بازی نات کوین در تلگرام. به دست آوردن کوین رایگان notcoin

همه چیز درباره‌ی نات کوین؛ بازی و دریافت رایگان کوین

امتیاز «Notcoin» طی هفت روز در google trends از ۶ به ۱۰۰ رسید. یک بات تلگرام برای استخراج کوین مجازی که بیشتر از ۴ میلیون بازیکن در یک هفته جذب کرده است. بازی نات کوین تلگرام نوعی بازی در بستر TON است که به صورت بات در تلگرام وجود دارد. با انجام این بازی ساده، کاربران می‌توانند کوین‌ مجازی استخراج کنند. تا این لحظه پروژه فاقد توکن است. به دست آوردن هر کوین فقط نوعی امتیاز درون بازی است.

جایگاه نات کوین در گوگل ترندشکل‌گیری بازی نات کوین در تلگرام

  • صفحه Notcoin در X نوامبر ۲۰۲۳ ثبت و نسخه عمومی برنامه بازی ۱ ژانویه ارائه شد.
  • توسعه دهندگان پس از راه اندازی حدود ۱۵۰ هزار کاربر فعال را گزارش کردند. از ۸ ژانویه تعداد اکانت‌های فعال روزانه از ۱.۵ میلیون نفر گذشت و تعداد کل بازیکنان از ۴ میلیون فراتر رفت.
  • با این حال، چیزی بیشتر از آن وجود دارد. موفقیت پروژه به انتظارات airdrop و اینکه چقدر این اپلیکیشن برای جامعه تلگرام آسان است بستگی دارد.
  • این احتمال وجود دارد که نام Notcoin تحت تأثیر تاکتیک‌های بازاریابی ANALOS و پروژه‌های مشابه باشد. زیرا علامت NOT برعکس نام بلاک چین TON است. موفقیت توکن‌های میم نیز توجه را به این روند جلب می کند.

چطور نات کوین (notcoin) به دست بیاوریم؟

با ضربه زدن بر روی نسخه‌ی موبایل اپلیکیشن تلگرام، کاربران می‌توانند به صورت رایگان کوین Notcoin به دست بیاورند. برای به دست آوردن نات کوین مراحل زیر را انجام دهید:

  • ربات تلگرام Notcoin را باز کنید.
  • از منوی اصلی روی “Let’s Go” کلیک کنید.
  • با کلیک روی هر قسمت از صفحه، نات کوین به دست می‌آورید.

برای هر ضربه، کاربر با دریافت یک کوین، یک واحد انرژی مصرف می‌کند. برخی از بازیکنان بر این باورند که در آینده، می‌توانند با جمع‌آوری امتیازهای «ماین‌شده»، ایردراپ توکن‌ها را در بلاک‌چین TON دریافت کنند.

راه‌های بیشتر به دست آوردن نات کوین (Notcoin)

علاوه بر مکانیک‌های استاندارد بازی، به کاربران چندین بوستر (Booster) برای افزایش کارایی استخراج Notcoin ارائه می‌شود:

  • تجدید انرژی و حالت توربو
  • چند ضربه ای
  • tap-bot برای پرورش خودکار کوین
  • ماموریت ها و دستاوردهای درون بازی.

راه های درآمد بیشتر از نات کوینبرای هر کاربر دعوت شده و پیشرفت آنها در بازی، جوایز اضافی در نظر گرفته شده است. ریفرال‌ و دعوت از دوستان می‌تواند روشی مفید برای افزایش دریافت نات کوین و سود بیشتر از این بازی باشد.

ساخت تیم در notcoin

تیم‌ها (Squads) در نات کوین جوامعی از استخراج کنندگان Notcoin هستند که پاداش‌های اضافی را به اعضای خود ارائه می‌دهند. هر بازیکن با به دست آوردن کوین به رتبه‌بندی جامعه کمک می‌کند. تیم‌ها، کانال‌ها یا چت‌های عمومی تلگرام هستند که کاربران می‌توانند با ارسال یک پیام با لینک ویژه به چت یا کانال مربوطه به آنها ملحق شوند. بازیکنان می‌توانند تیم خود را ایجاد کنند و هر عضوی که به آن ملحق شود به عنوان ارجاع دهنده سازنده در نظر گرفته می‌شود و جوایز مربوطه را دریافت می‌کند. این باعث می‌شود که ایجاد یک تیم موثرترین راه اینفلوئنسرها برای کسب کوین‌های نات کوین درون بازی باشد.

سؤال‌های متداول درباره‌ی بات تلگرام نات کوین

نحوه خرید توکن‌های Notcoin چگونه است؟

در حال حاضر، توکن Notcoin هنوز برای خرید در دسترس نیست. هیچ قرارداد هوشمند، فهرست یا استخر نقدینگی مرتبط برای این دارایی وجود ندارد. در نتیجه، کاربران در حال حاضر قادر به خرید توکن نیستند. تراکنش‌های قبل از راه‌اندازی شامل NOT یا مشابه‌های آن مانند خرید، قرعه‌کشی یا هدایا تقلبی هستند.

آیا Notcoin یک کلاهبرداری است؟

هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد در دسترس نیست. Notcoin با شعار «احتمالا هیچ چیز» به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا در هر زمان فعالیت‌های بعدی را بدون هیچ عواقبی رها کنند. با وجود این، Notcoin پایگاه گسترده‌ای از میلیون‌ها کاربر فعال دارد. صفحه رسمی X آن بیش از ۱۰۰هزار دنبال کننده دارد و از حمایت فعال اینفلوئنسرهای مختلف برخوردار است.

تیم پروژه Open Builders بخشی از Tonstarter است و ۱.۵ میلیون دلار سرمایه گذاری از Gate، DWF Labs، Kingsway Capital و دیگران جمع آوری کرده است. این تیم ترکیب خود را فاش نمی‌کند.

چه چیزی در ازای سکه پس از لیست داده می شود و از کجا می توان آن را تهیه کرد؟

تیم Notcoin هیچ جزئیاتی ارائه نکرده است. با این حال، نماینده پروژه تأیید کرد که این توکن قرار است در چند ماه آینده راه اندازی شود. پس از راه اندازی رسمی و فهرست شدن در پلتفرم‌های معاملاتی، احتمالاً سکه های Notcoin دریافتی از طریق تلگرام به توکن تبدیل می‌شوند. مکانیسم و نرخ ارز در حال حاضر ناشناخته است. صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز، که توسط شبکه TON پشتیبانی می‌شوند، می‌توانند به عنوان پلتفرمهایی برای فهرست‌بندی استفاده شوند.

نکته بسیار مهم در رابطه با نات کوین، این بازی جدید و پرطرفدار برای دریافت ارزدیجیتال اینجاست که گمانه زنی هایی به گوش می‌رسد که احتمال ارزشمند شدن تمامی سکه‌های به دست آمده در این بازی در آینده نزدیک وجود داره. پس برای افرادی که از کسب سکه در این بازی لذت می‌برند و علاوه بر آن به فکر سرمایه‌گذاری بلند مدت در خرید ارزدیجیتال هستند، پیشنهاد می‌کنیم حواسشان به این موضوع باشد و این فرصت را از دست ندهند.

 

منبع: incrypted

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست