.۳۳۹۲ دلار برسد.
  • با افزایش احتمالی پیش بینی شده در روند ارزش دوج کوین، قیمت DOGE ممکن است با بالاترین بالقوه ۱.۱۹ دلار تا سال ۲۰۲۹ به ۱ دلار خود برسد.

قیمت دوج کوین در روزهای آغازین سال ۲۰۲۴

در روزهای آغازین سال ۲۰۲۴ با نزدیک شدن بیت کوین به ۵۰ هزار دلار بازار آلت کوین‌ها به شدت داغ شده است و بسیاری از کاتالیزورها و رویدادهای اساسی آماده هستند تا روند صعودی را برای این ارزهای دیجیتال جایگزین تقویت کنند. چنین شرایطی به خوبی توانسته است احساسات صعودی بازار آلتکوین‌ها را برانگیخته کند و این روند صعودی بالقوه حتی برای میم کوین‌هایی مانند DOGE و SHIB نیز توسط تحلیلگران پیش بینی شود. 

Dogecoin که در واقع یکی از بزرگترین میم کوین‌ها به حساب می‌آید، در نوسانات این روزهای بازار بیت کوین با ارزش بازار ۱۱.۲۳ میلیارد دلار، آماده است تا از بهبود بازار سرمایه گذاران بسیاری را جذب خود کند. با این حال، باید به این نکته اشاره کنیم که فاز اصلاحی اخیر به مدت چهار هفته نسبت به اصلاح طولانی‌مدت قبل از هشدار می‌دهد که امکان بروز هر گونه تغییر در روند قیمت DOGE وجود دارد.

پیش بینی قیمت دوج کوین ژانویه ۲۰۲۴

در روزهای اخیر شاهد این بودیم که با وجود ناتوانی در حفظ روند صعودی، قیمت DOGE سقوط شدیدی در نمودار روزانه داشت که منجر به شکست کانال نزولی شد. بروز این فاز نزولی قیمت Dogecoin را به زیر ۰.۰۸۰ دلار کاهش می‌دهد و افزایش شدید حجم معاملات را در حمایت از فرم شمع‌های قرمز(red candles) ظاهر می‌سازد. این روند را به خوبی در نمودار زیر قابل مشاهده است:

پیش بینی قیمت دوج کوین ژانویه 2024

در نتیجه این روند و علاوه بر آن، شکست خط روند نزولی این هشدار را ساطع می‌کند که ادامه روند نزولی قیمت دوج کوین به سطح حمایت بعدی در ۰.۰۷۱۵ دلار امری احتمالی است. در حال حاضر، قیمت DOGECOIN در بازار ارزهای دیجیتال پس از سقوط ۲.۹۴٪ درصدی، هم اکنون با مبلغ ۰.۰۷۹۴ دلار معامله می‌شود.

بنابراین، ادامه روند این روند در ارزش ارز دیجیتال دوج کوین، ممکن است قدمی فراتر از علامت روانی ۰.۱۰ دلار بردارد که در نتیجه‌ی آن؛ احتمال رسیدن قیمت دوج کوین به ۰.۱۴ دلار محتمل است.

از طرف دیگر، تحلیل دیگری نیست وجود دارد که اگر خریداران نتوانند بر ۰.۱۰ دلار تسلط پیدا کنند، ارزش بازار دوج می‌تواند انتهای ژانویه ۲۰۲۴ تا مرز ۰.۰۷۱۵ دلار کاهش یابد.

پیش بینی قیمت دوج کوین پتانسیل پایین ($) قیمت متوسط ($) پتانسیل بالا ($)
ژانویه ۲۰۲۴ ۰.۰۷۱۵ ۰.۱۰۵۷۵ ۰.۱۴

 

پیش بینی قیمت Dogecoin در سال ۲۰۲۴

دوج کوین در سال ۲۰۲۳ تا پایان این سال توانست روند بسیار قوی از خود نشان دهد، به طرزی که این سکه میم / میم کوین با تم سگ توانست از مرز ۰.۱۰ دلار یک چرخش دور داشته باشد. با این چرخش جزر و مدی که نتیجه آن بیشتر به سمت نزولی بودن است، اصلاح مداوم در قیمت DOGE الگوی پایین گرد را می‌شکند و ادامه روند نزولی را تحریک می‌کند. (می‌تواند این روند را در نمودار زیر مشاهده کنید.)

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2024

 

با ظهور شمع‌های نزولی بزرگ در نمودار هفتگی دوج کوین، خریداران قادر به یافتن پایه‌ای قوی برای نقطه بازگشت نخواهند بود. با این حال، شکل‌گیری اخیر دوجی در نمودار روزانه احتمال ظهور بالقوه نقش ستاره صبحگاهی را در چارت ترید دوج به چالش می‌کشد.

با فرض اینکه فشار خرید با ظهور شکل ستاره صبحگاهی در نمودار دوج کوین دوباره احیا شود، این احتمال قوی رقم می‌خود که شاهد یک رالی معکوس با هدف رسیدن به مبلغ ۰.۳۳۹۲ دلار باشیم. البته با تمام اینها نمی‌توان نادیده گرفت که، از طرف دیگر، بروز یک نتیجه صعودی در چارت این رمز ارز می‌تواند یک علامت مهم ۰.۱۰ دلار را دوباره به وهله آزمایش بکشاند.

پیش بینی قیمت دوج کوین پتانسیل پایین ($) قیمت متوسط ($) پتانسیل بالا ($)
تا پایان ۲۰۲۴ ۰.۰۵۷۴ ۰.۱۹۸۳ ۰.۳۳۹۲

 

جمع بندی

در نتیجه تمامی این تحلیل‌ها و بررسی‌های پیشین در رابطه با پیش بینی قیمت دوج کوین در سال ۲۴۲۴ و حتی بررسی گمانه زنی‌های قیمت این رمز ارز تا انتهای ژانویه ۲۰۲۴ باید بگوییم بر اساس پیش‌بینی‌های  قیمت دوج‌کوین برای سال ۲۰۲۴، اگر حجم معاملات دوج‌کوین برای حمایت از بازگشت دوباره افزایش یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت DOGE در پایان سال به ۰.۳۳۹۲ دلار افزایش یابد.

از سوی دیگر، اگر بازار دوباره توسط نیروهای خارجی مانند مقررات یا اظهارات منفی اینفلوئنسرها ضربه بخورد، این احتمال وجود دارد تا میم کوین دوج در کمترین قیمت بالقوه ۰.۰۵۷۴ دلار معامله شود. پس به طور کلی انتظار ما این است که قیمت DOGE تا پایان سال ۲۰۲۴ به نوسان جدید ۰.۳۳۹۲ دلار برسد.

 

منبع: coinpedia

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست