آمادگی اتریوم برای رشد ۳۰ درصدی با هدف ۵۰۰۰ دلار

شواهد بر این است که پس از بیت کوین، اتریوم برای یک رشد ۳۰ درصدی در ماه مارس آماده می‌شود و هدف آن رسیدن به ۵۰۰۰ دلار در این ماه است.

اتریوم از زمانی که در چند هفته آخر سال ۲۰۲۳ رقابت را آغاز کرد، و به وضوح می‌توان فرمت شمع‌های صعودی متوالی را در چارت ترید این ارز دیجیتال مشاهده کرد.
به این ترتیب، گمانه‌زنی توکن نشان‌دهنده یک ATH جدید در فضای کریپتویی که بیت‌کوین انجام داده است، معلق است. به نظر نمی رسد که این توکن در حال حاضر متوقف شود و در عوض به زودی انتظار می‌رود اقدامات قیمتی بزرگتری دنیای کریپتو را مختل کند و احتمال افزایش قیمت اتریوم در روزهای آینده قدرت بالایی را به نمایش بگذارد.

از زمانی که قیمت بیت کوین یک ATH جدید را شکست، اکنون همه نگاه‌ها به دومین توکن بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال یعنی اتریوم معطوف شده است، زیرا تجریه‌ها نشان داده است که این توکن نیز معمولاً از الگوی رمزارز اصلی، یعنی بیت کوین پیروی می‌کند.

اکنون که ارزش کریپتو یک بار به ۴۰۰۰ دلار رسیده است، احتمال افزایش مجدد آن امری ضروری‌ و محتمل‌تر به حساب آورده می‌شود. بنابراین، اعتقاد بر این است که قیمت اتریوم تا ۲۵ درصد دیگر افزایش یافته تا به بیش از ۴۴۰۰ دلار برسد و بعداً باعث عقب‌نشینی مناسبی شود.

احتمال افزایش قیمت اتریوم در ماه مارس
قیمت اتریوم افزایش شدیدی را حفظ کرده است و اعتقاد بر این است که این روند صعودی تا رسیدن قیمت به آستانه اولیه ۴۴۰۰ تا ۴۵۰۰ دلار ادامه خواهد داشت. در اینجا گاوها ممکن است با کاهش قدرت مواجه شوند که ممکن است سطوح را کمی پایین‌تر بکشد. اما با پیشرفت تجارت در پایان ماه، انتظار می‌رود که گاوها دوباره وارد عمل شوند و قیمت‌ها را به سمت ATH در ۴۸۹۱ دلار برگردانند.

علاوه بر این، RSI و MACD برای مدت طولانی در محدوده صعودی گیر کرده‌اند که می‌تواند برخی از سیگنال‌های نزولی را چشمک بزند. با این حال، اعتقاد بر این است که قیمت اتریوم برای مدت طولانی یک صعود سالم را حفظ کند و خیلی زود ATH جدید را به نمایش بگذارد. روندها نشانگر این است که گرچه بیت کوین در نوسان است اما اتریوم تا حد زیادی در حال حفظ روند صعودی و افزایش خود است.

هرچه قیمت اتریوم افزایش یابد، اعتقاد بر این است که آلتکوین‌ها نیز به دنباله آن فزایش می‌یابند.

 

منبع: Coinpedia

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست