عبور اتریوم از 4000 دلار

عبور اتریوم از ۴۰۰۰ دلار برای اولین بار در دو سال گذشته

نکات برجسته خبری

  • اتریوم از ۴۰۰۰ دلار گذشت و به بالاترین ارزش خود از دسامبر ۲۰۲۱ رسید.
  • اتریوم با افزایش ۶۲.۳۹ درصدی در ۳۰ روز گذشته شاهد افزایش قابل توجهی است.
  • ارتقای آتی اتریوم Dencun و ETF های احتمالی به افزایش قیمت آن کمک می کند.
  • اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در ۱۱ مارس از ۴۰۰۰ دلار گذشت که این بالاترین قیمت از ۲۸ دسامبر ۲۰۲۱ است.
  • با توجه به جمع‌آوری داده‌های CoinMarketCap، ETH طی ۳۰ روز گذشته ۶۱ درصد افزایش و در سال گذشته ۱۸۱ درصد افزایش یافته است.

حرکت بازار اتریوم همزمان با عملکرد بیت کوین

در زمان انتشار این خبر، اکنون اتریوم با قیمت ۴۰۴۴ دلار معامله می‌شود که شاهد افزایش ارزش بازار آن به بیش از ۴۸۵ میلیارد دلار بوده است. شبکه بلاک چین در ۲۴ ساعت گذشته شاهد حجم معاملاتی بیش از ۲۶.۳ میلیارد دلار بوده است که قیمت آن را به ۷۰۰ دلار کمتر از بالاترین رقم تاریخ نوامبر ۲۰۲۱ (ATH) یعنی ۴۸۹۱.۷۰ دلار رسانده است.

پست ایکس Blockchain Backer درباره گذر اتریوم از 4000 دلار

این حجم معاملاتی در حالی است که با وجودی که اتریوم با گذر از ۴۰۰۰ دلار سرفصل اخبار را به خود اختصاص داده است، بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، رشد قابل توجهی داشته است.

افزایش قیمت بیت کوین تا حد زیادی با رویداد هاوینگ قریب الوقوع بیت کوین و معرفی ETF‌های بیت کوین نقطه‌ای مرتبط است.

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم

تحلیل قیمت اتریوم مارس 2024

شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) اتریوم یک متقاطع صعودی را نشان می‌دهد که حاکی از ادامه حرکت صعودی برای اتریوم است. در نتیجه، شاخص قدرت نسبی (RSI) در حدود ۶۴.۲۶ در نوسان است. این نشان می‌دهد که بازار در حال افزایش قدرت است که معمولاً صعودی است.

با این حال، مهم است که اگر RSI نزدیک به ۷۰ صعود کند، احتیاط کنید، زیرا این می تواند نشان دهد که بازار بیش از حد ارزش گذاری شده و برای عقب نشینی آماده است. اگرچه، عقب نشینی می‌تواند اصلاحی سالم قبل از افزایش قیمت دیگر باشد.

در اواخر، نرخ سرمایه گذاری اتریوم نیز افزایش یافت و به مثبت‌ترین سطح خود از پنجم مارس رسید. تجزیه و تحلیل AMBCrypto از طریق Coinglass نشان داد کهدر حال حاضر، نرخ سرمایه حدود ۰.۰۷٪ بود. این دومین نرخ سرمایه گذاری در نزدیک به یک سال است که نشان دهنده افزایش پرخاشگری خریداران است.

تجزیه و تحلیل AMBCrypto از طریق Coinglass از اتریوم

در همان زمان، علاقه باز اتریوم به بالاترین سطح خود در بیش از یک سال گذشته رسید. در زمان نگارش این مقاله، سود باز بیش از ۱۳ میلیارد دلار بود. این افزایش مشتقات نشان دهنده احساسات مثبت در میان معامله گران است که نشان دهنده افزایش اعتماد به پتانسیل اتریوم برای پیشی گرفتن از سطح قیمت فعلی است.

 

منبع: techopedia و ambcrypto

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست