dogecoin-bitcoin-halving

پیش بینی قیمت دوج کوین (DOGE) بعد از هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۴

در میان اخبار داغ هاوینگ بیت کوین در این روزها، بیشترین سوال سرمایه گذاران مربوط به قیمت دوج کوین پس از هاوینگ بیت کوین است. داده‌ها بر این اساس است که قیمت Dogecoin در حال حاضر در حال افزایش است زیرا در معاملات ۲۴ ساعته روزانه نزدیک به ۱۵٪ افزایش یافته است.

قیمت دوج کوین به عنوان یکی از میم کوین‌های پیشرو در ۳۰ روز گذشته، نزدیک به ۷۶ درصد افزایش یافت و سودهای خیره کننده‌ای را نصیب سرمایه گذاران کرده است. سرمایه گذاران دوج کوینی که در اواسط فوریه وارد بازار شدند، در اواسط رالی صعودی امسال سود زیادی کسب کرد‌ه‌اند. اکنون که رویداد هاوینگ بیت کوین نزدیک است، آیا دوج کوین به بالاترین حد خود خواهد رسید یا روندی نزولی را طی خواهد کرد؟

رویداد هاوینگ بیت کوین قرار است ماه آینده در ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ برگزار شود. با رسیدن بیت کوین به بالاترین قیمت خود یعنی ۷۳۷۳۷ دلار در این ماه، قیمت میم کوین‌ها در حال افزایش است. در این مقاله از مجله نیک پرداخت به بررسی این مورد می‌پردازیم که آیا Dogecoin در طول رویداد هاوینگ بیت کوین صعود می‌کند یا افت خواهد داشت.

قیمت دوج کوین بعد از هاوینگ بیت کوین چگونه خواهد بود؟

شرکت پیشرو در پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال یعنی CoinCodex تصویری نزولی برای Dogecoin ترسیم کرده است. طبق پیش‌بینی قیمت این منبع، DOGE می‌تواند پس از هاوینگ بیت‌کوین نزدیک به ۱۴ درصد کاهش یابد. این پیش‌بینی نشان می‌دهد که Dogecoin می‌تواند از محدوده قیمت فعلی ۰.۱۵ دلار به سطح ۰.۱۳ دلار سقوط کند.


با وجود رویداد نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین، برای Dogecoin کاهش ۲ سنتی پیش بینی می‌شود. بنابراین، اگر این پیش‌بینی محقق شود، سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰۰ دلاری در DOGE می‌تواند در ماه آینده در طول رویداد هاوینگ بیت‌کوین به ۸۶۰۰ دلار تبدیل شود. توصیه می شود در حال حاضر از معامله در Dogecoin خودداری کنید زیرا همه شاخص ها به سمت ضرر هستند.

با این حال، بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان است و هیچ تضمینی وجود ندارد که DOGE بتواند در ۳۰ روز آینده، ۱۴ درصد کاهش یابد. توصیه می‌شود قبل از سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و Dogecoin  تحقیقات کاملی انجام دهید. با در نظر گرفتن موارد مدیریت ریسک معامله کنید زیرا رویداد هاوینگ بیت کوین می تواند بازار را به شدت پرنوسان کند.

منبع: Watcher.guru

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست