Dogwifhat پیشتاز میم کوین‌ها با افزایش بیش از ۲۵ درصد

نکات برجسته خبری

  • Dogwifhat با افزایش بیش از ۲۵ درصدی در یک شبه، پیشتاز افزایش میم کوین است و از بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال پیشی گرفته است.
  • Dogwifhat با رسیدن به قله ۳.۴۷ دلاری که سودآوری خود را به نمایش می گذارد، در نتیجه آن به لیست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر صعود کرده است.
  • تجزیه و تحلیل فنی Dogwifhat نشان می‌دهد که در صورت حفظ حرکت، ۲۵ درصد افزایش بالقوه است.

توکن Dogwifhat, به عنوان یک میم کوین سولانا روز چهارشنبه افزایش بیش از ۲۵ درصدی را تجربه کرد، این در حالی است که بازار گسترده‌تر کریپتو به کندی ادامه داد.
در عرض چند ساعت، قیمت توکن WIF در صبح چهارشنبه به ۳.۴۷ دلار رسید، قبل از اینکه روی ۳.۳۲ دلار تثبیت شود و Dogwifhat بر اساس سودآوری به ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر تبدیل شود.

ظهور Dogwifhat

Dogwifhat که از زمان راه‌اندازی خود در اواخر سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است، به سرعت در میان سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال محبوبیت پیدا کرد و به سکه‌های دیگر با مضمون سگ مانند dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) پیوست.

Dogwifhat علیرغم منشأ آن به عنوان یک الگوی رفتاری با یک توله سگ در کلاه، رتبه ۴۴ را در ارزش بازار کسب کرده است که نشان از نفوذ فزاینده آن در جامعه رمزنگاری است.

افزایش ارزش Dogwifhat را می توان به عوامل زیادی نسبت داد، مانند طلسم جذاب آن، اهمیت فرهنگی آن، اهمیت فرهنگی که به دست آورد، شور کلی بازار کریپتو، و این ترکیب منحصر به فرد Dogwifhat را به پیش برد، و جذابیت توجه هم از سوی جامعه کریپتو و هم از سوی سرمایه گذاران سنتی.

تجزیه و تحلیل فنی Dogwifhat

جالب توجه است که ظهور Dogwifhat با تجزیه و تحلیل فنی قوی پشتیبانی می‌شود. این توکن اخیراً از نمودار دستی فنجان بیرون آمده است، که نشانه‌ای صعودی از یک روند صعودی احتمالی بیشتر است.

تحلیلگران پیشنهاد می‌کنند که اگر Dogwifhat حرکت خود را فراتر از خط اصلی ۳.۴۷۷ دلار حفظ کند، می‌تواند شاهد افزایش ۲۵ درصدی دیگر باشد و به طور بالقوه به بالاترین سطح ۴.۳۵ دلار برسد. با این حال، عدم حفظ این سطح می‌تواند نشان‌دهنده محتاط بودن معامله‌گران باشد که می‌تواند منجر به سقوط به سمت مقاومت ۲.۹ دلاری شود.

رشد غیرمنتظره Dogwifhat ماهیت پویا و غیرقابل پیش‌بینی بازار کریپتو را نشان می‌دهد و پتانسیل سود و زیان قابل توجهی را در یک دوره کوتاه نشان می‌دهد.

 

 

منبع: Coinpedia

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست